hubkubas Napisano 3 marca 2017 Udostępnij Napisano 3 marca 2017 Witam od trzech dni walczę z podłączeniem Music Cast w nowym soundbarze YAS 306. O to mój problem:Ściągnąłem na Iphona aplikację MusicCast i robię wszystko jak przykazano, tzn trzymam connect na urządzeniu przez 5 sekund, zaczyna migać dioda wifi, odpalam na iphonie apkę, dochodzę do momentu kiedy poleca połączyć się z siecią sianą przez YAS 306, łączę się z nią wracam do apki i tu zaczyna się zabawa tzn apka mi pokazuje jakieś dziwne sieci do połączenia, nieznane mi, a nie pokazuje tej mojej. Na Youtubie w filmiku pokazowym koledze demonstrującemu pokazuje, jego własną sieć i On się z nią łączy i wszystko gra. A u mnie pokazuje dziwne sieci, każe wpisać hasła i po tym jak ja wpisuje hasła z "d..y" to co logiczne pokazuje, że połączenie jest zerwane. I co teraz, ma ktoś jakiś pomysł może, please. hk Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 marca 2017 Udostępnij Napisano 3 marca 2017 Problem nie jest z twoim sprzętem tylko z siecią. Na fonie podłącz się do domowej sieci i sproboj wtedy!Nie jest ukryta siecią?Inne telefony, telewizory itp widzą ta sieć? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubkubas Napisano 3 marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 marca 2017 Telewizor, który jest nad YASem i inne urządzenia sieć widzą bezproblemowo, odtwarzają itp. Nie rozumiem" "Na fonie podłącz się do domowej sieci i sproboj wtedy!"W procesie instalacji, tam przecież jest polecenie, aby w telefonie wyjść z apki i przełączyć się w wifi na sieć YASa....?h Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurak Napisano 3 marca 2017 Udostępnij Napisano 3 marca 2017 Oficjalny tutorial:https://www.youtube.com/watch?v=500zZbA8Y5cSprawdź czy da radę.Mnie się według tej instrukcji udało podpiąć sprzęt, jednak na androidzie a nie iOS. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 marca 2017 Udostępnij Napisano 3 marca 2017 Na sieć soundbaru? Sproboj najpierw instrukcji podeslanej przez kolegę. Bo mam wraZenie że omijasz jakiś krok. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 3 marca 2017 Udostępnij Napisano 3 marca 2017 Cytat Na Youtubie w filmiku pokazowym koledze demonstrującemu pokazuje, jego własną sieć i On się z nią łączy i wszystko gra. A u mnie pokazuje dziwne sieci, każe wpisać hasła i po tym jak ja wpisuje hasła z "d..y" to co logiczne pokazuje, że połączenie jest zerwane. I co teraz, ma ktoś jakiś pomysł może, Jak ma wonostojący dom to wiadomo że łapie jego jedyne domowe wifi , a jak mieszkasz w gęstej zabudowie to łapie wifi też od sąsiadów.Aby połączyły się urządzenia w domowej sieci najpierw muszą pod nią być zapisane... chyba masz zabezpieczone wifi , jak tak to wpisz swoje hasło a nie z d y apka też ma być włączona pod twoją siecią , całość zajmuje minutkę, proste jak budowa młotka, tylko w dobrej kolejności i... spokojnie:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubkubas Napisano 4 marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 marca 2017 Mam wolnostojący dom, ale wśród innych domów. Raz jeszcze napiszę: mniej więcje w 1:11 na filmie a w realu instalacja "staje" w momencie kiedy, wybieram sieć musiccast setup, wracam do aplikacji i tam każe wybrać sieć domową, na filmie też jest ta sieć domowa wybierana. A u mnie nie ma mojej sieci domowej nagle, tylko są jakieś inne, pewnie domów dookoła. A może problemem jest to, że moja sieć jest zabezpieczona - WPA2-PSK(TKIP) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaz75 Napisano 4 marca 2017 Udostępnij Napisano 4 marca 2017 Spróbuj wyłączyć szyfrowanie .Sprawdz czy jesteś widoczny jako klient w DHCP. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubkubas Napisano 4 marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 marca 2017 Problem rozwiązany tzn zmieniłem siłę zabezpieczeń sieci na poziom niżej i YAS zaczął widzieć moją sieć. Dziękuję za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 5 marca 2017 Udostępnij Napisano 5 marca 2017 Cytat Problem nie jest z twoim sprzętem tylko z siecią. No właśnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cibor Napisano 5 września 2020 Udostępnij Napisano 5 września 2020 Odkopię, bo mam podobny problem. Wcześniej konfigurowałem MCR-N670D na urządzeniach z Androidem. Obecnie mam telefon z iOS i mam problem z konfiguracją. Telefon w ogóle nie widzi sieci MusicCastSetup. Dzieje się tak pomimo "connecting" na wyświetlaczu Yamahy. Ustawienia routera się nie zmieniły. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miętowy Napisano 11 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 stycznia 2021 Podbijam temat. Apka każe mi przejść do ustawień sieci WiFi, wybrać MusicCastSetup i wrócić do aplikacji. Oczywiście nie mam takiej sieci, więc nie mam możliwości przejść dalej :/ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 12 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 stycznia 2021 Spróbuj ponownie. Taka sieć sie pojawi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 stycznia 2021 Ja wpisuje nazwę sieci i łączy się bez problemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simon555 Napisano 22 października 2021 Udostępnij Napisano 22 października 2021 Miałem ten sam problem, znalazłem inny workaround. Mój Samsung Galaxy S9 przez kilka godzin nie był w stanie połączyć się z soundbarem (yas-306). Już pakowałem go z powrotem do kartonu z zamiarem oddania, kiedy z pracy wróciła żona. Tak dla uzyskania ostatecznej pewności że ten MusicCast Controller to szajs użyłem jej Samsunga Galaxy S20. Ten sam proces poszedł błyskawicznie za pierwszym razem. Na S20 Stworzyłem pokój w aplikacji i miałem z niego dostęp do wszystkich platform streamingowych i internetowych stacji radiowych. Najlepsze było to że jak spróbowałem połączyć się moim S9, to uruchomienie radia zajęło dokładnie jeden klik. Nie było już procesu logowania od początku, tylko od razu zaczęło grać i był odstęp do wszystkich ustawień (film, gry, telewizja, sport lub muzyka). Widocznie ustawienia konta zapisane są na soundbarze albo w cloudzie Yamahy. PS. Na S9 jest Android 10, na S20 jest Android 11 - może jest tak że wsparcie dla najnowszego OS jest lepsze niż dla starszych. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michelin Napisano 4 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2022 Podbijam temat, Działało latami i przestało.po jakiś zawirowaniach z siecią . W czasie konfiguracji mówi że nie udało się połączyć z siecią (-20305). Zresetowałem, Odinstalowałem , spróbowałem na innych urządzeniach... Jakiś pomysł co jest nie tak ? Michal Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uzbad Napisano 17 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 17 stycznia 2023 Dnia 4.12.2022 o 18:59, Michelin napisał: Podbijam temat, Działało latami i przestało.po jakiś zawirowaniach z siecią . W czasie konfiguracji mówi że nie udało się połączyć z siecią (-20305). Zresetowałem, Odinstalowałem , spróbowałem na innych urządzeniach... U mnie pomaga odłączenie yamahy od prądu na chwilę. Niestety, problem często wraca. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pimo28 Napisano 12 lutego 2023 Udostępnij Napisano 12 lutego 2023 U mnie R-N303D połączony z WiFi bez problemu ale za cholerę nie chce połączyć się z aplikacją Musiccast na Android. Wcześniej działało, czasami jakaś zwiecha. Od kilku dni nie pomaga nawet odłączenie sprzętu od prądu na cały dzień. Przywróciłem ustawienia fabryczne, klocek podłączyłem do WiFi błyskawicznie przez WPS. Po uruchomieniu konfiguracji w aplikacji i wybraniu sprzętu, pokazuje sieć Musiccast. Jest komunikat że połączył się z tą siecią, prosi o wpisanie hasła do WiFi domowego i po tym nie łączy się z aplikacją. Pokazuje błąd -20354. Jakieś sugestie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar76ek Napisano 17 lutego 2023 Udostępnij Napisano 17 lutego 2023 Sprawdź czy czasem Twoja domowa sieć WiFi nie nadaje na 5GHz i spróbuj rozdzielić ją na 2 pasma 2,4 oraz 5GHz. Yamahę podłącz do 2,4. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pimo28 Napisano 17 lutego 2023 Udostępnij Napisano 17 lutego 2023 Podłączam pod 2,4. Yamaha nawet nie widzi 5 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar76ek Napisano 23 lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 lutego 2023 Nie wiem jak jest w RN-303, ale w mojej MCR 470 wciskam przycisk connect, następnie odpalam musiccast i łączę się z siecia, która nadaje Yamaha. Następnie już w musiccascie wybieram siec docelową i wpisuję do niej hasło. Nie łączę osobno klocka z WiFi jak ty to opisałeś. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 23 lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 lutego 2023 A coś się zmieniło w sieci? W sensie doszły jakieś urządzenia itp? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pimo28 Napisano 24 lutego 2023 Udostępnij Napisano 24 lutego 2023 Dnia 23.02.2023 o 09:44, mar76ek napisał: Nie wiem jak jest w RN-303, ale w mojej MCR 470 wciskam przycisk connect, następnie odpalam musiccast i łączę się z siecia, która nadaje Yamaha. Następnie już w musiccascie wybieram siec docelową i wpisuję do niej hasło. Nie łączę osobno klocka z WiFi jak ty to opisałeś. Robię i tak i tak i aplikacja nie widzi sprzętu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar76ek Napisano 1 marca 2023 Udostępnij Napisano 1 marca 2023 Zapomniałam napisać, że na początku konfiguracji połączenia, urządzenie wybieram ręcznie z listy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pimo28 Napisano 2 marca 2023 Udostępnij Napisano 2 marca 2023 Tak, ja też ręcznie. Innej opcji nie mam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.