Piotr Sonido Napisano 28 maja Udostępnij Napisano 28 maja Tam, mimo szybkiego przełączania widzisz od razu czas i okładkę? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr.luczaj Napisano 28 maja Udostępnij Napisano 28 maja 13 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Tam, mimo szybkiego przełączania widzisz od razu czas i okładkę? Wszystko działa bez zająknięcia w apce, przewijanie, okładka, czas. Ale np. jak wychodzi album w najwyższej jakości to apka nie widzi i wtedy trzeba korzystać z Tidal connect Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 29 maja Udostępnij Napisano 29 maja Te najwyzsze jakosci to zazwyczaj są marnej jakosci.Zdarzaja sie dobre realizacje przy 192 khz ale to rzadkosc.Mój obecny Denon 1600 odtwarza wiekszosc tych gestych plików bez dynamiki i praktycznie bez niskich tonów.A zwykła jakosc cd jest bardzo dobra, choć i z tym zdarzają sie kiepskie realizacje.Osobiscie do plików mqa i tych 192 podchodze z duzą niechęcią. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 maja Udostępnij Napisano 29 maja 10 godzin temu, piotr.luczaj napisał: Wszystko działa bez zająknięcia w apce, przewijanie, okładka, czas. Ale np. jak wychodzi album w najwyższej jakości to apka nie widzi i wtedy trzeba korzystać z Tidal connect Czyli swoje tez ma 25 minut temu, T Z6 napisał: Te najwyzsze jakosci to zazwyczaj są marnej jakosci.Zdarzaja sie dobre realizacje przy 192 khz ale to rzadkosc.Mój obecny Denon 1600 odtwarza wiekszosc tych gestych plików bez dynamiki i praktycznie bez niskich tonów.A zwykła jakosc cd jest bardzo dobra, choć i z tym zdarzają sie kiepskie realizacje.Osobiscie do plików mqa i tych 192 podchodze z duzą niechęcią. No tak bo pojawia się zasadnicze pytanie skąd mają pliki zrodłowe wyższej rozdzielczości. Nie wykluczone że je "robią" Ale to podłe insynuacje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 30 maja Udostępnij Napisano 30 maja Dzisiaj załączyłem Noda pierwszy raz od niedzieli i odpaliłem Tidal connect i dzisiaj wszystko działa idealnie..... bądź tu mądry. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 31 maja Udostępnij Napisano 31 maja 18 godzin temu, Kerpen napisał: Dzisiaj załączyłem Noda pierwszy raz od niedzieli i odpaliłem Tidal connect i dzisiaj wszystko działa idealnie..... bądź tu mądry. pytanie kontrolne, najnowszą aktualizacje zrobiłeś? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 31 maja Udostępnij Napisano 31 maja 20 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: pytanie kontrolne, najnowszą aktualizacje zrobiłeś? Tak, była wczoraj aktualizacja urządzenia. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 31 maja Udostępnij Napisano 31 maja 1 godzinę temu, Kerpen napisał: Tak, była wczoraj aktualizacja urządzenia. Ok, w ostatniej aktualizacji było kilka poprawek. Być może to pomogło... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 31 maja Udostępnij Napisano 31 maja Oby. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 31 maja Udostępnij Napisano 31 maja 2 godziny temu, Kerpen napisał: Oby. Kiedy zakupiłeś swojego Blueosunda? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 31 maja Udostępnij Napisano 31 maja 4 godziny temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Kiedy zakupiłeś swojego Blueosunda? Końcem marca. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 31 maja Udostępnij Napisano 31 maja Po co pytac o Bluesounda?Problemy z tidalem byly na wszystkich urzadzeniach.U mnie oprócz Bluesounda na laptopie i na yamaszce, u kuzyna na CA....wiec to wina tidala a nie konkretnego streamera. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 5 czerwca Udostępnij Napisano 5 czerwca Nie wiem co dzieje z tym sprzętem, ale dzisiaj mam znowu problem z odtwarzaniem z USB. Jeżeli wejdę w folder "FOLDERY" nie mogę przeskoczyć do następnego utworu. Cały czas odtwarza ten sam. Ty chyba po ostatniej aktualizacji. Zawsze to działo. Jestem wściekły. Ten Node to chyba najgorszy zakup. Żałuję, że sprzedałem Yamahę. Masakra!!!! 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 5 czerwca Udostępnij Napisano 5 czerwca 1 godzinę temu, Kerpen napisał: Nie wiem co dzieje z tym sprzętem, ale dzisiaj mam znowu problem z odtwarzaniem z USB. Jeżeli wejdę w folder "FOLDERY" nie mogę przeskoczyć do następnego utworu. Cały czas odtwarza ten sam. Ty chyba po ostatniej aktualizacji. Zawsze to działo. Jestem wściekły. Ten Node to chyba najgorszy zakup. Żałuję, że sprzedałem Yamahę. Masakra!!!! Może by TOP HI-FI coś z tym zrobiło, jako przedstawicieltej marki. Bo to teraz to jest już porażka totalna. Ani Tidal connect nie działa, ani usb nie działa jak należy. ... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
77Mariusz77 Napisano 13 czerwca Udostępnij Napisano 13 czerwca Mam Bluesound n130 od kilku lat wrzucony do szafki żebym go nie oglądał i działa po USB ( wcześniej Coaxial) bez zarzutu . Przede wszystkim Tidal. W sypialni mam Bluesound Node i również bez zarzutu. Dla mnie to świetne, tanie , bezproblemowe urządzenia . Coś jest nie tak z Twoim egzemplarzem albo zwyczajnie coś broisz 🙂 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 czerwca Udostępnij Napisano 13 czerwca Dnia 5.06.2024 o 20:25, Kerpen napisał: Może by TOP HI-FI coś z tym zrobiło, jako przedstawicieltej marki. Bo to teraz to jest już porażka totalna. Ani Tidal connect nie działa, ani usb nie działa jak należy. ... To co możemy My zrobić, to zaprosić z urządzeniem do serwisu, aby ten sprawdził czy urządzenie działa prawidłowo. Jak wspomniał niżej, kolega 77Mariusz77 albo usterka albo błąd w konfiguracji. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 13 czerwca Udostępnij Napisano 13 czerwca 1 godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: To co możemy My zrobić, to zaprosić z urządzeniem do serwisu, aby ten sprawdził czy urządzenie działa prawidłowo. Jak wspomniał niżej, kolega 77Mariusz77 albo usterka albo błąd w konfiguracji. Nie ma sensu oddawać urządzenia do serwisu. Urządzenie samo w sobie jest sprawne. Problem z Tidal jest znany powszechnie, natomiast problemy z USB to kwestia ostatniej aktualizacji aplikacji Blueos. Nie pozostaje nic tylko czekać na następne aktualizacje z nadzieją, że niedogodności zostaną usunięte. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca Ale to urzadzenie nie ma problemu z Tidal Connect. O jakim powszechnym problemie piszesz? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca 51 minut temu, Piotr Sonido napisał: Ale to urzadzenie nie ma problemu z Tidal Connect. O jakim powszechnym problemie piszesz? Chodzi mi o to, że jak np odtwarzam jakiś album z z Tidal connect to utwory są odtwarzane poprawnie, ale na wyświetlaczu widnieje cały czas utwór pierwszy. Jeżeli słuchasz jakiejś nowej płyty to nie wiesz który utwór aktualnie jest odtwarzany. Może nie jest to jakiś wielki problem, ale jest cholernie wkurzające. Na Spotify connect nie ma czegoś takiego. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca 5 godzin temu, Kerpen napisał: Chodzi mi o to, że jak np odtwarzam jakiś album z z Tidal connect to utwory są odtwarzane poprawnie, ale na wyświetlaczu widnieje cały czas utwór pierwszy. Jeżeli słuchasz jakiejś nowej płyty to nie wiesz który utwór aktualnie jest odtwarzany. Może nie jest to jakiś wielki problem, ale jest cholernie wkurzające. Na Spotify connect nie ma czegoś takiego. Ale jak to jest możliwe, że widnieje Ci cały czas pierwszy utwór? To jest ewidentnie nie poprawnie. Może jednak podjedź do jakiegoś Tophifi i niech ktoś na to zerknie... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr.luczaj Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca (edytowany) ale dokładnie tak jest jak pisze @Karpen Może nie od razu po włączeniu płyty ale po 10 minutach słuchania już na apce Tidala nie widać aktualnie słuchanej piosenki tylko kilka utworów wstecz. Ja wtedy przeskakuje do apki BluOs i tam widać wszystko aktualnie i mogę przewijać. Problem z "zawieszaniem" się utworów zazwyczaj jest w wyższych jakościach albumów. Zaznaczę że chodzi jedynie o zawieszanie się obrazu w apce tidal connect, muza leci dalej Edytowano 14 czerwca przez piotr.luczaj 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca 33 minuty temu, piotr.luczaj napisał: Zaznaczę że chodzi jedynie o zawieszanie się obrazu w apce tidal connect, muza leci dalej Dokładnie tak jest. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca U mnie jest tak samo, zarówno na androidzie, jak i Apple'u. Więc to ewidentnie problem Tidala. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coyote Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca (edytowany) Taki, potwierdzam że jest tak od paru miesięcy w aplkacja Tidal. Dlatego zacząłem używać apki BluOs znów częściej no i tu jak zwykle nic nie zawodzi. Edytowano 14 czerwca przez coyote 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr.luczaj Napisano 14 czerwca Udostępnij Napisano 14 czerwca 15 minut temu, coyote napisał: Taki, potwierdzam że jest tak od paru miesięcy w aplkacja Tidal. Dlatego zacząłem używać apki BluOs znów częściej no i tu jak zwykle nic nie zawodzi. oprócz tego że nie widzi tych niby "najwyższej jakości" albumów, dlatego włączam Tidal-connect który je widzi 😜 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.