Skocz do zawartości

Elac Carina- problem ze wzmacniaczami


Ketrab78

Recommended Posts

3 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Bo czułość na tych wejsciach jest zapewne taka sama :)

A to standard. U nich problemy z reklamacją to porządek dzienny.

Prawda. Komentarzy na google czy innych źródeł masa. Wszystkie raczej mało przychylne.

 

Dlatego zawsze mówimy...

Atrakcyjne ceny z RTV MAX to tego powierzchowna korzyść. Często brakuje supportu po sprzedaży a jak dochodzi już do tematu gwarancji, to problemy sięgają jeszcze dalej...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Zgodnie z przepisami UE sprzedawca musi udzielić co najmniej dwuletniej gwarancji prawnej (tzw. rękojmia) na wypadek, gdyby zakupiony towar okazał się wadliwy bądź nie wyglądał lub nie działał tak, jak przedstawiono w opisie. Jednak w niektórych państwach przepisy krajowe wymagają udzielenia dłuższej gwarancji."

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.11.2023 o 19:02, terracan1929 napisał:

Kupiłem u nich obecne kolumny. Nie było najmniejszych problemów z zakupem, transportem czy kontaktem ze sprzedawcą. Chciałem wysyłkę na palecie. Nie było problemu. Dopłaciłem 100 zł i na palecie mi towar wysłali.

Także doświadczenia mam pozytywne.

Z zakupem tak. Poczytaj komentarze. Schody robia się przy zwrotach i reklamacjach.

Każdy przy zakupie jest miły :)

Dnia 26.11.2023 o 19:02, terracan1929 napisał:

Dokładnie tak samo zresztą było z Yamaszką 1200. Niby po rejestracji w Audioklanie, 3 lata, ale po rejestracji na stronie Yamahy już 5 lat. I Audioklan w razie potrzeby przez te 5 lat za ewentualne naprawy obciążą nie mnie a Yamahę.

To jest inna sprawa bo Yamaha ma gwarancję europejską. Oficjalnie.

Rękojmia a gwarancja, pewnie o to siętu rozchodzi :)

 

Dnia 26.11.2023 o 19:49, terracan1929 napisał:

"Zgodnie z przepisami UE sprzedawca musi udzielić co najmniej dwuletniej gwarancji prawnej (tzw. rękojmia) na wypadek, gdyby zakupiony towar okazał się wadliwy bądź nie wyglądał lub nie działał tak, jak przedstawiono w opisie. Jednak w niektórych państwach przepisy krajowe wymagają udzielenia dłuższej gwarancji."

No i masz u nich rękojmie z którą są problemy.

Patrz komentarze google :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 w rok i 350 w sumie to bardzo duzo. Ogólnie mają bardzo dużo tych komentarzy.

Dnia 1.12.2023 o 14:06, Ketrab78 napisał:

Odesłałem wczoraj swój A-10, zobaczymy czy serwis ogarnie usterkę. Dam znać jak poszło. Przez telefon bardzo niemiła, opryskliwa i zarazem mało profesjonalna obsługa. Przez maila bylo już grzeczniej, widocznie odpisywała inna osoba.

A no własnie.

Trzymamy kciuki i informuj nas na bieżąco.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Z salonu dziś zadzwonili, że nie stwierdzili wady ì przekazali do serwisu i że oni niby też nie stwierdzili, ale chcą jeszcze po testować kolejny tydzień. Zapytałem ich na to na jakich zespołach głośnikowych testowali mój wzmacniacz.  Odpowiedzieli, że u siebie na Pylon Audio Diamond 30, a że w serwisie to nie wiedzą na jakich. Zalamka, jeśli ten wzmak nie potrafi napędzić moich Elac Carina tylko takie wielkie kolumbryny jak 30. to jest problem, bo ja mieszkam w pokoju 17m2 , więc podłogówki odpadają ze względów obiektywnych. Możliwe żeby wzmacniacz tej klasy nie potrafił prawidłowo napędzić monitorów??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta roznica w czulosci jest 4 dB (Elac Vs Pylon) ale to nie powinno raczej takiego problemu stworzyc.

Wiesz co, napisz do Advanced Paris bezposrednio.

Pozachwalaj troche ten A10 a potem zapytaj czy , laczac go z takimi glosnikami, powinienes oczekiwac problemow. Pytasz bo wlasnie napotkales taki a nie inny problem i nie wiesz co zrobic. Dodaj ze chcialbys ten A10 zatrzymac bo ci sie podoba itp 😉

Edytowano przez Artur Brol
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Ketrab78 napisał:

Z salonu dziś zadzwonili, że nie stwierdzili wady ì przekazali do serwisu i że oni niby też nie stwierdzili, ale chcą jeszcze po testować kolejny tydzień. Zapytałem ich na to na jakich zespołach głośnikowych testowali mój wzmacniacz.  Odpowiedzieli, że u siebie na Pylon Audio Diamond 30, a że w serwisie to nie wiedzą na jakich. Zalamka, jeśli ten wzmak nie potrafi napędzić moich Elac Carina tylko takie wielkie kolumbryny jak 30. to jest problem, bo ja mieszkam w pokoju 17m2 , więc podłogówki odpadają ze względów obiektywnych. Możliwe żeby wzmacniacz tej klasy nie potrafił prawidłowo napędzić monitorów??

Obawiam się że on jest uszkodzony, A to po prostu kolejny przykład obsługi sklepu :/

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie też trochę fakt, że po ustaleniach telefonicznych wzmacniacz wysłałem do serwisu, a mimo to salon zanim go tam przekazał, rozpakował go i sprawdzał na własną rękę. To powszechna praktyka sklepów audio?

5 godzin temu, Józef Herczek napisał:

dokładnie, atakuj bezpośrednio do Advance lub najpierw opisz problem na grupie fb Advance Paris - Advance Acoustic Communauté Francophone

 

 

 

16 godzin temu, Artur Brol napisał:

Ta roznica w czulosci jest 4 dB (Elac Vs Pylon) ale to nie powinno raczej takiego problemu stworzyc.

Wiesz co, napisz do Advanced Paris bezposrednio.

Pozachwalaj troche ten A10 a potem zapytaj czy , laczac go z takimi glosnikami, powinienes oczekiwac problemow. Pytasz bo wlasnie napotkales taki a nie inny problem i nie wiesz co zrobic. Dodaj ze chcialbys ten A10 zatrzymac bo ci sie podoba itp 😉

Dziś tak właśnie postaram się zrobić 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ketrab78 napisał:

Dziwi mnie też trochę fakt, że po ustaleniach telefonicznych wzmacniacz wysłałem do serwisu, a mimo to salon zanim go tam przekazał, rozpakował go i sprawdzał na własną rękę. To powszechna praktyka sklepów audio?

Tak. Chodzi o wstępne odsianie zgłoszeń problemów, które mogą wynikać z niewłaściwego podłączenia sprzętu itp.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ketrab78 napisał:

Dziwi mnie też trochę fakt, że po ustaleniach telefonicznych wzmacniacz wysłałem do serwisu, a mimo to salon zanim go tam przekazał, rozpakował go i sprawdzał na własną rękę. To powszechna praktyka sklepów audio?

 

Dziś tak właśnie postaram się zrobić 

Zdarza się tak i u nas, że nasi koledzy również sprawdzają sprzęt u siebie zanim ten ma pojechać na ekspertyzę. Jednakże później jedzie na stół operacyjny do techników :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. W tym jednak "salonie" już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej nieuprzejmym tonem pracownik poinformował mnie , że oni uznają gwarancję tylko jak coś zupełnie nie działa. I że mogę przesłać sprzęt, ale najprawdopodobniej gwarancja zostanie odrzucona. Byłem w szoku, bo facet nie chciał wysłuchać nawet do końca co miałem do powiedzenia. 

Wysłałem maila bezpośrednio do Advance Paris, ale też nie jestem pewien czy doszedl, bo żadnego potwierdzenia nie otrzymałem. 

Też dziwne, że nie chce się tam nikomu w salonie czy serwisie podpiąć mocniejszych monitorów i sprawdzić jak gra. Mają w ofercie zarówno Carina jak i dedykowane zespoły głośnikowe Advance Paris. Choć ja na 90% jestem przekonany że i na tych podlogowych trzydziestkach jest ten sam problem tylko że od poczatku założyli , że nie uznają mojej gwarancji. 

Gdybym miał możliwość zmiany tytułu tego posta zmieniłbym na "Wadliwy Advance Paris A10 i problemy z gwarancją RTV-MAX ", ale poczekam jeszcze na oficjalny finał sprawy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Pylony maja 4 dB wiecej niz Elac Carina. Moglo by to, wyjasnic wiele - tylko ze nie mowimy o wzmacniaczu ktory ma 30 watt a o klocku ktory ma 130 Watt przy 8 oHm i 190 Watt przy 4 oHm, wiec chyba raczej jest z nim cos nie tak. Z taka moca powinien sobie latwo poradzic z znakomita wiekszoscia kolumn.

Na reakcje AP troche poczekaj. Raz czy dwa juz, reakcja na maila przyszla po takim czasie , ze juz prawie zapomnialem ze cos wysylalem.🤭

Powodzenia i cierpliwosci zycze.

.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.12.2023 o 11:28, Ketrab78 napisał:

Dziwi mnie też trochę fakt, że po ustaleniach telefonicznych wzmacniacz wysłałem do serwisu, a mimo to salon zanim go tam przekazał, rozpakował go i sprawdzał na własną rękę. To powszechna praktyka sklepów audio?

I tak i Nie. Ale oni nie mają serwisu. Właśnie o to się rozchodzi. Normalnie od razu się wysyła dalej w Polsce. A u nich nie .

To dla nich problem.

Jednak jeśli jest sprawdzany no to trwa to chwilę. Weryfikowany jest opisany problem i jedzie dalej.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

 Weryfikowany jest opisany problem i jedzie dalej.

 

Wkurzam się tylko, że ta ich weryfikacja nie wykazała oczywistej wady. Z góry z resztą przez telefon powiedzieli wcześniej, że tego nie uznają. Ich podejście do tematu to dramat i sk$#@wysynstwo :/

Edytowano przez Ketrab78
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.12.2023 o 23:20, Ketrab78 napisał:

 

Wkurzam się tylko, że ta ich weryfikacja nie wykazała oczywistej wady. Z góry z resztą przez telefon powiedzieli wcześniej, że tego nie uznają. Ich podejście do tematu to dramat i sk$#@wysynstwo :/

Mowiłem. Przestrzegałem.....

Nie wykazała wady bo po raz kolejny powtórzę, to dla nich problem. Więc na pewno na pierwszy ogień będą próbowali się pozbyć problemu. Niestety musisz walczyć.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Mija prawie drugi miesiąc od wysłania wzmacniacza na gwarancję. Jakoś tydzień temu dostałem informację, że serwis jednak potwierdził usterkę, a trwało to tak dlugo bo niby wada raz występowała raz nie. Ściema, bo u mnie była slyszalna cały czas, no ale dobrze że w ogóle przyznali że usterka jest. Teraz niby czekają na sprowadzenie jakiejś części, aby go naprawić. Czy w normalnych salonach też trwa to tak długo?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ketrab78 napisał:

Mija prawie drugi miesiąc od wysłania wzmacniacza na gwarancję. Jakoś tydzień temu dostałem informację, że serwis jednak potwierdził usterkę, a trwało to tak dlugo bo niby wada raz występowała raz nie. Ściema, bo u mnie była slyszalna cały czas, no ale dobrze że w ogóle przyznali że usterka jest. Teraz niby czekają na sprowadzenie jakiejś części, aby go naprawić. Czy w normalnych salonach też trwa to tak długo?

Ciężko stwierdzić, jednakże trwa to zbyt długo. Czy sklep się z Tobą kontaktował jakkolwiek wcześniej? 

Niestety, jesteś kolejnym przypadkiem klienta, który narzeka na tą firmę i jej niestosowne postępowanie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowany)

Wczoraj odesłali mi wzmacniacz i po sprawdzeniu gra jak należy  :) dużo nerwów i czasu mnie to kosztowało, ale teraz już tylko rozkoszuję się jego brzmieniem z podłączonymi Carinami  :)

Salon przez telefon nie był w stanie określić co dokładnie szwankowało, wspominali o jakiejś wymianie kondensatorów, ale w karcie gwarancyjnej mam wpisane "wymiana rezystorow na PCB TUBE?!".

W każdym razie dziękuję Wam wszystkim za wsparcie I cenne rady  ;)

20240127_173137.jpg

20240127_173941.jpg

Edytowano przez Ketrab78
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...