Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mwardzyn

Wzmacniacz do 2000 PLN

Recommended Posts

Witam

Poszukuję jakiegoś fajnego wzmacniacza do 2000 PLN. Przeglądałem trochę allegro ale nic fajnego nie rzuciło mi się w oczy w tej cenie. Zastanawiam sie nad NAD c 355 lub niższym czyli c326bee, ewentualnie rotel ale z tego co wiem to grają zupełnie inaczej. Co innego możecie polecić raczej z stylu NAD (nie tak ostrego jak rotel)? Wzmacniacz będzie działał z DM 2/8.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DM 2/8 to monitory dynaudio. CD na razie ma technicsa - nic szczególnego. Planuje zakup ale to za kilka miesięcy. Kable mam polskiego producenta Audionova. Tak na prawde jest na początku składania zestawu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PROPOZYCJE DORAŹNE TO:

http://allegro.pl/roksan-caspian-mkii-wzm-...1248583909.html
- nie wiem za ile pójdzie, ale warto zainteresować się tą aukcją!!!

http://allegro.pl/primare-a20mk2-czarny-i1250308795.html
- porządny ,,klocek", przy okazji Primare do głowy przyszedł mi jeszcze Copland CSA 8, ale brak go w ofertach (cena max. 2000 zł)

http://allegro.pl/micromega-ia-60-nowy-tan...1247057292.html
- tu masz test: http://audio.com.pl/testy/micromega-ia-60:2

Niestety, jak zwykle w takich przypadkach, problem odsłuchów... icon_sad.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witam

Poszukuję jakiegoś fajnego wzmacniacza do 2000 PLN. Przeglądałem trochę allegro ale nic fajnego nie rzuciło mi się w oczy w tej cenie. Zastanawiam sie nad NAD c 355 lub niższym czyli c326bee, ewentualnie rotel ale z tego co wiem to grają zupełnie inaczej. Co innego możecie polecić raczej z stylu NAD (nie tak ostrego jak rotel)? Wzmacniacz będzie działał z DM 2/8.

pozdrawiam



Wszędzie tylko NAD, Cambridge... A ja proponuję Block V100. Świetnie wykonane klocki, wzmak kosztuje 1899pln. Ciężka, metalowa obudowa, solidne terminale, możliwość upgrade, regulowane nóżki itp. W HiFi Choice 02/2010 był test i wzmak dostał znaczek Najlepszy Zakup. Tymi Dynkami spokojnie zabuja, przy 4 Ohm ma 50Watt mocy ciągłej. Bardzo fajnie, neutralnie grający sprzęt. Co prawda sam nie słyszałem, ale kilku znajomych mówiło o porównaniu z Cambridge w podobnej cenie wypada lepiej. A wygląda to tak:


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki bardzo za sugestię. Uzywanego sprzetu troche się boje bo przeciez nikt szczerze nie powie co się z nim działo. A z nowych w tej cenie co jest warte rozważenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli boisz się używanego sprzętu - to szukaj z pewnego źródła, albo na końcówce gwarancji.
Niektóre firmy audio oprócz nowego sprzętu mają również używany, na który dają gwarancję - często nawet pół roku (choćby Linia Dżwięku...)
http://liniadzwieku.pl/oferta.php

Poza tym warto poszukać ogłoszeń sprzedaży na internetowych forach audiofislkich.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Otóż to, a nowy wzmacniacz w tej cenie, to niestety zabrzmi tak sobie. Gwarancja szybko się skończy a jakość pozostanie. Mnie częściej psuł się właśnie nowy sprzęt i aby było śmieszniej zaraz po ustaniu gwarancji. A teraz mam używany i jest jak na razie bezawaryjny. Być może dlatego, że wyższej klasy. Takie wzmacniacze jak Roksan, czy Primare prawie na pewno nie kupował ktoś, kto katował sprzęt. Zresztą wystarczy spojrzeć jak one wygladają. Sprzęt tej klasy kupują ludzie świadomi i na ogół dbający o to co mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Generalnie NAD C355 to bardzo dobry klocek i w cenie 2000zl za nowy nie da sie chyba znalezc lepsza konstrukcje ... Pozostaja wowczas juz tylko konstrukcje uzywane . Ja jednak jako zwolennik nowych zabawek bralbym NADa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avatar,

NAD C355Bee, moze nie pociagnac Dynaudio 2/8. Moze byc problem z wydajnoscia pradowa tego wzmacniacza (nie patrzec na moc).
O Dynaudio mowi sie, ze lubia mocne wzmacniacze, sa trudne do wysterowania. Nie wiem jak w przypadku 2/8, nie mniej jednak jest
to monitor. Wg specyfikacji podaje sie 88db, a w rzeczywistosci maja zapwene 85db. To juz "trudna kolumna".

Brat mial kiedys jakiesgos starszego NADa z serii BEE. Kilka lat temu, nie pamietam oznaczenia. Z wygladu taki sam jak C355Bee. Brzmieniowo to byla porazka. 2kzl to niemala kwota i w sprzecie uzywanym mozna juz cos znalezc. Ja szukalbym czegos z 2hand.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Problem jest taki że około tygodnia temu zakupiłem NAD C 340 jako preampa i NAD c 207 - końcówka mocy i niestety ale na prawy kanale coś szwankuje wiec mam nadzieje ze gościu przyjmie sprzet i zwróci mi kase. Całe szczęście udzielił mi 6 miesiącznej gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To trzymamy wszyscy kciuki, żeby poszło po Twojej myśli icon_wink.gif

A jak się uda i byłbyś w stanie jeszcze trochę przeciągnąć budżet, zainteresuj się tym ogłoszeniem LINK

Electrocompaniet to już jest COŚ!! Może da się nieco uszczuplić z tej ceny...

W przypadku, gdy 2kzł to kwota nieprzekraczalna, rozważ parę modeli Luxmana: L-560, L-525 (generalnie seria L-5xx) czy nawet pre/power C-03/M-03. Modele z górnej półki, tyle że wiekowe.
Czasami takie rzeczy można trafić, nie tylko na allegro. Inwestycja w nowego Luxmana też jest bezpieczna, lecz ze względu na odmienne realia (finansowe) budowy sprzętu, za 2 tys. raczej nie kupisz nic zachwycającego.

I jeszcze jedna propozycja z naszego podwórka: wzmacniacze BALTLAB Epoca. Aktualnie na allegro jest jeden do sprzedania w Twoim budżecie.

Pozdrawiam!


Cytat

Mnie częściej psuł się właśnie nowy sprzęt i aby było śmieszniej zaraz po ustaniu gwarancji.



Zatem czapki z głów przed konstruktorami, którzy tak precyzyjnie potrafią określić żywotność swoich urządzeń icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif





Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Batlaba (nie pamietam modelu) ma chyba belfer54. Z tego co pamietam podpinal pod niego wiele kolumn.
Mysle, ze bedzie mogl cos doradzic. Co wiecej bardzo go sobie chwalil. Sa o tym posty na naszym forum.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hybyrd - sek w tym ze wlasnie NAD C355 jest zdecydowanie najbardziej wydajny pradowo z wszystkich wzmacniaczy i jak ma pociagnac to tylko on. Nawet C315 jak na swoja cene to jest demon wydajnosci pod wzgledem pradowym. Do tego wzmacniacz jest w miare muzykalny i przyjemny w odbiorze.

Oczywiscie mowa o nowym sprzecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Batlaba (nie pamietam modelu) ma chyba belfer54. Z tego co pamietam podpinal pod niego wiele kolumn.


U naszego Kolegi gra Baltlab w wersji 2. Natomiast na Allegro jest 1.3 (czyli niższy model).
Ale charakter grania obu modeli oraz duża wydajność prądowa zasilacza jest praktycznie taka sama. Bez problemu napędzi większość kolumn, moc ma więcej niż przyzwoitą icon_razz.gif

Natomiast Baltlab wymaga dobrych pozostałych elementów zestawu, bo grając z kiepskimi bezlitośnie uwidacznia ich braki.
Do podpięcia z przeciętnymi kolumnami i CDkiem nie ma to raczej sensu.
Tzn. grać będzie, ale ... ale mógłby dużo lepiej.

Natomiast jeśli koniecznie chcesz nowy sprzęt...
z nowych wzmacniaczy można się zastanowić nad Advance Acoustic pre MPP-202 +końcówka mocy MAA-402 (można znaleźć w kwocie trochę przekraczającej 2 tysiące)
http://audio.com.pl/testy/advance-acoustic...202-+-maa-402:2
lub integrę MAP-105 (cena między 1500 a 2000)
a poza tym coś z Xindaka (Polpak jest dystrybutorem m.in. Xindaka i pojawiają się promocje albo wyprzedaże ekspozycji, znajdziesz to na ich stronie)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Koniec końców NADy zostają - miałem jakiś problem z inteconectem i po wymianie wszystko śmiga. Teraz przymierzam się do zakupu żródła - raczej używanego:) tak w okolicach 1500 - 2000. Mam pytanie czy jeśli do odrobinie ciepło grającego zestawu NAD + Dynki zakupie troche chłodniejszy CD do cały zestaw zrównoważę? Czy konieczne jest żeby CD odtwarzał również SACD? Jakie są opinie o tym formancie?

Wielkie dzięki za każdy post!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam u mnie grają Dynaudio 52 z Rotelem 971 i Marantzem 7001 KI jako cd i jest jak dla mnie super , nie ostro ale szczegółowo z przyzwoitym basem jak na monitory,może coś z Rotela poszukaj do 2/8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widziałem ostatnio na "innym" forum wzmacniacz hybrydowy Jolida 1501 RC wersja z 4 wejściami w cenie 1100 zł jak pamiętam. sam posiadam takowy i jestem bardzo zadowolony. Miałem najpierw wspominanego NAD potem Rotela i uwazam że Jolida to powrót w okolice NAD choc dżwiek nie jest taki "ułagodzony" jest bardziej dynamiczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×