Gregor76 Napisano 15 stycznia Udostępnij Napisano 15 stycznia Jestem po rozmowie z dystrybutorem Pioneer w sprawie wady którą opisałem wcześniej, amplituner wymieniony na nowy wada ta sama. Dystrybutor poddał się i zwraca koszty, coś jest na rzeczy skoro nie podjął się wyzwania z naprawą, tylko podejrzewam ale najprawdopodobniej Pioneer nie dopracował detali w lx - 505 a drażniąca wada jest obecnie nie do usunięcia. Kolejny rodzynek to MCACC - manual, w amplitunerze jest ograniczona regulacja ponieważ korektor po przekroczeniu poszczególnych parametrów pokazuje na czerwono komunikat "over" i informuje że parametry są za wysokie i trzeba je obniżyć, natomiast w aplikacji w telefonie już tego komunikatu nie pokazuje i można podnosić parametry pod "sufit" Podaję temat jako przykład tylko na własnych spostrzeżeniach i wyłapanych szczegółach w nowych egzemplarzach w ilości szt. 2 a pozostali użytkownicy lx - 505 tych problemów nie mają. Może miałem takiego niefarta i trafiły mi się akurat 2 wadliwe szt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 stycznia Udostępnij Napisano 16 stycznia Zamieszczasz kolejny post. Po co? Linkuje wiec temat żeby było wiadomo o czym piszesz Ale to ciekawe bo nikt do tej pory tego nie zgłaszał. Próbowałeś to robić bez kalibracji? Była by to ekstremalnie wielka wada tego urządzenia. Aż i się nie chce wierzyć. Masz jakiegoś maila albo cos od serwisu/dystrybutora? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor76 Napisano 16 stycznia Autor Udostępnij Napisano 16 stycznia Nie mam potwierdzenia na mailu, przeprowadziłem tylko krótką rozmowę telefoniczną gdzie bez żadnych zbędnych dyskusji otrzymałem szybką odpowiedź że zostaną zwrócone pieniądze, wydrukowałem etykietę przesyłki kurierskiej otrzymaną od dystrybutora i dziś sprzęt będzie zabrany. W pierwszym egzemplarzu serwis był 2 razy i wracał z tą samą wadą, nie widzą sensu żeby drugi przechodził to samo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 16 stycznia Udostępnij Napisano 16 stycznia Ciekawe jak z podobnym modelem Onkyo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 17 stycznia Udostępnij Napisano 17 stycznia ASR coś pisał o jego ograniczeniu mocy ale znowu tu nikt tego nigdy nie słyszał. Dziwne bo to nie jest model z wczoraj, że to się nie pojawiło wcześniej tu. Reakcja dystrybutora faktycznie świadczy jakby był tym tematem nie zdziwiony. Piszmy W jednym temacie bo się bałagan robi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 14 lutego Udostępnij Napisano 14 lutego Tu jest w sumie ciekawa sprawa. Dla klientów. Czy sklepy typu @Q21 i @S4Home są świadome takich problemów z tymi amplitunerami? Jeśli tak to dlaczego mają te amplitunery w ofercie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 15 lutego Udostępnij Napisano 15 lutego Bo współpracują z dystrybutorem? Bo gwarancje składa się u dystrybutora ? No chyba że to była jakaś partia produktu. Ale to znowu. JEŚLI tak było to Pioneer powinien przywołac i wymienic ta uszkodzona partie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 15 lutego Udostępnij Napisano 15 lutego Przed chwilą, Piotr Sonido napisał: JEŚLI tak było to Pioneer powinien przywołac i wymienic ta uszkodzona partie. Niekoniecznie. Często do naprawienia problemów wystarczy aktualizacja softu, a jeśli w ustawieniach jest automatyczna to klient może nawet nie zauważyć że jakaś rewizja była niedopracowana. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 lutego Udostępnij Napisano 16 lutego 23 godziny temu, Butler napisał: Niekoniecznie. Często do naprawienia problemów wystarczy aktualizacja softu, a jeśli w ustawieniach jest automatyczna to klient może nawet nie zauważyć że jakaś rewizja była niedopracowana. W tym wątku o 505 uzytkownik robibil aktualizacje. wymienil tez na inna sztuke i bylo to samo. Tak tylko przypominam. W przypadku amplitunerów byly one przywolywane do zmiany HDMI. W Denon/Marantz dodawali zewnetrzny moduł. Yamaha za granicą wzywała swoje modele na podmiane. U nas no to ..... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 22 lutego Udostępnij Napisano 22 lutego @Piotr Sonido wczytałem się w ten test Amira. On tam odwalił stres test na poziomach na których chyba nikt nie będzie tego sprzętu używał. "napędzając amplituner powyżej jego specyfikacji znamionowych (większy pobór mocy niż znamionowa i głośność przekraczająca poziom odniesienia, aby osiągnąć wyższe napięcie wyjściowe)" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 23 lutego Udostępnij Napisano 23 lutego 21 godzin temu, eMBe napisał: @Piotr Sonido wczytałem się w ten test Amira. On tam odwalił stres test na poziomach na których chyba nikt nie będzie tego sprzętu używał. "napędzając amplituner powyżej jego specyfikacji znamionowych (większy pobór mocy niż znamionowa i głośność przekraczająca poziom odniesienia, aby osiągnąć wyższe napięcie wyjściowe)" Oby o to chodziło. Ja nie lubie testów Amira, ale kiedy szukałem informacji o tym problemie w sieci właśnie na to trafiłem. Mam nadzieje że to było coś innego. Ale cały czas mnie gryzie co to było u kolegi z forum że miał to samo w dwóch egzemplarzach. Dystrybutor szybko wymieniał i zwracał jakby znał problem. A na innym amplitunerze pożniej to nie występowało. Szkoda że nie dostałem tej konkretnej sztuki No ale trudno. Sentyment do Pioneera mam. Do Onkyo wiekszy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.