Cat15 Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 (edytowany) Hej! Piszę ten post bo po prostu jest mi przykro.. a dokładniej coś tu nie gra. Końcem maja zakupiłem odtwarzacz CD w TopHifi(dokładniej to na allegro). Wybór padł na Yamaha CDS303 za 1800zł. Załączyłem płytę pierwszą, drugą i odtwarzacz t.j zaczął się zacinać lecz byłem pewien że to wina płyty. Po urlopie zauważyłem, że problem nagminnie się powtarza zwłaszcza przy ostatnich ścieżkach - wszystkie płyty które odtwarzałem były praktycznie nowe. Oddałem CDka do salonu, po paru dniach dostałem informację że wymieniono laser, twierdząc że odtwarzacz jest przetestowany- sprawny. Znowu mija tydzień(a dokładniej to dwie/trzy godziny) - problem się powtórzył, dokładnie ten sam. Nic się nie zmieniło, oprócz braku lakieru wokół śrub montażowych. Poczułem się oszukany, laser został wymieniony prawdopodobnie nie w wyniku diagnozy, lecz metodą na chybił-trafił już nie mówiąc o "testowaniu urządzenia" W Internecie znalazłem sporo postów jak i komentarzy od innych posiadaczy, że problem często się powtarza. Oddałem znowu odtwarzacz chcąc zwrot pieniędzy powołując się na wadę fabryczną. Po trzech tygodniach dostałem informację że - wymieniono napęd(kolejny strzał?) i sprzęt będzie gotowy do odbioru. Czy jest możliwość odwołania się od tego? PS. Sprzedam nowy odtwarzacz, jedynie dwa razy naprawiany - cena 1799zł Edytowano 15 września 2022 przez Cat15 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 (edytowany) Widzę, że kolejna osoba mająca problemy z tym odtwarzaczem CD, przykre to: https://forum.audio.com.pl/topic/87228-cd-yamaha-s303-problem/?tab=comments#comment-519679 Edytowano 15 września 2022 przez lysyrafal 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 12 godzin temu, Cat15 napisał: Hej! Piszę ten post bo po prostu jest mi przykro.. a dokładniej coś tu nie gra. Końcem maja zakupiłem odtwarzacz CD w TopHifi(dokładniej to na allegro). Wybór padł na Yamaha CDS303 za 1800zł. Załączyłem płytę pierwszą, drugą i odtwarzacz t.j zaczął się zacinać lecz byłem pewien że to wina płyty. Po urlopie zauważyłem, że problem nagminnie się powtarza zwłaszcza przy ostatnich ścieżkach - wszystkie płyty które odtwarzałem były praktycznie nowe. Oddałem CDka do salonu, po paru dniach dostałem informację że wymieniono laser, twierdząc że odtwarzacz jest przetestowany- sprawny. Znowu mija tydzień(a dokładniej to dwie/trzy godziny) - problem się powtórzył, dokładnie ten sam. Nic się nie zmieniło, oprócz braku lakieru wokół śrub montażowych. Poczułem się oszukany, laser został wymieniony prawdopodobnie nie w wyniku diagnozy, lecz metodą na chybił-trafił już nie mówiąc o "testowaniu urządzenia" W Internecie znalazłem sporo postów jak i komentarzy od innych posiadaczy, że problem często się powtarza. Oddałem znowu odtwarzacz chcąc zwrot pieniędzy powołując się na wadę fabryczną. Po trzech tygodniach dostałem informację że - wymieniono napęd(kolejny strzał?) i sprzęt będzie gotowy do odbioru. Czy jest możliwość odwołania się od tego? PS. Sprzedam nowy odtwarzacz, jedynie dwa razy naprawiany - cena 1799zł Cześć Wygląda na to, że odtwarzacz ma problemy. Jeśli, według zapewnień serwisu laser był dwu-krotnie wymieniany i w dalszym ciągu jest bez zmian, to należy Ci się zwrot środków lub wymiana na inny produkt jeśli będziesz chciał. Napisz proszę do mnie na priv, podsyłając numer/zdjęcie faktury za zakup. Ja, skontaktuje się z salonem który to wystawiał. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 września 2022 Udostępnij Napisano 16 września 2022 Wygląda że ma problemy? W poprzednim wątku w lipcu zostało to już nagłośnione tak. Na zagranicznych forach jest masa tego. Ten odtwarzacz ma wadę fabryczną. Tak przysługuje Ci prawo zwrotu środków. Możesz jasno określić że nie chcesz kolejnej naprawy. Bo to nic nie da. Napisz do Top'a który pisze tu na forum. Niech Ci pomoże w sprawie reklamacji i odzyskania funduszy. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 16 września 2022 Udostępnij Napisano 16 września 2022 Dlaczego ? Dlaczego jak piszę , że nie S 303 , nie S 700 tylko CDX -750 , CDX - 1020 , CDX-1060 to nikt mi kurna nie wierzy A już pomijając jakość dźwięku to wada może zdarzyć się każdemu producentowi , najważniejsze jest to, jak podejdzie potem do reklamacji. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cat15 Napisano 16 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 września 2022 Napisałem prywatną wiadomość Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 września 2022 Udostępnij Napisano 16 września 2022 Błędy czy felerne serie mogą się zdarzyć każdemu producentowi. Dobra firmę czy sprzedawcę poznaje się po tym jakie wsparcie oferuje w razie problemu a nie tylko "najniższa cena" Wydaje się, że Top Hifi próbuje rozwiązać problem, zaproponowali dalszą pomoc nawet publicznie także nie piętnowałbym Kolegów za wszelką cenę. Oby udało się szybko rozwiązać sprawę. 3 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 17 września 2022 Udostępnij Napisano 17 września 2022 Dnia 15.09.2022 o 22:03, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Wygląda na to, że odtwarzacz ma problemy. Jeśli, według zapewnień serwisu laser był dwu-krotnie wymieniany i w dalszym ciągu jest bez zmian, to należy Ci się zwrot środków lub wymiana na inny produkt jeśli będziesz chciał. Trzymamy za słowo! Dnia 16.09.2022 o 08:19, Cat15 napisał: Napisałem prywatną wiadomość Daj później znać czy sprawa została załatwiona pozytywnie. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cat15 Napisano 19 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 września 2022 Środki zostaną zwrócone. Sklep stanął na wysokości zadania, wiem że można na nich polegać Pozdrawiam 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 19 września 2022 Udostępnij Napisano 19 września 2022 Także czekamy na odtwarzacz i działamy dalej! 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 20 września 2022 Udostępnij Napisano 20 września 2022 16 godzin temu, Cat15 napisał: Środki zostaną zwrócone. Sklep stanął na wysokości zadania, wiem że można na nich polegać Pozdrawiam Super że się udało. Koledzy z forum pomogli? 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Także czekamy na odtwarzacz i działamy dalej! Panowie, ale tak całkiem poważnie. Co dalej z tym odtwarzaczem? Piotr 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 Dnia 20.09.2022 o 07:36, Piotr Sonido napisał: Super że się udało. Koledzy z forum pomogli? Panowie, ale tak całkiem poważnie. Co dalej z tym odtwarzaczem? Piotr Pojedzie to urządzenie do Yamahy, do centrali. Ma być przeprowadzona diagnoza dlaczego pojawiają się problemy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 22 września 2022 Udostępnij Napisano 22 września 2022 20 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Pojedzie to urządzenie do Yamahy, do centrali. Ma być przeprowadzona diagnoza dlaczego pojawiają się problemy. Ale pytam nie o tą konkretną sztukę. Tylko o urządzenie jako model. No to nie może być tak sprzedawane dalej. Jesli ktoś po sprzedaży się nie upomina to albo mało korzysta albo się boi oddać (reklamować). Zapytajcie w Yamaha co oni robią z tym odtwarzaczem. Bo smród po nim zostanie. Trzeba go przeprojektować i wypuścić jako V2 albo coś. albo podac oficjalny komunikat że od numerów seryjnych XXXXXX jest ten problem naprawiony. Jak Denon zrobił z amplitunerami i HDMI Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.