Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kulfon

Niedrogi zestaw kina na początek

Recommended Posts

witam,                                                                                                                                                                                 jestem początkującym miłośnikiem sprzętu grającego.Mam pytanie do ludzi znających się tu na temacie.Czy warto na początek zainwestować w sprzęt Amplituner sony str-de597 300zł. i Zestaw kolumn JAMO S406 HCS1+Subwoofer aktywny JAMO SUB 200, 800zł.Z góry dziękuje za pomoc.Sprzęt przede wszystkim chciałbym używac do konsoli i filmów 5.1

Na to pomieszczenie i do filmów czy gier to wystarczy. W amplitunerze koniecznie sprawdź przekaźniki, często są do czyszczenia lub wymiany. Przy pierwszym uruchomieniu, z minimalną głośnością zobacz czy idzie dźwiek z każdej kolumny.  

ok,dzięki sprzęt był mało używany większość czasu leżał oryginalnie zapakowany w pudełkach w ogrzewanym pokoju własciciel często wyjeżdzał.

Do filmów tak. Chodź uważam że to słaby ampli. Ale komplet kolumn z subem za 800 zł to ujdzie (ważne, że z subem). Chodź można by z niego trochę zbić. 

Ampli w sumie możesz troszkę dołożyć i szukać czegoś lepszego. 

Dnia 2.09.2017 o 14:11, kulfon napisał:

Czy warto na początek zainwestować w sprzęt Amplituner sony str-de597 300zł. i Zestaw kolumn JAMO S406 HCS1+Subwoofer aktywny JAMO SUB 200, 800zł.Z góry dziękuje za pomoc.Sprzęt przede wszystkim chciałbym używac do konsoli i filmów 5.1

Kulfon,
Za 400-500zł można już kupić lepszy amplituner - choćby SONY z serii QS (za sprzęt w ładnym stanie z pilotem), albo drugi-trzeci model od dołu ze stajni Pioneera, Onkyo czy Yamahy. Więc może warto trochę dołożyć... Zastanów się czy np. potrzebujesz HDMI - starsze modele nie miały tego złącza (ale za 500zł już trafisz taki amplituner).

S4Home,
połączyłem 2 Twoje wpisy z obu wątków.

Pozdrawiam