Skocz do zawartości

WiiM Pro - a jak ten namiesza?


ProjectPi

Recommended Posts

52 minuty temu, Bebop napisał:

Z tymi cholernymi routerami jest tak, że wszystko w WiFi  działa pięknie (nawet durna zmywarka do naczyń) - tylko nie nasze ulubione audio klocki. Ja mam SOtM na WiFi i czasem działa tygodniami bez awarii, ale są dni kiedy muszę restartować kilka razy dziennie. 

Dlatego moje audio tylko po kablu LAN, WiFi jest dość zaśmiecona w dużych aglomeracjach, zwłaszcza standardowe pasmo 2,4GHz.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Palmos napisał:

Wiem że pewnie dostanę minusa od branży ale ja bym jeszcze rozważył kupno drugiego i wtedy wyjdzie czy ten pierwszy nie jest wadliwy. Najwyżej któregoś oddasz. Bo np u mnie i pewnie u innych kolegów chodzi bez zarzutu więc może to nie wina softu.

Popieram, u mnie Wiim Pro działa bez zarzutu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, lary87 napisał:

Najlepiej będzie jak tego zwrócę póki mam taką możliwość i kupie takiego samego tylko inny egzemplarz. Wtedy będę miał pewność że to nie wadliwy egzemplarz.

Nie wiem czy Mini i Pro mają ten samo moduł WiFi. Zrób krótki test - spróbuj tylko na czas testu zmienić szyfrowanie WiFi na jakieś mniej bezpieczne (typu zejdź z WPA2 do pierwszego WPA) i zobaczy czy problem nadal będzie występować.

Po zakończeniu testowania koniecznie przywróć starą wersję mechanizmu szyfrowania WiFi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie warianty opcji sieciowych w WiiMie juz przerobiles? Umieszczenie Pro bardzo blisko routera, access pointu czy co tam u Ciebie robic za dostep WiFi, rowniez? Problem z widocznoscia Spotify/Tidal jest tez np. przy obsludze z komputera, i np. gdy jest on polaczony kablowo? Wariant z WiiM polaczonym kablowo na potrzeby testu tez sprawdzales?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw spróbuję wynienic na inny egzemplarz, gdy będzie to samo będę grzebał w ustawieniach sieci ( szczerze to słabo ogarniam te ustawienia).

Gdy będę miał drugi egzemplarz, dam znać czy dzieje się to samo i wtedy będę kombinował z ustawieniami.

 

Dziękuję wszystkim za rady i odpowiedzi :)

7 godzin temu, Mariusz Kopacki napisał:

Wszystkie warianty opcji sieciowych w WiiMie juz przerobiles? Umieszczenie Pro bardzo blisko routera, access pointu czy co tam u Ciebie robic za dostep WiFi, rowniez? Problem z widocznoscia Spotify/Tidal jest tez np. przy obsludze z komputera, i np. gdy jest on polaczony kablowo? Wariant z WiiM polaczonym kablowo na potrzeby testu tez sprawdzales?

Podłączony kablem, nie zanika w tidalu. Więc problem jest tylko z wifi. Teraz tylko pytanie czy zmojej strony czy z wiim.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.07.2023 o 08:43, lary87 napisał:

Brat ma wiim mini, pożyczył mi i na tych samych ustawieniach sieci nic nie zanika ani w tidal ani w spotify. Więc całkiem możliwe, że musi wyjść jakaś aktualizacja. Tylko na tą chwilę zastanawiam się czy zwrócić sprzęt czy czekać na aktualizacje bo w obecnej sytuacji używanie wiim pro to udręka ( przynajmniej w moim wypadku).

Zwrócić.

Albo wymienić na inny model, sprawdzić inna sztukę. Czekanie na coś co może nastąpi a może nie? bez sensu.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.07.2023 o 13:14, Riccardo10 napisał:

Witam,  dziękuje bardzo za informację,  1 pytanie,  dla tego że mam subskrypcja na amazon.pl, amazon prime i music unlimited, jak zrobię ta zmiana na UK wtedy ceny subskrypcja zostanie ta sama czy się zmieni?  I też jak coś kupuje na amazon.pl będzie dalej możliwa wysyłka w Polsce? 

Dziękuję raz jeszcze 

Nie zauważyłem żadnych zmian, koszt subskrypcji amazon music unlimited pozostał taki sam. Nie mam amazon prime i nie wiem czy tu się coś zmienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, DeGie napisał:

Nie zauważyłem żadnych zmian, koszt subskrypcji amazon music unlimited pozostał taki sam. Nie mam amazon prime i nie wiem czy tu się coś zmienia.

Dziękuję bardzo za odpowiedź,  wczoraj zmieniłem na UK, ale jeszcze nie widzę możliwości castowania z alexa,  widzę cały czas zawsze tylko opcja chromecast, nie wiem czy po prostu trzeba poczekać jakąś aktualizacja czy powinienem dzala od razu? 

Jeśli chodzi o subskrypcja amazon prime,  po zmianie na UK mam tą wiadomość:

"Wystąpił problem z metodą płatności za Twoje członkostwa Prime"

Myślę że może dla tego że tam jest zarejestrowana moją karta że jest z Polski a kraj jest inne, ale nie wiem.. zobaczę

Dziękuję raz jeszcze za pomoc 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uaktywniles castowanie z Alexy w aplikacji WiiM Home?

 

Po zmianie adresu na UK i przepieciu sie na uslugi UK dla cyfrowych tresci nic nie powinno sie zmienic w kontekscie amazon.pl ani Music Unlimited. Karta do platnosci powinna byc po staremu i powiazana z adresem PL. Domyslny adres rowniez PL.

To, co sie zmienia, to po kliknieciu w 

https://www.amazon.pl/hz/mycd/myx?pageType=content&ref_=ya_d_l_manage_kindle

powinno byc cos na ksztalt

image.png.8936e9b196523b2f2cf08f63fa94ccc9.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Mariusz Kopacki napisał:

Uaktywniles castowanie z Alexy w aplikacji WiiM Home?

 

Po zmianie adresu na UK i przepieciu sie na uslugi UK dla cyfrowych tresci nic nie powinno sie zmienic w kontekscie amazon.pl ani Music Unlimited. Karta do platnosci powinna byc po staremu i powiazana z adresem PL. Domyslny adres rowniez PL.

To, co sie zmienia, to po kliknieciu w 

https://www.amazon.pl/hz/mycd/myx?pageType=content&ref_=ya_d_l_manage_kindle

powinno byc cos na ksztalt

image.png.8936e9b196523b2f2cf08f63fa94ccc9.png

 

No to chyba problem jest tego, bo ja mam to :

"Your content and device preferences are set up through Amazon.com

For content, devices, preferences and privacy settings go to the Manage Your Content and Devices page on Amazon.com."

 

Ale na amazon.com na preferences mam :

 Great news! You can now shop for digital content directly from Amazon.co.uk. Learn more about updating your default Kindle Store to Amazon.co.uk

i tez mam  Current country/region United Kingdom

wiec nie rozumie co zle robie :(

 

Capture.PNG

Capture.PNG

Edytowano przez Riccardo10
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak dziekuje bardzo na prawde za pomoc Mariusz!

Od wczoraj, po zmiana na UK na moj amazon.pl.. mam ta wiadomosci:

"Wystąpił problem z metodą płatności za Twoje członkostwa Prime

Oznacza to, że Twoje członkostwo Prime nie będzie kontynuowane automatycznie. Jeśli nie będziemy mogli obciążyć Twojej preferowanej metody płatności, spróbujemy obciążyć inną kartę dostępną w systemie. Zaktualizuj metodę płatności"

Jedyna cos se moze byc jest to, moze ten członkostwo Prime na amazon.pl nie pozwala  to przepiecie zadzialac poprawnie

 

Edytowano przez Riccardo10
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko co mogę myśleć jest to że na mój stare konto mam aktywne Prime, metoda używałem tą samą, albo, ale nie wiem czy może mieć pływ że na nową konfiguracja aplikacja Alexa też dałem location UK.

Tylko mogę powiedzieć że po prostu w nowe konto działał od razu, na starym próbowałem i próbowałem i nie dał rady 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Od wczoraj mam drugi egzemplarz wiima.

Zero problemów z zanikaniem w tidal connect. A gra już od wczoraj na tych samych ustawieniach sieci WiFi co pierwszy.

Więc wychodzi na to, że trafiłem na wadliwy egzemplarz. Całe szczęście że go zwróciłem i kupiłem nowy. Bo czekając na aktualizacje nigdy by nie nastąpiła poprawa.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Pozdrawiam Rafał 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lary87 napisał:

Więc wychodzi na to, że trafiłem na wadliwy egzemplarz. Całe szczęście że go zwróciłem i kupiłem nowy. Bo czekając na aktualizacje nigdy by nie nastąpiła poprawa.

Super, że sytuację udało Ci się w miarę szybko i - co najważniejsze - szczęśliwie rozwiązać. Niech Ci teraz nowy egzemplarz służy jak najdłużej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, lary87 napisał:

Więc wychodzi na to, że trafiłem na wadliwy egzemplarz.

Zdarza się.

 

Dnia 31.07.2023 o 08:05, Piotr Sonido napisał:

Zwrócić.

Albo wymienić na inny model, sprawdzić inna sztukę. Czekanie na coś co może nastąpi a może nie? bez sensu.

 

Dlatego mówiłem.

Nigdy nie czekać w takiej sytuacji. Nie działa. No to out.

Oczywiście nie pochopnie, ale jak się już sprawdziło wszystko to jedyne wyjscie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystając nawet z DACa wbudowanego w amplituner stereo czułem poprawę dźwięku, a na Toppingu e 30 II wypadało to jeszcze lepiej. Najlepiej zamów sobie jakieś dwie sztuki  DACów na testy i porównaj samemu bo też DAC DACowi nie równy  plus mają zupełnie różne charakterystyki brzmienia :) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...