Skocz do zawartości

Quadral Titan mk2/mk3/mk4


Albertolszewski

Recommended Posts

Witam serdecznie. Jestem nowy na forum i proszę i wyrozumiałość.

Poszukuje informacji na temat tych właśnie kolumn głośnikowych. Czy ktoś z tutaj obecnych posiadał owe kolumny, ciekawi mnie czy stosunek jakości do ceny mniej więcej jest zachowany. Znalazłem MK3 za 11 tys zł. Jestem w tym temacie zielony a nie ukrywam ze zakochałem się w tych kolumnach kilka lat temu i teraz kiedy mnie na nie stać chciałbym zasięgnąć opinii ludzi którzy mieli okazje je posłuchać. 
dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
3 godziny temu, Grzechu2 napisał:

Kolega ma mk3 i jeśli chodzi o niskie tony to jest mega, ale reszta jest raczej wycofana i brak w niej przestrzeni. 

Hm. Gdzieś czytałem, że oczko mniejsze Quadrale - Vulcany mk4 'pogoniły' Dali Grand, których za brak przestrzeni nigdy nie posądzałem. 

Podobnie na zagranicznych forach Vulcany uchodzą za bardziej 'zrównoważone tonalnie' od Titanów, które właśnie dominują tym niskim pasmem. 

Sam myślałem nad Quadralem z tamtych lat (Vulcan mk4 lub mk5), stąd będę wdzięczny za każdą opinię. 

Edytowano przez jakubk
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ze dźwięk mi się bardzo podoba z tych kolumn, w końcu je kupiłem w ubiegła niedziele. Mam Titan mk3 od pierwszego właściciela łącznie z potwierdzeniem zakupu w 1990 roku. Nie jestem wybitnym audiofilem. Dlatego nie mogę się wypowiedzieć tak obszernie na temat barwy Dzwieku tych kolumn w porównaniu z innymi. I na pewno jest mnóstwo różnych kolumn i tańszych, ale to nie zmienia faktu ze chciałem zawsze mieć Quadrale z półki Titan, tylko nie wiedziałem czego można się spodziewać po takich kolosach. Z tad było moje zapytanie na forum.   
Teraz szukam wzmacniacza odpowiedniego do kolumn 🙂🙂

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, audiowit napisał: