Erill Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego Cześć. Powiecie mi może czy ten konkretny egzemplarz jest już poprawiony, czy to jeszcze ten z wadliwym HDMI? Na jakiej podstawie denon wysyła te przystawki poprawiające pracę HDMI? Trzeba mieć paragon czy coś? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego (edytowany) Problemy zostały naprawione w egzemplarzach z numerem seryjnym xxxxx700001 lub wyższym. Twój jest niższy więc jeśli koniecznie potrzebujesz 4K120Hz lub 8K60Hz to skontaktuj się ze sprzedawcą. Obawiam się jednak że akcja wysyłania modułów się już skończyła bo odnośnik na stronie Denona już jest nieaktualny, ale spróbuj napisać do supportu. W razie czego szukaj na OLX albo innych portalach SPK618, w tej chwili widzę za 119zł https://support-uk.denon.com/app/answers/detail/a_id/17674/~/hdmi-adapter-kit-to-solve-4k%2F120hz-%26-8k-incompatibility-issue Przemyśl czy nie lepiej podłączyć konsolę bezpośrednio pod TV zamiast bawić się w tego boxa. Edytowano 6 lutego przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 lutego Udostępnij Napisano 8 lutego Tak, nie ma już tej akcji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Erill Napisano 12 lutego Autor Udostępnij Napisano 12 lutego (edytowany) Nie ma akcji? Przecież jeśli to bubel z fabryki, to powinni dożywotnio naprawiać tę wadę. W motoryzacji 15 lat po akcji też można przyjechać. Problem w tym, że dowodu zakupu brak, ampli z Niemcowni itd... Nie po to kupuje się amplituner z HDMI 2.1 żeby nie korzystać z tego HDMI 2.1. równie dobrze można kupić starszego 4400/4500 z eARC i niby też będzie działał. Tylko pytanie - po co skoro tutaj niby 2.1 jest 🤷 Edytowano 12 lutego przez Erill Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego Największe pretensje możesz mieć do pierwotnego właściciela który olał akcje naprawczą. Co co porównania z motoryzacja różnie bywa. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Erill Napisano 12 lutego Autor Udostępnij Napisano 12 lutego 8 godzin temu, Butler napisał: Największe pretensje możesz mieć do pierwotnego właściciela który olał akcje naprawczą. Co co porównania z motoryzacja różnie bywa. Sprawa powinna być prosta. Wypusciliscie bubel? Odpowiadacie za to do końca. Bo jak inaczej? Dużo osób nawet nie wie że była taka wada, a co dopiero akcja serwisowa 🤷 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego (edytowany) Denon oraz wszystkie inne marki zostały wpuszczony w maliny z tym HDMI. Wadliwy chip Panasonic Solutions/Nuvoton Technology został zaimplementowany we wszystkie japońskie amplitunery które wówczas się pojawiły. Denon/Marantz chociaż ogłosił niezwłocznie akcję naprawczą oferując bezpłatnie SPK618, ponadto błąd wyeliminowano podając od jakiego numeru seryjnego jest już ok. Onkyo/Pioneer/Integra nawet nie miała własnych modeli z HDMI 2.1, ich przyszłość była zagrożona, byli na etapie zmian właścicieskich i afera fartem ich ominęła. A Yamaha? Też ten sam chip i te same problemy. Długo nic z tym nie robili. Dopiero jak Denon zrobił ruch to Yamaha (globalna) zaproponowała by klienci odsyłali na serwis cały sprzęt na wymianę wadliwego układu. Ale ich autoryzowany serwis Polska należacy do @Top Hi-Fi & Video Design przez wiele miesięcy chował głowę w piasek udając że nie wie o co chodzi. To dopiero była jawna kpina. Po wielu miesiącach przepychanek udało się otrzymać info jak ma wyglądać procedura akcji serwisowej. Osobiście prowadziłem bardzo niemiłą korespondencję na PW oraz w ówczesnych tematach na forum uderzając ich za brak zainteresowania. W końcu z wielką łaską klienci otrzymali pomoc. Szczerze wątpię by nadal ta akcja była w Yamaha prowadzona. Z autami i ich akcjami naprawczymi sprawa jest o tyle prosta że jako klient zostawiasz swoje dane a gwarancja jest ważna pod warunkiem prowadzenie regularnego serwisu w autoryzowanych punktach. Jeśli jakaś część zagrażała bezpieczeństwu jazdy to dostawałeś info i oddawałeś auto na naprawę. W przypadku ampli Ty jako klient po wyjściu z salonu jesteś już dla sklepu anonimowy poza zasięgiem. Jak kupisz jakiś zatruty badziew z marketu to dzwonią do Ciebie? Nie, puszczą info w gazetę czy jakiś portal i jak nie czytasz mediów to się bujaj z zatruciem bądź szkodliwą zabawką itp. Nie mam zamiaru ani bronić ani oskarżać Denona, jako producent odpowiadają za niego. Daję Ci tylko przegląd jak to wyglądało. Była akcja naprawcza dla modeli i jeśli ktoś olał/przeoczył info które pojawiło się we wszystkich branżowych pismach i forach audio, to już jego problem i kolejnego właściciela. Uczciwie mówiąc to już 5-letnie modele bo seria x700 (rok modelowy 2020), ampli produkowane od maja 2021 były wolne już od wad. W 2022r wyszła kolejna aktualna obecnie seria x800. Edytowano 12 lutego przez Butler 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego 30 minut temu, Butler napisał: Denon oraz wszystkie inne marki zostały wpuszczony w maliny z tym HDMI. Wadliwy chip Panasonic Solutions/Nuvoton Technology został zaimplementowany we wszystkie japońskie amplitunery które wówczas się pojawiły. Denon/Marantz chociaż ogłosił niezwłocznie akcję naprawczą oferując bezpłatnie SPK618, ponadto błąd wyeliminowano podając od jakiego numeru seryjnego jest już ok. Onkyo/Pioneer/Integra nawet nie miała własnych modeli z HDMI 2.1, ich przyszłość była zagrożona, byli na etapie zmian właścicieskich i afera fartem ich ominęła. A Yamaha? Też ten sam chip i te same problemy. Długo nic z tym nie robili. Dopiero jak Denon zrobił ruch to Yamaha (globalna) zaproponowała by klienci odsyłali na serwis cały sprzęt na wymianę wadliwego układu. Ale ich autoryzowany serwis Polska należacy do @Top Hi-Fi & Video Design przez wiele miesięcy chował głowę w piasek udając że nie wie o co chodzi. To dopiero była jawna kpina. Po wielu miesiącach przepychanek udało się otrzymać info jak ma wyglądać procedura akcji serwisowej. Osobiście prowadziłem bardzo niemiłą korespondencję na PW oraz w ówczesnych tematach na forum uderzając ich za brak zainteresowania. W końcu z wielką łaską klienci otrzymali pomoc. Szczerze wątpię by nadal ta akcja była w Yamaha prowadzona. Z autami i ich akcjami naprawczymi sprawa jest o tyle prosta że jako klient zostawiasz swoje dane a gwarancja jest ważna pod warunkiem prowadzenie regularnego serwisu w autoryzowanych punktach. Jeśli jakaś część zagrażała bezpieczeństwu jazdy to dostawałeś info i oddawałeś auto na naprawę. W przypadku ampli Ty jako klient po wyjściu z salonu jesteś już dla sklepu anonimowy poza zasięgiem. Jak kupisz jakiś zatruty badziew z marketu to dzwonią do Ciebie? Nie, puszczą info w gazetę czy jakiś portal i jak nie czytasz mediów to się bujaj z zatruciem bądź szkodliwą zabawką itp. Nie mam zamiaru ani bronić ani oskarżać Denona, jako producent odpowiadają za niego. Daję Ci tylko przegląd jak to wyglądało. Była akcja naprawcza dla modeli i jeśli ktoś olał/przeoczył info które pojawiło się we wszystkich branżowych pismach i forach audio, to już jego problem i kolejnego właściciela. Uczciwie mówiąc to już 5-letnie modele bo seria x700 (rok modelowy 2020), ampli produkowane od maja 2021 były wolne już od wad. W 2022r wyszła kolejna aktualna obecnie seria x800. Ah jaka satysfakcja! Zabrakło jeszcze pogrubienia i powiększenia czcionki 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego 9 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Ah jaka satysfakcja! Zabrakło jeszcze pogrubienia i powiększenia czcionki Owszem, mam satysfakcję bo w kulki lecieliście. A będzie się to ciągnąć jak smród po gaciach i nic na to już nie poradzicie, trzeba było inaczej do tematu podejść. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego 47 minut temu, Butler napisał: Owszem, mam satysfakcję bo w kulki lecieliście. A będzie się to ciągnąć jak smród po gaciach i nic na to już nie poradzicie, trzeba było inaczej do tematu podejść. Jesteś jedyną osobą na tym forum której sprawia to przyjemność. Miłej nocy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego (edytowany) Po głębokim namyśle myślę że chociaż tu macie rację. Potencjalny klient Yamaha, NAD, B&W, Indiana Line itd na pewno głęboko się zastanowi przed kupnem i weźmie pod uwagę "profesjonalizm" który prezentujecie zarówno pod kątem serwisu jak i kontaktu medialnego. Dla nikogo nic przyjemnego. Edytowano 12 lutego przez Butler 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DobryTyp Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego (edytowany) JPR...jaki mściwy Ty jesteś typie... Edytowano 12 lutego przez DobryTyp Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego Jestem. Byś bujał się z nową nieprawidłowo działającą Yamahą to punkt widzenia szybko by się zmienił. Czarę goryczy przelewał nie problem ze sprzętem (bo Yamaha fajne klocki robi), tylko styl oraz forma kontaktu z Topami. Wejdź sobie w historię (jak masz ochotę oczywiście) i poczytaj. Zresztą powiedziałem im to wprost że przy byle okazji będę wyciągał smrody jeśli oni tak do mnie. Mam ponadto do tego pełne prawo, wszystko co tu opisałem jest zgodne z prawdą i uważam że nowi lub Ci z niezbyt długim stażem użytkownicy forum jak chociażby Ty @DobryTyp mają prawo wiedzieć z jakim sprzedawcą mogą mieć do czynienia. Salonów Topy mają sporo, jedne lepsze, drugie gorsze. Wierzę że większość zakupów u nich jest udana. Ale cóż, próbowali pogrywać z niewłaściwą osobą. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz P. Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego #Butler podrzucisz linka do tematu. Z chęcią przeczytam wątek. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego Tu jest temat, kojarzę też inny ale nie mogę go zlokalizować. Sporo zostało zmoderowane bo emocje ponosiły, wiele wypowiedzi zostało wyciętych. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz P. Napisano 12 lutego Udostępnij Napisano 12 lutego Dzięki. Wątek mi się przypomniał, nawet sam się w nim udzielałem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 15 lutego Udostępnij Napisano 15 lutego Dnia 12.02.2025 o 01:20, Erill napisał: Nie ma akcji? Przecież jeśli to bubel z fabryki, to powinni dożywotnio naprawiać tę wadę. W motoryzacji 15 lat po akcji też można przyjechać. Problem w tym, że dowodu zakupu brak, ampli z Niemcowni itd... Tutaj było czasowo. I tyle. Uwagi nie do mnie Dnia 12.02.2025 o 08:00, Butler napisał: Największe pretensje możesz mieć do pierwotnego właściciela który olał akcje naprawczą. Co co porównania z motoryzacja różnie bywa. dokladnie! Powiem szczerze że ja tez dzwoniłem wtedy do serwisu Audioklan w tej sprawie. Trzymam kciuki że ten Pan z którym wtedy rozmawiałem albo miał gorszy dzien albo już nie pracuje. Temat był nerwowy zarówno od strony klientów jak i zapewne serwisów. niektórzy tracili już panowanie chyba. Wyciągnąć wnioski i poprawić. Trzymam kciuki! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Erill Napisano Wtorek o 16:49 Autor Udostępnij Napisano Wtorek o 16:49 (edytowany) Dnia 12.02.2025 o 20:15, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Jesteś jedyną osobą na tym forum której sprawia to przyjemność. Miłej nocy Już się nie ośmieszajcie dalej. Popieram użytkownika Butler. Sam mam teraz podobną sytuację z Whirlpool. Fakbrycznie lekko uszkodzony zawias nie był widoczny w trakcie odbioru urządzenia. Dopiero w trakcie używania okazało się, że przez to czujnik nie wykrywa zamknięcia drzwi, bo opadają~2mm. Oczywiście odrzucili reklamację bo uszkodzenie mechaniczne. Na prośbę by udowodnili, że z fabryki zawiasy wyszły dobre, usłyszałem, że nikt nic nie będzie udowadniał, zapis gwarancji jest jasny = odmowa. Oczywiście oni nie twierdzą też, że ja je uszkodziłem. Po prostu nikt nie jest winien, ale ja mam się bujać z zepsutym NOWYM urządzeniem bo oni palcem nie kiwną. A TFU takim serwisom, dystrybutorom i markom. Powinno to być nagłaśniane w wiadomościach by każdy w kraju wiedział jak traktuje się klienta w danej firmie. Osobiście już nigdy nic nie kupię od Whirlpool, tak jak i żadnego amplitunera ONKYO za to jak skopany soft oni mają. hard reset przynajmniej co pół roku jest wymagany, a to = ponowna kalibracja i ustawienia wszystkiego. Syf, kiła i mogiła bo to się ciągnie od sr444, przez rz730 aż po teraz z rz50🤮 Po temacie Butler Was też będę omijał szerokim łukiem 🤷 Czasem parę stówek (i to słusznych) nie jest warte negatywnej opinii, która później zostaje na długi długi czas 💩 Edytowano Wtorek o 16:52 przez Erill Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano Wtorek o 16:54 Udostępnij Napisano Wtorek o 16:54 Nie musisz po hard resecie robić od nowa kalibracji. Po prostu wgrywasz to co masz na dysku z Diraca i tyle. Oczywiście zakladajac, że niczego innego nie zmieniałeś. To upierdliwe ale pozwoli Ci zaoszczędzić trochę czasu. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano Środa o 06:50 Udostępnij Napisano Środa o 06:50 A co się dzieje że ten reset jest tak regularnie wymagany? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.