zubek29 Napisano 7 grudnia 2017 Napisano 7 grudnia 2017 (edytowany) Witam. Ogólnie jestem ogromnym fanem muzyki tak jak pewnie 99.9% tego forum i myślę nad zakupem jakiegoś zestawu stereo. Może jeszcze nie teraz ale za jakiś czas, aczkolwiek chciałbym się zorientować co nieco w temacie. Budżet powiedzmy 4 do 5 tysiaczków ale może być też mniej nie obrażę się. Mój pokój ma 12 m2 (3x4) i mam w nim starą wieżę GoldStara (byłe LG), kolumny ClaTronic (można od nich kupić też frytownice) i subwoofer XS cokolwiek miało by to znaczyć. Muzykę puszczam przez YouTube z PS3. Jestem fanem muzyki elektronicznej np. Fox Stevenson, Deorro, Tiesto, Alan Walker, Marshmello, w tym również dubstepu. Popu też posłucham jak spodoba mi się coś z radia. A oto moje pytania w losowej kolejności. 1. Co powiecie na temat zestawu ampli Onkyo TX 626 i kolumny Altus 300? Trochę muzyki już na nich przesłuchałem bo rodzice takie stereo mają ale jestem ciekaw co wytrawni słuchacze myślą o tym ampli a szczególnie kolumnach. 2. Chyba najważniejsze, czy do takiego małego pokoju opłaca się w ogóle kupować takie drogie stereo? Mógłbym w sumie zrobić pokój w piwnicy który jest sporo większy i tam coś kombinować ale proste by to oczywiście nie było. 3. Jak to jest z tymi wzmacniaczami lampowymi, czy przy moim budżecie w ogóle opłaca się o tym myśleć? A jeżeli nie to z jakimi pieniędzmi można wchodzić w jakiekolwiek dywagacje? 4. Czy muszę kupować CD? Muzyki słucham z poziomu konsoli PS3 z Youtube a CD to płyty albo USB tak? Płyt nie będę kupował bo nie słucham muzyki wydawanej na krążkach a z USB korzystał nie będę bo skończyłem ze ściąganiem muzyki z internetu. Tylko pytanie jak takie słuchanie muzyki z poziomu konsoli wpływa na jakość odtwarzanego materiału i czy są do tego jakieś sensowne alternatywy? 5. Czy warto zaprzątać sobie głowę takim urządzeniem jak końcówka mocy? 6. Co myślicie o kolumnach firmy Melodika? 7. Chciałbym mieć możliwość naprawdę mocnego podkręcenia bassu bo jestem fanem tych niskic