bolec47 Napisano 11 czerwca 2023 Napisano 11 czerwca 2023 witam ... pytanko mam bo niewiem czy moze cos zle ustawiłem albo źle podłączyłem bo jesli puszcze film - obojetnie z jakiego zrodła - czy z pendriva czy z netflixa - to dzwięk jest petarda , basy mocne mega - gra dosłownie jak w kinie - ale jesli juz puszcze muzykę - czy to ze spootify czy ypu tube czy z pendriva - to ten dzwiek jest słaby bez basu (mimo ze jest w opcjach na maxa) taki płaski ...i zadnymi ustawieniami nie idzie tego zmienic na lepsze ... wie ktos moze czy cos da sie zrobic ? czy po prostu do muzyki sie ten soundbar nie nadaje ? Ale czemy na filmach gra tam pieknie czystym basem a tu taka lipa ? ... Prosba o info ... z góry wielkie dzieki... pozdr Lukasz Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 11 czerwca 2023 Napisano 11 czerwca 2023 Nie znam się na tym , ale tutaj napisali https://www.samsung.com/pl/audio-devices/soundbar/q600a-black-hw-q600a-en/ że jak nie dotkniesz telefonem to za cholerę nie zagra A swoją drogą przeczytaj opinie o tym produkcie na końcu tej reklamy. 1 Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 11 czerwca 2023 Napisano 11 czerwca 2023 Chyba wszystko jest ok. Bo na tym się muzyki słuchac nie da. 1 Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 11 czerwca 2023 Napisano 11 czerwca 2023 3 minuty temu, Piotr Sonido napisał: Chyba wszystko jest ok. Bo na tym się muzyki słuchac nie da. Nawet jak walniesz go telefonem ? 1 Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 11 czerwca 2023 Napisano 11 czerwca 2023 5 minut temu, tomek4446 napisał: Nawet jak walniesz go telefonem ? Nie miałem go. Szkoda by mi było telefonu. No chyba że producent zaleca taką "kompatybilność " 1 Odpisz, cytując