darek.s74 Napisano 22 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2023 Cześć, mam taki problem. Posiadam amplituner Yamahy RN-602 z wbudowanymi funkcjami sieciowymi. I nie mogę połączyć telefonu Samsung Galaxy S23 Ultra ze Spotify Connect. Dodam dodatkowo: - stało się nagle, przedtem normalnie się łączyłem, - aplikacja Spotify odinstalowana i zainstalowana od nowa, - amplituner wyłączany z sieci i ponownie włączany Ktoś może mi pomóc? Nie mam już pomysłu co zrobić. Inne telefony z Androidem w domu oraz tablet łączą się bez problemu. A mój telefon nie widzi Yamahy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek. Ch Napisano 22 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2023 ta sama siec wifi ? ja ostanio tez mam problem z spotify connect ale na laptopie wzesniej nie mialem tego problemu moze cos spotify popsul Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek.s74 Napisano 22 sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2023 Tak ta sama sieć. Inne sprzęty w tej sieci łączą się bez problemu ze Spotify Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 22 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2023 Router jest jedno, czy dwuzakresowy? Niekiedy pojawiają się problemy, gdy jedno urządzenie jest połączone przez 2,4GHz, a drugie po 5GHz. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek.s74 Napisano 22 sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2023 A na to nie wpadłem. Router dwuzakresowy. Spróbuję jeszcze raz wszystko po kolei zrestartowac: telefon, amplituner i router. Może to coś da. Przecież kilka dni wcześniej działało normalnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 22 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2023 Słuszna sugestia kolegów z Q21. Zobacz czy podczas ponownej konfiguracji, łączyłeś RN602 przez 2,4 czy 5 GHz. Możesz też podłączyć po kablu LAN to urządzenie aby zobaczyć czy w ten sposób się łączy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek.s74 Napisano 23 sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 sierpnia 2023 Wszystko ponownie skonfigurowałem i zadziało. Dzięki za pomoc Panowie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.