Skocz do zawartości

Czy do mojego wzmacniacza da się podlaczyc subwoofer?

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Hej Panowie,

Chcialbym zrobić eksperyment i do mojego zestawu stereo dorzucić subwoofer. Jednak spojrzałem na wejścia do wzmacniacza i nie mam pojęcia gdzie i jak go podlaczyc? Jestem w temacie subów zielony… 

Tak wyglada tył mojego wzmacniacza (primare i21)

Jak się da to będę wdzięczny za informacje co taki subwoofer musi mieć, żeby zadziałać z moim wzmacniaczem? Domyślam się, ze musi być aktywny, ale jakie złącza ma posiadać? 

Bede tez wdzięczny za polecenie jakiegoś używanego suba do 1000 zl

6AFC1584-57CC-48E9-9E74-E40B47CEEEB8.jpeg

A19795DB-9627-4CFC-844D-E24A1514B818.jpeg

1D3A0143-4841-45C7-9FD6-F1A844A336FD.jpeg

Edytowano przez mateolo2
Napisano

Na pewno musisz kupić subwoofer aktywny, to pewne. W Twoim przypadku nie masz wyjścia typu "Sub Out" w związku z tym musisz podłączyć go do gniazda "Pre Out" za pomocą kabla subwooferowego typu "Y". W takim kablu z jednej strony są dwa wtyki RCA, z drugiej strony jeden. Dwa do wzmacniacza (do białego i czerwonego gniazda) a pojedynczy do suba.

Napisano (edytowany)

Robert już napisał jak podłączyć. Minimum rozsądne to Quadral Qube 8 do 1k, albo Rel T5i - sporo drożej

Minus taki ze jak preout jest nieregulowane to dalej nic z tym nie zrobisz i musisz wpiąć przez głośniki 

Rel ma specjalny system podłączenia (też przez wyjścia głośnikowe) i jego polecam - dziala to super i jest zalecane przez Rela. 

Edytowano przez marcinmarcin
Napisano (edytowany)
9 godzin temu, marcinmarcin napisał:

Robert już napisał jak podłączyć. Minimum rozsądne to Quadral Qube 8 do 1k, albo Rel T5i - sporo drożej

Minus taki ze jak preout jest nieregulowane to dalej nic z tym nie zrobisz i musisz wpiąć przez głośniki 

Rel ma specjalny system podłączenia (też przez wyjścia głośnikowe) i jego polecam - dziala to super i jest zalecane przez Rela.