Skocz do zawartości

Kolumny + wzmacniacz i kable audio do 6500-7000zl


myszak

Recommended Posts

Witam wszystkich. Powiedzieć, że jestem kompletnym laikiem, byłoby sporym nadużyciem. Sprawa wygląda tak, że na moment obecny nie wiem nic na temat sprzętu audio. Nie znam się nawet na żadnych parametrach. Natomiast szukam jakiegoś sprzętu kolumnowego wraz z tym wzmacniaczem i dobrej jakości kablami do odsłuchu. Głośniki byłyby przeznaczone głównie do słuchania muzyki elektronicznej. Zależy mi najbardziej na jakości dźwięku, nie lubię słuchać głośno muzyki tak czy inaczej. Czy możecie mi coś polecić? Nie musi być to konkretnie ta półka cenowa, może być mniej więcej od 5-7,5 tys. w zależności od tego, czy gdzieś znajdę dobre ratio ceny do jakości. 

Podsumowując, potrzebuje: kable, wzmacniacz, kolumny.

Muzyka byłaby odtwarzana łącząć się z komputerem przez spotify/youtube music, etc. Pomieszczenie w którym byłaby odtwarzana muzyka jest to zamknięty pokój o dosyć małej przestrzeni.

Pozdrawiam 

Edytowano przez myszak
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jak duże jest to pomieszczenie dokładnie? Bo dosyć mała przestrzeń to dla jednego 25m2, dla drugiego 8 :) 

Na pewno rozważyłbym Monitor Audio Silver 100 z cieplejszym wzmacniaczem, jak Musical Fidelity M2si, Magnat MR780. Jak wolisz bardziej zaznaczoną górę, to np Audiolab 6000A jest fajnym kompanem. Otrzymasz nasycone, szybkie brzmienie, które jest fajne moim zdaniem do muzyki elektronicznej.

Świetną opcją mogą też okazać się KEF LS50 Meta, które fajnie mogą sprawdzić się z Cyrus One. 

Oczywiście nic w ciemno nie kupuj :) Odsłuch w sklepie, a potem w domu się jak najbardziej przyda. Obie opcje są u nas możliwe, więc zapraszamy do kontaktu :)  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach