Skocz do zawartości

1 277 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
  1. Monitory studyjne KRK Rokit RP8

    • 1 odpowiedź
    • 858 wyświetleń
  2. Denon AVR 6400 11.2

    • 0 odpowiedzi
    • 581 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1k wyświetleń
  3. Sprzedam wzmacniacz moon700i v2

    • 0 odpowiedzi
    • 644 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 526 wyświetleń
  4. Smsl q5 Pro

    • 2 odpowiedzi
    • 1,2k wyświetleń
  5. Magnat mr 780 Gwarancja

    • 6 odpowiedzi
    • 1,7k wyświetleń
  6. LCD-X 2021 OpenBox

    • 0 odpowiedzi
    • 652 wyświetleń
  7. Airpulse A80 - na gwarancji

    • 2 odpowiedzi
    • 1,2k wyświetleń
  8. RME ADI-2 DAC FS

    • 1 odpowiedź
    • 1,1k wyświetleń
  9. Unikat i wydania japońskie…

    • 0 odpowiedzi
    • 799 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,5k wyświetleń
  10. Subwoofer Rel T9i

    • 6 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 596 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 985 wyświetleń
  11. Dynaudio emit 20

    • 1 odpowiedź
    • 893 wyświetleń
  12. Elac ConneX [Na gwarancji]

    • 3 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń
  13. IfI Zen Dac v2

    • 0 odpowiedzi
    • 578 wyświetleń
  14. Vincent SV-226

    • 0 odpowiedzi
    • 734 wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 1,2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Nie ma to znaczenia bo musi mieć skąd zaciągnąć chłodniejsze powietrze.   
    • Dla mnie istotne kierunkowe dźwięki tam mogą być. Choćby ludzka mowa gdzie niekiedy głos aktora montują „za widzem” (męski glos może być 90-100Hz) i w zasadzie różne inne efekty. Moje kino musi mi przekazać wszystko co nagrano i zmontowano.   Na pewno „dziury” nie zrekompensuje mi oczywista zaleta odcięcia frontów przy 80Hz (odciążenie ampa, lepsza średnica itp). Jak zmienię Surroundy to dam ten głupi globalny crossover na 80Hz jak bóg przykazał. A teraz - kolumny Large o dziwo jakoś mi siadły.    Może przetestuję jeszcze jak brzmi z „dziurą”
    • Obecnie mamy audiofilską modę na R2R i ogólnie co 5 miesięcy „nowe chińskie firmy” (albo raczej nowy znaczek na obudowie a producent w Chinach ten sam)  od przetworników. Na forum mamy modę na suby w stereo i zaczynamy z zaciekawieniem  zerkać na produkty do studia dla pro-fresjonalistów.   Co będzie modne w przyszłości?. Powrót do wzmaków w klasie A? A nie, to raczej za drogie w producji…  
    • O, to ciekawe, bo odsłuchiwałem bardzo wielu głosnikow w Warszawie, Krakowie i Rzeszowie. Już nie pamiętam dokładnie co, ale w budżecie do 10k za same jednostki i Davisy wypadły dla mnie najepiej ze wszystkiego. Na wszystkich gościach robi wrażenie. Po roku kupiłbym je drugi raz.     Tak, a o co chodzi? Amazon ma ciekawą politykę, bo nie naprawia u producenta, tylko zwraca pieniądze. Nie wiem co z tym dalej robią.   Raczej nie, Pioneer ma aktywne chłodzenie w przeciwieństwie do Denona. No i tak jak mi poradziliście wcześniej, wywalę półkę na dole i będzie dużo wolnej przestrzeni nad AVR. W razie czego, mam 4 letnią gwarancję   Ogólnie ciekawe że Denon mi padł od przegrzania zimą przy 19 stopniach, podczas gdy grał całe lato przy 26-28 stopniach.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...