Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
1 godzinę temu, il Dottore napisał:

Przy czym u Chińczyka tryb EV znaczy EV i tak do 120km/h silnik spalinowy nigdy nie włączy się. W europejskich PHEV silnik spalinowy włacza się randomowo nawet w trybie EV. 

Mam hybrydę i faktycznie do 120km/h mogę jechać na EV , ale jakoś logiczniejszym mi się wydaje , że jak jadę pod górkę to automatycznie przechodzę na 2l. silnik spalinowy. To samo gdy chcę depnąć wyprzedzając np. 3 TIR-y pod rząd na dwukierunkowej. Jakoś mam większe zaufanie do sprawdzonych od lat rozwiązań.

Napisano
4 minuty temu, PanKlor napisał:

Przyjechał z Belgii ale jak zwykle wiesz lepiej. 

Ale właściciel chiński. W Chinach pod marką Volvo sprzedaje się teraz rebrandowane Denzy. :)

 

To tak jak z Land Roverem. Snoby kupują a indyjski właściciel (Tata Motors) zaciera ręce bo na całym świecie nie ma takich idiotów jak w Europie, żeby kupować auto z tak niedorzeczną marżą. No ale św. Juras musi się jakoś odróżniać od plebsu. :) 

A jakość też Taty... ale kto bogatemu zabroni?  

Napisano
1 minutę temu, il Dottore napisał:

Ale właściciel chiński. W Chinach pod marką Volvo sprzedaje się teraz rebrandowane Denzy. :)

W Mercedesie kilkanaście procent udziałów mają Chińczycy... dodatkowo w swoich opakowaniach Mercedes sprzedaje technologię Renault. 

No i gdybyś nie zauważył to na filmie mowa o minivanie... to nie jest typ nadwozia popularny w Europie. 

No i dalej od takiego uberajatollaha motoryzacji nie dowiedzieliśmy się które to chińskie auto za 140k zrobi setkę w 4.5 sekundy. 

 

 

Napisano (edytowany)
20 minut temu, PanKlor napisał:

które to chińskie auto za 140k zrobi setkę w 4.5 sekundy. 

A co powiesz na seryjny samochód dostępny normalnie w salonie z... 1.98s do setki? :) 

"Xiaomi SU7 Ultra: auto napędzane jest zaawansowanym sytemem trzech silników Xiaomi, generującym 1526 KM i 1770 Nm momentu obrotowego, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 1,98 sekundy. Super silnik V8s może osiągnąć 27 200 obr./min, a prędkość maksymalna samochodu to 350 km/h." 

A normalne SU7 - w zależności od wersji: przyspieszenie 0-100 km/h: Od 2,78 s do 5,28 s :) 

Cena w Chinach 450 tys zł za SU7 Ultra (ok 5 miesięcy oczekiwania). 

A SU7?

"Na podstawie dostępnych informacji, można przyjąć, że ceny Xiaomi SU7 będą konkurencyjne w stosunku do innych elektrycznych modeli na rynku. Szacuje się, że podstawowa wersja samochodu może kosztować od około 150 000 do 200 000 złotych. Natomiast topowe wersje z najmocniejszymi silnikami i największymi bateriami mogą przekroczyć nawet 300 000 złotych."

21 minut temu, PanKlor napisał:

W Mercedesie kilkanaście procent udziałów mają Chińczycy... dodatkowo w swoich opakowaniach Mercedes sprzedaje technologię Renault. 

Mało tego! Najnowszy CLA ma cały silnik chiński! I to nie robiony w Chinach dla Mercedesa tylko po prostu chiński z chińskiej fabryki. 

Dlatego należy kupować Chińczyki pod ich własnymi markami, ponieważ te samochody mają wszystkie części oryginalne! :) 

Edytowano przez il Dottore
Napisano
13 minut temu, il Dottore napisał:

A co powiesz na seryjny samochód dostępny normalnie w salonie z... 1.98s do setki? :) 

Najbardziej bym chciał, żebyś przestał odwracać kota ogonem bo Cię kiedyś podrapie. 

 

14 minut temu, il Dottore napisał:

Cena w Chinach 450 tys zł za SU7 Ultra (ok 5 miesięcy oczekiwania). 

Czyli u nas będzie 800k PLN + Dodatkowo nikt go nie kupi bo na wartości będzie tracił jeszcze szybciej niż telefony Xiaomi. 

 

 

Napisano
19 minut temu, PanKlor napisał:

kupisz jak tylko pojawi się w sprzedaży

Ja (jeśli będę przy forsie) to Jajco 7 SHS na wypasie lub BYD Seal U DM-i. 

Jeśli zaś finanse nie pozwolą na większy wóz - to BYD Atto 2 DM-i lub Jajco 5 w pełnej hybrydzie (będzie na wiosnę 2026) lub Duster na podtlenek LPG 150KM w automacie. 

A propos Jajco 5 - dobrał się do niego Pertyn i narzeka, że w wersji benzynowej to pijak. :) Ale na wiosnę będzie pełna hybryda - szkoda że nie PHEV. 

 

 

Napisano (edytowany)

Jetour T1 - oby jak najszybciej wszedł na polski rynek! T2 już jest, ale jest za wielki i za drogi.
Tak właśnie powinien wyglądać Duster. A wygląda w porównaniu z Chińczykiem dziadowsko. 

 

Edytowano przez il Dottore
Napisano

Cóż,nie podzielam zachwytu @il Dottore nad chińskimi produktami/ może jak przejdą próbę czasu/, natomiast  europejscy producenci faktycznie nawalili we własne gniazdo pchając w swoje samochody tandetę ze wszystkich zakamarków globu i windując ceny. Szkoda, że płatnikami są nie decydenci i prezesi ,tylko robotnicy uwijający się przy taśmach produkcyjnych .

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...