Mateusz Ratajczak Napisano 13 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 13 sierpnia 2022 System 5.1, denon AVR X1700H. W skrócie nie mam obrazu na tv (tylko wyświetlaczu na denonie reaguje) dla opcji : - Cały heos tidal, BT itd. - Konf wifi - caly audessey - asystent konfiguracji - wybieram język, ładowanie... i dalej czarny ekran. Resetowany przez menu kilkakrotnie. Zmieniany kabel HDMI. Denon zaktualizowany przez internet (skrętką). Generalnie amplituner funkcjonuje, odtwarza dźwięk ze źródeł z obrazem. Udało się połączyć przez wifi przez apke Heos. Ustawienie głośników przez Audyssey też "przeszło" na ślepo. W czym tkwi problem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 14 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2022 11 godzin temu, Mateusz Ratajczak napisał: Resetowany przez menu kilkakrotnie. Może te resetowanie przez menu jest mało skuteczne, bardzo dziwny objaw, ale spróbuj tego a jak nie pomoże to zostaje jeszcze to Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Ratajczak Napisano 14 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2022 Zrobił reset FW i nadal to samo. Wybrałem język, dalej, wczytał coś, dalej, no i przy konfiguracji (zdj) ciemność. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gienas Napisano 14 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2022 Zwykle taki ekran to niezgodna rozdziałka... Zmień wyjście w Denonie? To się nagle stało? Czy nowy sprzęt podłączasz? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Ratajczak Napisano 14 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2022 Przed chwilą, gienas napisał: Zwykle taki ekran to niezgodna rozdziałka... Zmień wyjście w Denonie? To się nagle stało? Czy nowy sprzęt podłączasz? Jak reszta menu denona działa (na niższej) to ta też powinna. Próbowałem podpiąć 2 różne Monitory (nowszy i starszy) i to samo. Denon jest nowiutki. Na starcie pojawił się ten problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gienas Napisano 14 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2022 To reklamuj, powinien zadziałać od razu, Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 15 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2022 dokładnie, jak to nowy sprzęt i od początku jest problem to reklamacja, albo zwrot jeżeli Ci przysługuje i kupno innego egzemplarza - będzie szybciej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Ratajczak Napisano 15 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2022 Dzięki za pomoc. No to teraz zwrocik. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeklbn Napisano 15 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2022 2 godziny temu, Mateusz Ratajczak napisał: Dzięki za pomoc. No to teraz zwrocik. Jeszcze tylko dla pewności zapytam, zarówno na Denonie jak i w TV przewód masz podłączony do gniazd ARC? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Ratajczak Napisano 15 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2022 1 godzinę temu, przemeklbn napisał: Jeszcze tylko dla pewności zapytam, zarówno na Denonie jak i w TV przewód masz podłączony do gniazd ARC? Dokładnie. Próbowałem też na innym wejściu, dodatkowo próbując zmieniać ustawienia HDMi w denonie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.