Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Nie nie, chodzi o to że oryginalna apka Squeezeboxa na Androida nie dawała rady na tabletach. Znalazłem wskaźniki które mi się spodobały i używałem. Tylko to chyba trzeba przez tty wrzucić na SBT. DarkMeter2-1.0.zip
-
A co tam. Dodam, że spendory nie chciały mi zagrać tak jak oczekiwałem z kablami jakie wcześniej były dobre do fyne audio, a te z kolei też słabo wypadały z kablami jakie były dość dobre z focalami. I tak dalej...... Więc tak sobie myślę, że te wszystkie paczki testowane przez Adama też pokazały by co nie co w detalach innego. I tak może być, że ATC w tych warunkach i w tym połączeniu wypadają najkorzystniej. A pozostałym zawodnikom brakuje tlenu.
-
Czy ktoś miał do czynienia z tymi wzmacniaczami? Jakie są ich mocne i słabe strony? Który z nich lepiej się sprawdzi z ProAc D2R? Obecnie za wzmocnienie odpowiada Denon PMA2500 i jedyne czego chciałbym to szczypta ciepła na średnicy I odrobina dociązenia na dole no i więcej przestrzeni. ProAc zaleca wzmacniacz o mocy min.30W.
-
Mam od kilku lat aplikację iPeng, którą obsługuję z 10" iPada - okładki widać wyśmienicie - ma bardzo dużo ustawień regulacyjnych, pewnie poradzi sobie z wyświetlaczem Toucha.
-
To już zacznij szukać po zachodnich forach, bo ja już nie pamiętam jak się wskaźniki zmieniało ☹️ Prawdopodobnie będziesz musiał kupić BubbleUPnP do obsługi z tabletu, bo oryginalna apka miała chyba problemy z pracą w wyższych rozdzielczościach. I nawet nie wiem czy jest nadal dostępna. U mnie dobrze działa z Logitech Media Server Version: 8.5.2 - 1716215514 @ Sun 26 May 2024 05:49:02 PM CEST
-
Ja? Jak świnia w błocie! Widzisz... Niby Mercedes firma poważna, niby wprowadzając model do produkcji przeprowadzali(???) badania stabilności jazdy a finalnie ich wyrób nie przechodzi testu łosia. I tu bym się zastanowił, czy jednak Chińczyk nie byłby lepszą opcją. Tym bardziej, że cennik GLB zaczyna się jakieś 30 tys. cebulionów powyżej miejsca, gdzie cennik Jaecoo się kończy. PS: Masz Head-up display? Bo Chinol ma.
-
Kup chinola i zaliczaj testy łosia. Kto Ci broni? W życiu przejechałem ponad milion kilometrów. Różnymi autami - Mercedes - kilka modeli , Hyudnai - kilka modeli , Fiat - kilka modeli, a od stycznia jeżdżę GLB i jestem mega zadowolony. Dobrze się prowadzi, dobrze przyspiesza, miło spędza się w nim czas. Wcześniej jeździłem 8 lat A-klasą W176, też się dobrze jeździło. Teraz, czasami jeżdżę także nową A45 S+ i też się dobrze jeździ. Jeśli chodzi o motoryzacyjną stronę życia, jestem szczęśliwy. A Ty?
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał tomasz1w na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Duże i wysokie nadwozia generalnie średnio nadają się do szybkiego napitalania po zakrętach na dobrej nawierzchni. Oczywiście są lepsze i gorsze auta w tym zakresie. Mam teraz Seata Ateca 2.0TSI FR4 z zawieszeniem DCC. Bardzo sprytne auto, szybkie, zwrotne, nie za duże, niby "SUV", ale siedzi dość nisko i prowadzi się bardzo dobrze. Tylko gdzie mu do np. Golfa GTD, którego też miałem, i to bez DCC, a robił ronda i zakręty, jak zły. Seatem nie odważyłbym się na takie manewry. No właśnie, silnik w benzynie jest dużo lżejszy i to może robić sporą różnicę. -
Właśnie dzisiaj kupiłem dzisiaj Squeezebox Touch, przyjdzie pewnie we wtorek. Sporo lepszy transport niż Classic, obsługuje też pliki wyższej rozdzielczości (choć 99,9% słucham 16/44.1). Spodziewałem się też wynalazków ekranowych, miałem więc rację.... 😉
-
-
To nie jest taki głupi pomysł. Widziałeś filmik z GLB w teście łosia, który pokazałem powyżej? To teraz Jaecoo 7 - śpiewająco zalicza test już przy prędkości 77km/h, co dla GLB jest NIEWYKONALNE. Tak samo ciulowa architektura, wóz wysoki i nie nadający się do tego typu manewrów. Co mu pozwala zaliczyć test łosia? Prawdopodobnie lepsza elektronika. Albo twardszy zawias.
-
Bzdura. Przejedź się najpierw, a potem pisz. Oczywiście ,że środek jest wyżej, ale i tak super się prowadzi. Te Twoje chińskie wynalazki, to na pewno są auta torowe . Trzymają się asfaltu zębami..... No i tam nie ma elektroniki.....przynamniej do czasu, gdy się zawiesi/zresetuje. skicha Nie ma opcji. Heh.
- Today
-
@Rafał S może chociaż Ty zapytasz jak wypada Naim ze Spendorem? Co za dyskryminacja mojego najdroższego wzmacniacza…
-
Trochę już temat przeciągasz, to fakt.
-
Dzięki z odgrzanie wątku, zawsze przyjemnie spojrzeć, na co można popatrzeć przy słuchaniu ;-). W moim cyfrowym Squeezeboxie można włączyć coś takiego... Wyglądało ładnie, ale już "uszami wyobraźni" słyszę ten szum taśmy i skrzypienie rolek... Przyzwyczaiłem się już do cyfrowej ciszy.
-
Tego na zdjęciu nie widać, ale między podstawą kolumny ( podstawa pod spodem jest wklęsła) a subem, jest taka ( nie wiem jak to nazwać) bardzo miękka guma ( niecałe 2 cm. grubości) która z dwóch stron jest klejąca. Jak chwytałem górę kolumny i próbowałem przekręcić, to przemieszczała się razem z subwooferem, więc nie powinno mnie to spotkać, ale wiadomo jak jest, lepiej od czasu do czasu spojrzeć 😆
-
-
Dzisiejsze posty
-
Nie nie, chodzi o to że oryginalna apka Squeezeboxa na Androida nie dawała rady na tabletach. Znalazłem wskaźniki które mi się spodobały i używałem. Tylko to chyba trzeba przez tty wrzucić na SBT. DarkMeter2-1.0.zip
-
A co tam. Dodam, że spendory nie chciały mi zagrać tak jak oczekiwałem z kablami jakie wcześniej były dobre do fyne audio, a te z kolei też słabo wypadały z kablami jakie były dość dobre z focalami. I tak dalej...... Więc tak sobie myślę, że te wszystkie paczki testowane przez Adama też pokazały by co nie co w detalach innego. I tak może być, że ATC w tych warunkach i w tym połączeniu wypadają najkorzystniej. A pozostałym zawodnikom brakuje tlenu.
-
Czy ktoś miał do czynienia z tymi wzmacniaczami? Jakie są ich mocne i słabe strony? Który z nich lepiej się sprawdzi z ProAc D2R? Obecnie za wzmocnienie odpowiada Denon PMA2500 i jedyne czego chciałbym to szczypta ciepła na średnicy I odrobina dociązenia na dole no i więcej przestrzeni. ProAc zaleca wzmacniacz o mocy min.30W.
-
Przez terracan1929 · Napisano
a Ty nadal wszytsko postrzegasz przez pryzmat ceny............ Head up - dla mnie masakra. Ja w aucie nie mam, nie brałem pakietu z tym czymś, Ale prowadziłem na dłuższych trasach np. Audi A6 siostry i zawsze to ustrojstwo wyłączałem. Nie wiem jak można coś takiego sobie zamówić...... -
Mam od kilku lat aplikację iPeng, którą obsługuję z 10" iPada - okładki widać wyśmienicie - ma bardzo dużo ustawień regulacyjnych, pewnie poradzi sobie z wyświetlaczem Toucha.
-
To już zacznij szukać po zachodnich forach, bo ja już nie pamiętam jak się wskaźniki zmieniało ☹️ Prawdopodobnie będziesz musiał kupić BubbleUPnP do obsługi z tabletu, bo oryginalna apka miała chyba problemy z pracą w wyższych rozdzielczościach. I nawet nie wiem czy jest nadal dostępna. U mnie dobrze działa z Logitech Media Server Version: 8.5.2 - 1716215514 @ Sun 26 May 2024 05:49:02 PM CEST
-
Przez il Dottore · Napisano
Ja? Jak świnia w błocie! Widzisz... Niby Mercedes firma poważna, niby wprowadzając model do produkcji przeprowadzali(???) badania stabilności jazdy a finalnie ich wyrób nie przechodzi testu łosia. I tu bym się zastanowił, czy jednak Chińczyk nie byłby lepszą opcją. Tym bardziej, że cennik GLB zaczyna się jakieś 30 tys. cebulionów powyżej miejsca, gdzie cennik Jaecoo się kończy. PS: Masz Head-up display? Bo Chinol ma. -
Przez terracan1929 · Napisano
Kup chinola i zaliczaj testy łosia. Kto Ci broni? W życiu przejechałem ponad milion kilometrów. Różnymi autami - Mercedes - kilka modeli , Hyudnai - kilka modeli , Fiat - kilka modeli, a od stycznia jeżdżę GLB i jestem mega zadowolony. Dobrze się prowadzi, dobrze przyspiesza, miło spędza się w nim czas. Wcześniej jeździłem 8 lat A-klasą W176, też się dobrze jeździło. Teraz, czasami jeżdżę także nową A45 S+ i też się dobrze jeździ. Jeśli chodzi o motoryzacyjną stronę życia, jestem szczęśliwy. A Ty? -
Duże i wysokie nadwozia generalnie średnio nadają się do szybkiego napitalania po zakrętach na dobrej nawierzchni. Oczywiście są lepsze i gorsze auta w tym zakresie. Mam teraz Seata Ateca 2.0TSI FR4 z zawieszeniem DCC. Bardzo sprytne auto, szybkie, zwrotne, nie za duże, niby "SUV", ale siedzi dość nisko i prowadzi się bardzo dobrze. Tylko gdzie mu do np. Golfa GTD, którego też miałem, i to bez DCC, a robił ronda i zakręty, jak zły. Seatem nie odważyłbym się na takie manewry. No właśnie, silnik w benzynie jest dużo lżejszy i to może robić sporą różnicę.
-
Właśnie dzisiaj kupiłem dzisiaj Squeezebox Touch, przyjdzie pewnie we wtorek. Sporo lepszy transport niż Classic, obsługuje też pliki wyższej rozdzielczości (choć 99,9% słucham 16/44.1). Spodziewałem się też wynalazków ekranowych, miałem więc rację.... 😉
-
Przez il Dottore · Napisano
Jak widać na załączonym obrazku. Głupi chinol za czapkę śliwek zalicza test łosia a kosztowny GLB jakoś nie może. Cała para w gwizdek. Oczywiście. Jaecoo to udowadnia przechodząc test łosia bez najmniejszego problemu. Czyli - niektóre SUVy są bezpieczne i przewidywalne na drodze. -
Przez Vectorinni · Napisano
Do sportowej jazdy służą auto sportowe albo chociaż usportowione. O ile dobrze kojarzę, to dyskusja rozbija się o auta do codziennej jazdy. Nie zmienia to faktu, że pomimo wyżej położonego środka ciężkości, SUVy potrafią się dobrze prowadzić, a czasem nawet lepiej niż dobrze. -
Przez il Dottore · Napisano
To nie jest taki głupi pomysł. Widziałeś filmik z GLB w teście łosia, który pokazałem powyżej? To teraz Jaecoo 7 - śpiewająco zalicza test już przy prędkości 77km/h, co dla GLB jest NIEWYKONALNE. Tak samo ciulowa architektura, wóz wysoki i nie nadający się do tego typu manewrów. Co mu pozwala zaliczyć test łosia? Prawdopodobnie lepsza elektronika. Albo twardszy zawias.
-
Dzisiejsze tematy
-