Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam , chciałem zaznaczyć na początku że jestem totalnie zielony w temacie. postanowiłem kupić gotowy zestaw kina domowego. Chciałem kupić soundbar samsung Q7 plus tylne kolumny ale po przeczytaniu na tym forum kilku opini zrezygnowałem. A moje pytanie jest takie czy ten zestaw jest w miarę dobrym wyborem https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/kino-domowe-pioneer-vsx-934-taga-harmony-tav-607-czarny Zaznaczam że nigdy nie przywiązywałem uwagi do dżwięku więc bardzo wymagający nie jestem. Kino ma służyć głównie do oglądania filmów z HBO MAX i Disney+. Pomieszczenie ma ok 15m kwadratowych, Z góry dzięki za pomoc.

Napisano

Cześć @sk09372,

Ze względu na to, że 

Dnia 12.02.2022 o 16:26, sk09372 napisał:

nigdy nie przywiązywałem uwagi do dżwięku więc bardzo wymagający nie jestem

Jeden i drugi zestaw będzie ok. Biorąc pod uwagę Tagę musisz dokupić jeszcze subwoofer.

Jeżeli masz możliwość podjedź gdzieś i posłuchaj obu kolum. Wtedy sam ocenisz co Ci się podoba ;) 

Piotr

Napisano
22 minuty temu, sk09372 napisał:

Nie,wychodzi brak wiedzy na dany temat

zatem potrzebujesz zwykły kabel. Jak masz umiejętności to nawet sam go sobie zrobisz. Potrzebujesz kawałek kabla antenowego z drutem w środku i dwie złączki rca. Trzeba to tylko złożyć i masz kabel.

Napisano

chwile chwile.

Jeśli nie ma wejscia LFE to trzeba podłączyć "Y"

Chyba że ma ale to wejscie nie jest pdpisane. Trzeba zaglądnąć do instrukcji i wtedy pojedynczy RCA.

Przeważnie te wejscia i tak są zmostkowane.

Piotr

Napisano

Instrukcja:

"UWAGA: Subwoofer  nie ma wejścia LFE. Zamiast tego użyj wejścia liniowego L lub R (inną opcją podłączenia jest użycie kabla rozdzielonego Y i podłączenie wejść liniowych L i R). Po wykonaniu tego połączenia Sub Out, obróć filtr „dolnoprzepustowy” do końca w prawo. W efekcie stworzy to wejście LFE."

Napisano