SpeedMaster Napisano 16 stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 stycznia 2013 Witam.Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam do was pytanie.Chcę sobie kupić do pokoju 2 kolumny głośnikowe. Pokój mam mały. Po obu stronach pokoju stoją meble więc te 2 kolumny chciałbym postawić do góry na meble. Jedną po jednej stronie drugą po drugiej stronie. Nie znam się na kolumnach. Chciałbym puszczać muzykę na nich z laptopa więc chyba będzie potrzebny jakiś wzmacniacz. Nie wiem nie znam się na tym powiedzcie mi wszystko. Interesuje mnie czysty, dobry i w miarę głośny dźwięk. Jeśli chodzi o cenę to chciałbym wymieścić się ze wszystkim w 500 zł. Podawajcie swoje propozycje najlepiej linki z allegro bo będę chciał na allegro to kupić. Myślę że mi pomożecie.Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 16 stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 stycznia 2013 Witaj.Napisz jak duży masz pokój. Jakiej słuchasz muzyki.500 zł to niewiele na wzmacniacz i kolumny, ale jak masz tylko tyle, to trzeba szukać w takim przedziale. Jeśli będziesz puszczał muzykę z laptopa (oczywiście nie ma problemu z podłączeniem), musisz liczyć się, z kiepskiej jakości brzmieniem. Należałoby dokupić jakiś tani Dac. Ale to możesz kupić potem, bez niego też będzie grać . Czekam na odpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpeedMaster Napisano 16 stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 stycznia 2013 Mój pokój ma 16m2. Słucham głównie POPU, HOUSE, MIX POPU, DANCE. Tak chciałbym puszczać muzykę z laptopa więc będzie potrzebny wzmacniacz tak? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...