Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

witam,                                                                                                                                                                                 jestem początkującym miłośnikiem sprzętu grającego.Mam pytanie do ludzi znających się tu na temacie.Czy warto na początek zainwestować w sprzęt Amplituner sony str-de597 300zł. i Zestaw kolumn JAMO S406 HCS1+Subwoofer aktywny JAMO SUB 200, 800zł.Z góry dziękuje za pomoc.Sprzęt przede wszystkim chciałbym używac do konsoli i filmów 5.1

Napisano

Na to pomieszczenie i do filmów czy gier to wystarczy. W amplitunerze koniecznie sprawdź przekaźniki, często są do czyszczenia lub wymiany. Przy pierwszym uruchomieniu, z minimalną głośnością zobacz czy idzie dźwiek z każdej kolumny.  

Napisano

Do filmów tak. Chodź uważam że to słaby ampli. Ale komplet kolumn z subem za 800 zł to ujdzie (ważne, że z subem). Chodź można by z niego trochę zbić. 

Ampli w sumie możesz troszkę dołożyć i szukać czegoś lepszego. 

Napisano
Dnia 2.09.2017 o 14:11, kulfon napisał:

Czy warto na początek zainwestować w sprzęt Amplituner sony str-de597 300zł. i Zestaw kolumn JAMO S406 HCS1+Subwoofer aktywny JAMO SUB 200, 800zł.Z góry dziękuje za pomoc.Sprzęt przede wszystkim chciałbym używac do konsoli i filmów 5.1

Kulfon,
Za 400-500zł można już kupić lepszy amplituner - choćby SONY z serii QS (za sprzęt w ładnym stanie z pilotem), albo drugi-trzeci model od dołu ze stajni Pioneera, Onkyo czy Yamahy. Więc może warto trochę dołożyć... Zastanów się czy np. potrzebujesz HDMI - starsze modele nie miały tego złącza (ale za 500zł już trafisz taki amplituner).

S4Home,
połączyłem 2 Twoje wpisy z obu wątków.

Pozdrawiam
PS. Usunąłem wpisy z drugiego wątku w którym pisałeś (oraz S4Home), bo niepotrzebnie się to dublowało i tylko było zamieszanie
https://forum.audio.com.pl/topic/47127-gotowy-zestaw-kina/#comment-189566

Napisano
5 minut temu, S4Home napisał: