emil1818 Napisano 11 lutego Udostępnij Napisano 11 lutego Dzień dobry. Jestem nowy na forum, nie znam się zupełnie na sprzęcie na nagłośnienia. Mam nadzieję, że znajdę tutaj fachową pomoc w doborze urządzeń do salonu. Pomieszczenie ma około 50 m2. Jako załącznik wrzuciłem plan. Po lewej i prawej stronie telewizora oraz w suficie na wysokości siedziska narożnika mam wyprowadzone kable głośnikowe. Myślałem nad zakupem soundbara z Dolby Atmos do oglądania filmów z lepszym dźwiękiem. Ale chciałbym również wykorzystać te przewody z sufitu, żeby coś w nim zamontować. Może bylibyście w stanie zaproponować jakieś inne rozwiązanie? Myślę, że budżet to około 5 tys. Jak wyjdzie więcej, to się zastanowię. Nie jestem audiofilem, tylko chcę wykorzystać istniejącą infrastrukturę do polepszenia jakości dźwięku w miarę niewielkim kosztem. Dziękuję za wszelkie sugestie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...