tomek4446 Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu 1 godzinę temu, il Dottore napisał: Przy czym u Chińczyka tryb EV znaczy EV i tak do 120km/h silnik spalinowy nigdy nie włączy się. W europejskich PHEV silnik spalinowy włacza się randomowo nawet w trybie EV. Mam hybrydę i faktycznie do 120km/h mogę jechać na EV , ale jakoś logiczniejszym mi się wydaje , że jak jadę pod górkę to automatycznie przechodzę na 2l. silnik spalinowy. To samo gdy chcę depnąć wyprzedzając np. 3 TIR-y pod rząd na dwukierunkowej. Jakoś mam większe zaufanie do sprawdzonych od lat rozwiązań. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu 35 minut temu, PanKlor napisał: W moim mam tryb EV do 140 km/h czyli lepiej niż w chinczyku. No przecież też masz Chińczyka. Nie oszukuj się. Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Przed chwilą, il Dottore napisał: No przecież też masz Chińczyka. Nie oszukuj się. Przyjechał z Belgii ale jak zwykle wiesz lepiej. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu 4 minuty temu, PanKlor napisał: Przyjechał z Belgii ale jak zwykle wiesz lepiej. Ale właściciel chiński. W Chinach pod marką Volvo sprzedaje się teraz rebrandowane Denzy. To tak jak z Land Roverem. Snoby kupują a indyjski właściciel (Tata Motors) zaciera ręce bo na całym świecie nie ma takich idiotów jak w Europie, żeby kupować auto z tak niedorzeczną marżą. No ale św. Juras musi się jakoś odróżniać od plebsu. A jakość też Taty... ale kto bogatemu zabroni? Odpisz, cytując
michaudio Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Ale zachwala jedynie słuszną linię partii... 🤣🤣🤣 1 Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu (edytowany) Partia pcha Żółtków w XXI wiek a u nas światła władza wymyśliła nakrętki mocowane do butelek. Edytowano 6 godzin temu przez il Dottore Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu 1 minutę temu, il Dottore napisał: Ale właściciel chiński. W Chinach pod marką Volvo sprzedaje się teraz rebrandowane Denzy. W Mercedesie kilkanaście procent udziałów mają Chińczycy... dodatkowo w swoich opakowaniach Mercedes sprzedaje technologię Renault. No i gdybyś nie zauważył to na filmie mowa o minivanie... to nie jest typ nadwozia popularny w Europie. No i dalej od takiego uberajatollaha motoryzacji nie dowiedzieliśmy się które to chińskie auto za 140k zrobi setkę w 4.5 sekundy. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu (edytowany) 20 minut temu, PanKlor napisał: które to chińskie auto za 140k zrobi setkę w 4.5 sekundy. A co powiesz na seryjny samochód dostępny normalnie w salonie z... 1.98s do setki? "Xiaomi SU7 Ultra: auto napędzane jest zaawansowanym sytemem trzech silników Xiaomi, generującym 1526 KM i 1770 Nm momentu obrotowego, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 1,98 sekundy. Super silnik V8s może osiągnąć 27 200 obr./min, a prędkość maksymalna samochodu to 350 km/h." A normalne SU7 - w zależności od wersji: przyspieszenie 0-100 km/h: Od 2,78 s do 5,28 s Cena w Chinach 450 tys zł za SU7 Ultra (ok 5 miesięcy oczekiwania). A SU7? "Na podstawie dostępnych informacji, można przyjąć, że ceny Xiaomi SU7 będą konkurencyjne w stosunku do innych elektrycznych modeli na rynku. Szacuje się, że podstawowa wersja samochodu może kosztować od około 150 000 do 200 000 złotych. Natomiast topowe wersje z najmocniejszymi silnikami i największymi bateriami mogą przekroczyć nawet 300 000 złotych." 21 minut temu, PanKlor napisał: W Mercedesie kilkanaście procent udziałów mają Chińczycy... dodatkowo w swoich opakowaniach Mercedes sprzedaje technologię Renault. Mało tego! Najnowszy CLA ma cały silnik chiński! I to nie robiony w Chinach dla Mercedesa tylko po prostu chiński z chińskiej fabryki. Dlatego należy kupować Chińczyki pod ich własnymi markami, ponieważ te samochody mają wszystkie części oryginalne! Edytowano 6 godzin temu przez il Dottore Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu 13 minut temu, il Dottore napisał: A co powiesz na seryjny samochód dostępny normalnie w salonie z... 1.98s do setki? Najbardziej bym chciał, żebyś przestał odwracać kota ogonem bo Cię kiedyś podrapie. 14 minut temu, il Dottore napisał: Cena w Chinach 450 tys zł za SU7 Ultra (ok 5 miesięcy oczekiwania). Czyli u nas będzie 800k PLN + Dodatkowo nikt go nie kupi bo na wartości będzie tracił jeszcze szybciej niż telefony Xiaomi. 1 Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu 1 minutę temu, PanKlor napisał: na wartości będzie tracił jeszcze szybciej niż telefony Xiaomi. Przekonamy się po europejskim debiucie w 2027. Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu Liczymy na to, że nie okażesz się miękkiszonem i kupisz jak tylko pojawi się w sprzedaży. Przecież nie zrobisz z gęby cholewy, nie? Odpisz, cytując
misiekx Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu 5 minut temu, PanKlor napisał: Liczymy na to, że nie okażesz się miękkiszonem Jeden też był taki chojrak a teraz na emigracji u Orbana 🤣 Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu 19 minut temu, PanKlor napisał: kupisz jak tylko pojawi się w sprzedaży Ja (jeśli będę przy forsie) to Jajco 7 SHS na wypasie lub BYD Seal U DM-i. Jeśli zaś finanse nie pozwolą na większy wóz - to BYD Atto 2 DM-i lub Jajco 5 w pełnej hybrydzie (będzie na wiosnę 2026) lub Duster na podtlenek LPG 150KM w automacie. A propos Jajco 5 - dobrał się do niego Pertyn i narzeka, że w wersji benzynowej to pijak. Ale na wiosnę będzie pełna hybryda - szkoda że nie PHEV. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu I kolejna polska jazda Jajco 5 w benzynie: I kolejna! Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 35 minut temu Napisano 35 minut temu (edytowany) Jetour T1 - oby jak najszybciej wszedł na polski rynek! T2 już jest, ale jest za wielki i za drogi. Tak właśnie powinien wyglądać Duster. A wygląda w porównaniu z Chińczykiem dziadowsko. Edytowano 34 minuty temu przez il Dottore Odpisz, cytując
Vectorinni Napisano 28 minut temu Napisano 28 minut temu Z tego wątku zrobił się biuletyn reklamowy chińskiej motoryzacji... Odpisz, cytując
Nowy75 Napisano 5 minut temu Napisano 5 minut temu Cóż,nie podzielam zachwytu @il Dottore nad chińskimi produktami/ może jak przejdą próbę czasu/, natomiast europejscy producenci faktycznie nawalili we własne gniazdo pchając w swoje samochody tandetę ze wszystkich zakamarków globu i windując ceny. Szkoda, że płatnikami są nie decydenci i prezesi ,tylko robotnicy uwijający się przy taśmach produkcyjnych . Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.