Kraft Napisano 5 lutego Udostępnij Napisano 5 lutego 11 godzin temu, Rafał S napisał: ... i w niektórych aspektach Mety wciąż górą? A dlaczego zakładać, że w tylko w niektórych aspektach? Bo droższe? Wiadomo, że dużo pieniędzy poszło w nich na fantastyczne wykonanie. Do tego dochodzi skala produkcji - nieporównywalna z LS-ami. Nie mówię, że by nie mogły takiego porównania wygrać, ale oczywiste to moim zdaniem wcale nie jest. M1 nie wygrały, choć koszt samych przetworników był w nich jeszcze wyższy niż w Accordo, a i cena całości względem LS-ów była zdublowana. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał S Napisano 5 lutego Udostępnij Napisano 5 lutego (edytowany) 1 godzinę temu, Kraft napisał: M1 nie wygrały, choć koszt samych przetworników był w nich jeszcze wyższy niż w Accordo, a i cena całości względem LS-ów była zdublowana. Też miałem w domu M1 Classic i też mnie nie porwały. Może to kwestia strojenia, które nie zgrało się z resztą mojego toru, pomieszczeniem i preferencjami. W każdym razie, Xavian Corallo za trochę mniejsze pieniądze (odliczając rabat) zagrały u mnie znacznie lepiej mimo teoretycznie słabszych przetworników. (O wyglądzie nie ma co mówić.) Ale nie zniechęca mnie to do wysokich modeli Scan Speaka. Wprost przeciwnie - chętnie posłuchałbym ich w dopracowanej aplikacji, a myślę, że Accordo może nią być. 1 godzinę temu, Kraft napisał: A dlaczego zakładać, że w tylko w niektórych aspektach? Bo droższe? Wiadomo, że dużo pieniędzy poszło w nich na fantastyczne wykonanie. Do tego dochodzi skala produkcji - nieporównywalna z LS-ami. W przeciwieństwie do Ciebie, nie słuchałem żadnych z tych dwu modeli, więc trudno mi o mocne argumenty. Natomiast, co do zasady, uważam, że udane większe i dużo droższe kolumny są zwykle lepsze od udanych mniejszych i znacznie tańszych. Oczywiście w odpowiednio dużym pomieszczeniu. Większy midwoofer w większej obudowie to nie tylko mocniejszy i niżej schodzący bas, ale też większe źródła pozorne i dynamika. Ogólnie - to dla mnie bogatszy i przyjemniejszy dźwięk przy małej głośności odsłuchu. Ale być może nie jestem obiektywny. Mam słabość do dużych monitorów. Rzadko włączam coś głośniej, a przy cichym odsłuchu maluchy brzmią dla mnie zbyt skromnie. Nie tylko na basie, ale - może nawet przede wszystkim - na średnicy. Edytowano 5 lutego przez Rafał S Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 5 lutego Udostępnij Napisano 5 lutego Z tymi głośnikami to jest trochę lipa. Naprawdę ciężko mi dostrzec zależność między ceną samych przetworników, a radością z odsłuchów kolumn w których są zamontowane. To chyba nieco przeceniany element układanki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał S Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego (edytowany) 9 godzin temu, Kraft napisał: Z tymi głośnikami to jest trochę lipa. W audio z przetwornikami jak z pieniędzmi - same nie grają. Dopiero odpowiednio ulokowane. Zdarzyło mi się kilkakrotnie, że słuchając jakichś kolumn, zresztą udanych i lubianych, zastanawiałem się jak by zagrały z lepszymi tweeterami. (Oczywiście mam na myśli nowy projekt.) W szczególności dotyczyło to pewnych monitorów, gdzie soprany były o klasę gorsze niż w moich ówczesnych paczkach i właśnie z powodu góry pasma ostatecznie nie dokonałem zakupu. A wracając do skali produkcji - sądzę, że jej wpływ na koszt produktu jest mniejszy niż kiedyś. Powszechne zastosowanie CAE do optymalizacji projektu nieco redukuje przewagę firm z większym zapleczem R&D, choć oczywiście nie niweluje jej w pełni. Edytowano 6 lutego przez Rafał S Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HTaudio Napisano 7 lutego Udostępnij Napisano 7 lutego Jeszcze raz dzięki za ciekawą dyskusję i cenne uwagi. Canor, który był też używany podczas tych testów, tym razem będzie grał główną rolę, podczas Canor on Tour. Zakładamy nowy wątek, zatem jeśli macie jakieś przemyślenia co do modeli, które będą zaprezentowane na przełomie lutego i marca, zapraszam do dyskusji i oczywiście odwiedzenia naszego salonu ponownie, by posłuchać trio od Canora. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HTaudio Napisano 21 lutego Udostępnij Napisano 21 lutego Dnia 2.02.2024 o 13:50, Kraft napisał: Audio Solutions, Graham Audio, Audiovector, Triangle. To zapraszamy na odsłuchy https://sklep.htaudio.pl/triangle-magellan-cello-40th-kolumny-glosnikowe-wolnostojace.html Pojawiły się u nas niedawno i przyznam szczerze, że robią konkurencję Franco, zarówno wyglądem, jak i brzmieniem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 21 lutego Udostępnij Napisano 21 lutego Wyrosniete te Triangle Magellan. Az tak rozrosnieta podstawe potrzebuja?☺️ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał S Napisano 22 lutego Udostępnij Napisano 22 lutego (edytowany) 18 godzin temu, HTaudio napisał: To zapraszamy na odsłuchy https://sklep.htaudio.pl/triangle-magellan-cello-40th-kolumny-glosnikowe-wolnostojace.html Pojawiły się u nas niedawno i przyznam szczerze, że robią konkurencję Franco, zarówno wyglądem, jak i brzmieniem. Wyglądem to chyba jednak nie. (A przynajmniej nie te na zdjęciu.) Edytowano 22 lutego przez Rafał S Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 22 lutego Udostępnij Napisano 22 lutego Może i wyglądem nie, choć brzydkie też nie są. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.