Mrblasterro Napisano 7 czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2016 Witam.Poszukuje nowego amplitunera do kwoty 1300zł. Sprzęt będzie wykorzystany do PS4 gry, kino czasem muzyka rock. Co będzie z amplitunerem grać:1)http://www.uniwexaudio.pl/taga-harmony-tav606v-3se.htmllub2)http://www.uniwexaudio.pl/audio-pro-avanto-fs20.htmljeszcze musze się zdecydowaćPosiadam:-Sony PS4-TV Samsung UE55HU6900 4KCo znalazłem za amplitunery:1) http://allegro.pl/amplituner-yamaha-rx-v37...5759630313.html2) http://allegro.pl/amplituner-denon-avr-x52...6155736625.html3) http://allegro.pl/amplituner-onkyo-tx-sr44...6237435126.htmlNa moje oko ten Onkyo najlepszy ale nie znam się na tyle. Sprzęt musi być nowy bo biorę go na raty.Co proponujecie w tej cenie ?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 7 czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2016 Napisz coś więcej - jak w poniższym wątku o "Pierwszych postach..."http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.htmlNp. jaką masz powierzchnię pokoju?Moim zdaniem przydałby się mocniejszy amplituner do prawidłowego napędzenia wszystkich kolumn, bo np. ta Yamaha 379 to trochę może zadyszki dostać. Tym bardziej że zamiast kompletu TAGA 606SE za 1699zł możesz kupić starszy model TAGA 606 i zaoszczędzić 500zł - wydając więcej na amplituner.Czy masz możliwość dołożyć jeszcze kilkaset złotych albo wstrzymać się trochę?Poza tym w salonach audio możesz podpytać się o sprzęt poekspozycyjny (na który dostaniesz pełną gwarancję), który również będziesz mógł kupić na raty.Ile pieniędzy możesz przeznaczyć na amplituner z kolumnami, ile ma być tych kolumn: same fronty czy 5 kolumn?PozdrawiamPS. Parę firm (salonów) audio pisze na naszym Forum - możesz się do Nich zwrócić (np. zadzwonić) z prośbą o propozycje zestawów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...