Dla mnie istotne kierunkowe dźwięki tam mogą być. Choćby ludzka mowa gdzie niekiedy głos aktora montują „za widzem” (męski glos może być 90-100Hz) i w zasadzie różne inne efekty. Moje kino musi mi przekazać wszystko co nagrano i zmontowano.
Na pewno „dziury” nie zrekompensuje mi oczywista zaleta odcięcia frontów przy 80Hz (odciążenie ampa, lepsza średnica itp). Jak zmienię Surroundy to dam ten głupi globalny crossover na 80Hz jak bóg przykazał.
A teraz - kolumny Large o dziwo jakoś mi siadły.
Może przetestuję jeszcze jak brzmi z „dziurą”
Obecnie mamy audiofilską modę na R2R i ogólnie co 5 miesięcy „nowe chińskie firmy” (albo raczej nowy znaczek na obudowie a producent w Chinach ten sam) od przetworników. Na forum mamy modę na suby w stereo i zaczynamy z zaciekawieniem zerkać na produkty do studia dla pro-fresjonalistów.
Co będzie modne w przyszłości?. Powrót do wzmaków w klasie A? A nie, to raczej za drogie w producji…
O, to ciekawe, bo odsłuchiwałem bardzo wielu głosnikow w Warszawie, Krakowie i Rzeszowie. Już nie pamiętam dokładnie co, ale w budżecie do 10k za same jednostki i Davisy wypadły dla mnie najepiej ze wszystkiego. Na wszystkich gościach robi wrażenie. Po roku kupiłbym je drugi raz.
Tak, a o co chodzi?
Amazon ma ciekawą politykę, bo nie naprawia u producenta, tylko zwraca pieniądze. Nie wiem co z tym dalej robią.
Raczej nie, Pioneer ma aktywne chłodzenie w przeciwieństwie do Denona. No i tak jak mi poradziliście wcześniej, wywalę półkę na dole i będzie dużo wolnej przestrzeni nad AVR.
W razie czego, mam 4 letnią gwarancję
Ogólnie ciekawe że Denon mi padł od przegrzania zimą przy 19 stopniach, podczas gdy grał całe lato przy 26-28 stopniach.