Skocz do zawartości

[prośba o pomoc] Pierwsze kino domowe, 7k? AVR-X1700H T50/T15/T30/PSW10E


romekh

Recommended Posts

Witam, na wstępie pragnę zaznaczyć że jestem kompletnie zielony w tym dziale, więc zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc jakie kino domowe w 2022r można kupić. Planuje wydać ok 7000zł, jest to odpowiedni budżet aby taki laik był zadowolony? Jeśli jakiś elementów nie ma na rynku mogę poczekać i 3 miesiące. Kino ma służyć głównie do oglądania filmów, czasami słuchania muzyki (pop/imprezowa, lekko podbity bas) . Pokój mały, 3,3x4m. Jedyny zestaw uznany "przeze mnie" za sensowny to AVR-X1700H + T50/T15/T30/PSW10E

https://www.salonydenon.pl/zestawy-kina-domowego/kino-domowe-avr-x1700h-t50t15t30psw10e.html

Prosiłbym o opinie czy jest wart swojej ceny? Czy moglibyście Państwo zarzucić jakąś inna propozycję? Potrzeba więcej informacji?

Z kolei zgaduje że takiego Teufel ULTIMA 40 SURROUND 5.1 pewnie odradzacie? 

Z góry byłbym niezmiernie wdzięczny za odpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, romekh napisał:

więc zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc jakie kino domowe w 2022r można kupić.

na to pytanie nie ma odpowiedzi wiele osób.

Dostępność amplitunerów jest bardzo zła.

Teufel to nie jest najlepszy pomysł.

Ale podmiana na nowsze Polk audio serii XT moim zdaniem to już ciekawa droga, Dalej kolumny Quadral Argentum 6000, Magnat Supreme 802.

Piotr

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
Teufel ULTIMA 40 SURROUND 5.1 warto byłoby posłuchać i ocenić samemu. Mieliśmy okazję słuchać Ultima 40 i niestety było duże rozczarowanie zarówno nasze jak i klienta, który porównywał u nas z Pylonami Pearl 25 czy Polk Audio T50. 
Jeśli byłbyś w stanie nieco dołożyć to mamy dostępną ostatnią sztukę amplitunera Denon AVR S960h i moglibyśmy złożyć zestaw na Polk Audio T531 oraz innych. 
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, romekh napisał: