Mid4s Napisano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 sierpnia 2017 Witam wszystkich. Z racji tego, że się przeprowadziłem nadarzyła się okazja by pomyśleć nad złożeniem zestawu audio do salonu. I tutaj zaczynają się schody gdyż kompletnie nie znam się na sprzęcie :/. Zacznę od tego, że taki zestaw służyłby do oglądania filmów jak i słuchania muzyki. Procentowo 60% filmy, 40% muzyka - lubię ciepłe tony. Zestaw były w salonie do 25m2. Odległość kolumn od miejsca odsłuchu to ok. 3.5m, odległość kolumn od siebie to ok. 2m Chciałbym zacząć od kupienia wzmaka/ampli do 1600pln Mam kolumny które sam robiłem dawno temu i które zamienię na nowe ale trochę później. Bardzo proszę o pomoc bo nie chciałbym by potem ktoś na forum pisał, że dlaczego kupiem ten badziew jak za te pieniądze mogłem mieć to czy tamto. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi Szczecin Napisano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 sierpnia 2017 W tej chwili można za te pieniądze kupić amplituner Yamaha RX-V481. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 17 sierpnia 2017 Masz w tej cenie 481 od Yamahy który jest po prostu ok. Doloz te 400 zł i kup onkyo 656 póki jest. Na prawdę warto. Będziesz miał zielone światło do wyboru kolumn w przyszłości. Pozdrawiam i zapraszam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...