El-Maniaque Napisano 2 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 2 czerwca 2023 (edytowany) Szanowni Moja aplikacja Streammagic w telefonie zbuntowała się i nie widzi odtwarzacza, ciągle go wyszukuje. Wpisywałem adres ip, resetowałem bez rezultatu. Apka po aktualizacji z googleplay. Przed aktualizacją to samo. Zawsze, jak był ten problem odświeżałem połączenie i było ok, ale dzisiaj ciągle mam komunikat, nike podłączony. Skończyły mi się koncepcje. Edytowano 2 czerwca 2023 przez El-Maniaque Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stach_s Napisano 2 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 2 czerwca 2023 Też tak kiedyś miałem z Naimem, rozwiązanie mnie rozbroiło - WiFi było wyłączone Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Józef Herczek Napisano 3 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2023 Może spróbuj zresetować router? A później resztę od początku skonfiguruj. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stach_s Napisano 3 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2023 (edytowany) A ja jeszcze raz powtórzę - najpierw spójrz w telefon, czy czasem nie wyłączyłeś przypadkiem obsługi WiFi. Powodzenia Edytowano 3 czerwca 2023 przez stach_s Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 3 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2023 14 godzin temu, El-Maniaque napisał: Skończyły mi się koncepcje. Spróbuj jeszcze apki bubble upnp - gra to z wszystkim i robi to dobrze 😉 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El-Maniaque Napisano 3 czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 czerwca 2023 4 godziny temu, Józef Herczek napisał: Może spróbuj zresetować router? A później resztę od początku skonfiguruj. Tak zrobiłem bo nic innego nie pomagało. Przyczyna tego do śmierci mojej będzie mi nieeznana. Serdeczne dzięki wszystkim za sugestie Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PorkOne Napisano 4 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2023 99% problemów z połączeniem apka - urządzenie leży po stronie routera. I w 99% reboot routera pomaga 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 5 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2023 Dnia 4.06.2023 o 18:48, PorkOne napisał: 99% problemów z połączeniem apka - urządzenie leży po stronie routera. I w 99% reboot routera pomaga Kwintesencja. I prawdziwa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 6 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 czerwca 2023 Dobrze, że udało się łatwo rozwiązać problem Jeśli często będzie się powtarzał, to warto będzie przemyśleć wymianę routera. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.