flash Napisano 6 września 2022 Napisano 6 września 2022 Witam, od razu zaznaczę, że jestem raczej zielony jeśli chodzi o sprzęt audio. Posiadam głośniki Edifier R1280T. Czy warto inwestować do nich w jakiś sprzęt (kartę dźwiękową, wzmacniacz, interfejs audio, etc?) pod komputer PC ? Czy może zwykła zintegrowana karta dźwiękowa wystarczy ? Chciałbym "wycisnąć" z głośników maksimum możliwości. Z góry dzięki za każdą sugestię. Odpisz, cytując
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 września 2022 Napisano 13 września 2022 Witaj Zawsze jest sens coś zrobić W tej sytuacji najlepszym i najszybszym rozwiązaniem będzie zastosowanie przetwornika Audioquest Dragonfly. Są trzy odmiany, ale nawet najprostsza, podłączona do komputera już zauważalnie wpłynie Ci na system: https://www.tophifi.pl/sluchawki/wzmacniacze-sluchawkowe/audioquest-dragonfly-black.html?gclid=CjwKCAjw1ICZBhAzEiwAFfvFhJbnL2MdcswsJdnFtovzAokudgsQWiH-ESjm9KIgYYWlhG2wiJl4FBoC5tIQAvD_BwE a to wszystko za 300 zł Odpisz, cytując
Paweł_K Napisano 21 września 2022 Napisano 21 września 2022 Jestem, można powiedzieć, głuchy jak pień. Ale gdy w swoim PC zastąpiłem zintegrowaną kartę SoundBlasterem AE-5, to już pierwszy odsłuch wbił mnie w fotel. Byłem szczerze zaskoczony, ze nawet ja potrafię usłyszeć różnicę. Tak więc moim zdaniem warto zainwestować w jakiś sprzęt. A co to ma być? To już Twój wybór. Dla mnie bezwzględnie musiała to być wewnętrzna karta dźwiękowa, nie potrzebuję mobilności i dodatkowych pudełek na biurku. A porty USB i tak muszę rozszerzać hubem, bo cierpię na wieczny niedostatek.. Odpisz, cytując