Rajmek105 Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Cześć. W niedalekiej przyszłości chciałbym kupić sobie kino domowe ale, że jestem całkowicie zielony w temacie audio chciałem zasięgnąć porady u ludzi którzy się na tym znają. Czy za kwotę 5 tysięcy da się kupić coś sensownego do uniwersalnych zastosowań jak słuchanie muzyki, oglądanie filmów i granie na konsoli? Jeśli nie to ile tysiaków warto dołożyć żeby był to zestaw na przyzwoitym poziomie? Zestaw czyli mam na myśli głośniki i amplituner, przewody, subwoofer. Jestem świadomy, że wiem bardzo mało i będę wdzięczny jeśli nie zbełtacie mnie z błotem za to. Czy powinienem celować w zestaw 5.1? Jaki sklep polecacie? Z góry dziękuje za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Określ wielkość pomieszczenia i jak dużych kompromisów musisz się trzymać. Chodzi o WAŻ, typ głośników (podstawkowe, kolumny), możliwość ustawienie sofy w pewnej odległości od tylnej ściany itd. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rajmek105 Napisano 8 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Pomieszczenie jest praktycznie puste. Szerokość 510cm a długość 360cm. Nie chcę przekraczać 7 tysięcy zł. Sofy jeszcze nie ma wiec trudno mi to stwierdzić, telewizora tak samo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 To niewielka przestrzeń i spokojnie znajdziesz u nas fajny zestaw np. Denon AVR-X1600H + Wilson Raptor 5 + 1 + Vocal do tego możesz dobrać subwoofer Klipscha R12SW i masz eleganckie kino w niewielkim budżecie. Zapraszam na odsłuch. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...