Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam.

Mam Yamahę R-N602 od niedawna. Wersja softu 1.25 po aktualizacji.

Co jakiś czas zrywa mi połączenie ze Spotify Connect.

Amplituner połączony kablem RJ z routerem.

Aplikacja MusicCast na smartfonie działa.

Czytałem o problemach z Tidal...

Ktoś coś ?

 

Z góry dzięki.

Marcin.

 

 

Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka

 

 

Napisano

Witam.

Również mam ten model Yamahy i korzystam ze Spotify, jeszcze nie zdarzyło mi się by rozłączyło, połączenie mam po wifi.

Próbowałeś reset routera? Albo połączyć po wifi?

A po jakim czasie Ci zrywa połączenie?

Napisano

Raczej nie, bo u mnie Spotify działa nawet gdy wyłączę aplikację.

To mi wygląda jakby router jakoś usypiał lub resetował połączenie z Yamahą.

Może spróbuj się zalogować do routera i zobacz czy nie możesz sprawdzić jakiejś historii połączeń lub coś takiego.

Napisano

Akurat spotify connect działa najlepiej i najstabilniej na tym modelu. Obecnie mam spotify premium, TIDAL hifi oraz deezer premium. Zdecydowanie spotify connect wygrywa pod każdym względem oprócz jakości dźwięku na rzecz TIDAL hifi. Na 90% wina rutera/ustawień sieci/dostawcy internetu. Jest mała szansa ze masz wadliwy model yamahy, ale to bardzo mała szansa.

to prawda co do tidala - robiłem sylwestra u siebie. Grałem z tidala ale musiałem się przełączyć na spotify po dwóch zwiechach. Restart yamahy pomaga, ale jak są goście to wiocha... przełączyłem na spotify i do samego rana ani jednego przycięcia. 

Tidal po prostu ma niedopracowaną aplikację wewnątrz musiccastu - działa wolno i niestabilnie. 

Deezer działa lepiej (stabilniej) i nieco szybciej od tidala. 

Ps. Mam połączenie kablowe poprzez switcha do rutera/modemu. Nie korzystam z wifi w rn602. 

Napisano

Dzięki za info.
Mam Spotify Premium i nic innego nie chcę :)
Odłączyłem przewód sieciowy. I po WIFI grało ok. 2h. Ale jeszcze protestuje.
Miałem jednocześnie kabel sieciowy i WIFI, może coś przez to wariowało.

Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka

Napisano (edytowany)

Ogólnie to kiedys miałem pianocrafta i też miałem problem z siecią, już nie pamiętam czy to było konkretnie na spotify czy na radio internetowym, ale jak już zerwało to musiałem robić restart routera. Dość często. Być może to była wina zasięgu jako że router stał na drugim końcu mieszkania.

Teraz mam Arcam Rplay i stoi już bliżej routera. Tidal mi się często zrywał ale ostatnio tego nie robi. W sumie to nie wiem do końca czy to wina tidala czy sieci. Czasem rozwiązaniem problemu jest zainstalowanie na tablet WiFi Analyzer i sprawdzenie na którym kanale jest najmniejsze zatłoczenie sieci, a potem w routerze ustawiasz ten kanał na sztywno. Warto sprawdzić.
 

 

Edytowano przez slawas2001
Napisano

Obczaje na spokojnie działanie SPOTIFY przez WIFI i zobaczymy. Jak coś będzie nie tak, to faktycznie zobaczę ustawienia routera.

Amplituner leży generalnie przy routerze.

 

 

A tak przy okazji. Czy na amplitunerze Wam pokazuje tytuły że Spotify ?

U mnie tylko napis SPOTIFY jest.

Napisano (edytowany)
3 godziny temu, cinek1987cinek napisał:

Obczaje na spokojnie działanie SPOTIFY przez WIFI i zobaczymy. Jak coś będzie nie tak, to faktycznie zobaczę ustawienia routera.

Amplituner leży generalnie przy routerze.

 

 

A tak przy okazji. Czy na amplitunerze Wam pokazuje tytuły że Spotify ?

U mnie tylko napis SPOTIFY jest.

Wyłącz wifi i podłącz przez sam kabel. 

 

Nie pokazuje tytułów. Tytuły pokazuje z tego co zauważyłem tylko przez Airplay 

Edytowano przez voytaz
  • 1 year later...
Napisano

Dzień dobry, pozwolę sobie odświeżyć temat (był pierwszym, który wyskoczył w google jak wpisałam "musiccast zrywa połączenie ze spotify").

Miesiąc temu kupiłam inny model Yamahy, mianowicie  CD-NT670D. Skonfigurowałam połączenie sieciowe (podłączona tylko przez wi-fi, nie kabel), aplikacja musiccast zainstalowana na telefonie, spotify premium wykupiony. W czasie słuchania raz na jakiś czas zrywa mi połączenie ze spotify i przestaje grać (na wyświetlaczu pokazuje się pauza). Czy mogę prosić o wyjaśnienie jak krowie na miedzy co powinnam sprawdzić? (dodam, że nie potrafię logować się na router, ale w weekend będzie mój starszy brat, to ewentualnie jemu pokażę Wasze odpowiedzi).

Co jeszcze zaobserwowałam?

- Wybieram piosenkę ze spotify na telefonie. Przy zablokowanym ekranie na wyświetlaczu, w pasku spotify gdzie pokazuje się tytuł piosenki czasami pokazuje się piosenka, która była grana jakiś czas wcześniej i od tego czasu to się nie zmienia- w sensie leci już któryś kolejny kawałek z albumu, a na telefonie wyświetla się tytuł np. pierwszego.

- Przy zablokowanym ekranie telefonu, na tym pasku spotify, mimo klikania strzałkami w celu zmiany utworu, muzyka się nie zmienia- wciąż gra to samo.

- Czasami, jak zerwie połączenie, wchodzę w aplikacją spotify, żeby puścić kolejny kawałek i w urządzeniach dostępnych nie widzę miniwieży. 

Czy może to być kwestia aplikacji (jeśli tak- to której? spotify czy musiccast)?

Napisano
7 godzin temu, Tomasz Syta napisał:

Hej a jakie masz oprogramowanie w ampli? Ja miałem w r-n602 najnowsze i nigdy nie przerwało a na WXAD-10 się zdarza. 

Sprawdziłam, pokazuje mi, że nie ma nowszych aktualizacji. 

2 godziny temu, 1Ender napisał:

A czy przy konfiguracji był potrzebny bluetooth? Spróbuj z włączonym bluetooth na telefonie. 

Co dokładnie masz na myśli?

Jak konfigurowałam aplikację ze sprzętem, to miałam włączyć apkę w telefonie, a potem przytrzymać jakiś przycisk na amplitunerze (lub odtwarzaczu, nie pamiętam dokładnie). Czy był włączony BT- nie pamiętam.

Jeśli masz na myśli, żebym odtwarzała muzykę ze spotify po BT, a nie sieci, to mnie to nie urządza :( Nie chcę słyszeć na wieży wszystkich dzwonków powiadomień, telefonów, sms-ów, maili itp.

Wczoraj grało fajnie kilka godzin, ani razu nie zerwało. Dzisiaj, od razu przy pierwszym kawałku, zawiesiło się. A szkoda, bo dawno nie słuchałam "Over the hills" w wyknaniu G. Moore'a :P 

  • 2 weeks later...
Napisano

Witam!

Mam podobny problem. Zauważyłem, że po najnowszej aktualizacji mojej Yamahy RX V681 nie mogę już słuchać radia internetowego (nie wyszukuje żadnych stacji), zrywa bądź przerywa mi słuchanie muzyki przy połączeniu bluetooth a w aplikacji Spotify nie wyskakuje mi amplituner jako urządzenie do podłączenia (wcześniej wyskakiwało). Najchętniej wgrałbym jakąś starą aktualizację bo ta chyba wszystko pomieszała ale nigdzie jej nie można pobrać. Panowie w serwisie powiedzieli, że nie mogą mi jej też przesłać gdyż zajmuje więcej niż 10mb... Ehh

Napisano

Kwestia radia była już chyba rozwiązana.

Napisz do supportu Audioklanu. Mieli pewne problemy z radiem, był tutaj wątek ale już wszystko działało ok.

Jeśli nie chcą Ci wysłać to napisz do supportu UK. Ci powinni pomóc.

Piotr

Napisano

Okazało się, że problem leżał w sieci internetowej. Połączyłem się z siecią sąsiadów, na której wszystko działało jak należy dlatego zresetowałem swój ruter i dzięki temu nie ma już w.w. problemów. To jest o tyle dziwne, że nie miałem problemów z siecią na żadnym innym urządzeniu i może dlatego nie pomyślałem o tym od razu...

 

Pozdrawiam

  • 1 year later...
Napisano
Dnia 1.02.2019 o 20:32, mraugorzata napisał:

Dzień dobry, pozwolę sobie odświeżyć temat (był pierwszym, który wyskoczył w google jak wpisałam "musiccast zrywa połączenie ze spotify").

Miesiąc temu kupiłam inny model Yamahy, mianowicie  CD-NT670D. Skonfigurowałam połączenie sieciowe (podłączona tylko przez wi-fi, nie kabel), aplikacja musiccast zainstalowana na telefonie, spotify premium wykupiony. W czasie słuchania raz na jakiś czas zrywa mi połączenie ze spotify i przestaje grać (na wyświetlaczu pokazuje się pauza). Czy mogę prosić o wyjaśnienie jak krowie na miedzy co powinnam sprawdzić? (dodam, że nie potrafię logować się na router, ale w weekend będzie mój starszy brat, to ewentualnie jemu pokażę Wasze odpowiedzi).

Co jeszcze zaobserwowałam?

- Wybieram piosenkę ze spotify na telefonie. Przy zablokowanym ekranie na wyświetlaczu, w pasku spotify gdzie pokazuje się tytuł piosenki czasami pokazuje się piosenka, która była grana jakiś czas wcześniej i od tego czasu to się nie zmienia- w sensie leci już któryś kolejny kawałek z albumu, a na telefonie wyświetla się tytuł np. pierwszego.

- Przy zablokowanym ekranie telefonu, na tym pasku spotify, mimo klikania strzałkami w celu zmiany utworu, muzyka się nie zmienia- wciąż gra to samo.

- Czasami, jak zerwie połączenie, wchodzę w aplikacją spotify, żeby puścić kolejny kawałek i w urządzeniach dostępnych nie widzę miniwieży. 

Czy może to być kwestia aplikacji (jeśli tak- to której? spotify czy musiccast)?

Witam ponownie.

Jednak problem w dalszym ciągu występuje. Model R-N602 firmware 1.32. Połączenie kablem.

I mam dokładnie to samo co Koleżanka w poście wyżej.

Jednak wydaje mi się, że to problem z routerem lub siecią (Vectra). Bo jeżeli nie to firmware (a starszego nigdzie nie ma...) lub karta sieciowa w amplitunerze i serwis...

Muszę jakoś zresetować ten router i zobaczę co i jak.

Napisano

Zresetowałem router i jakiś czas działało. I znowu to samo.

Problem jest taki, że po jakimś czasie jakby się urządzenie zwieszało i nigdzie w sieci go nie widać - dopiero po restarcie pełnym amplitunera wstaje.

Połączony po kablu. A Wifi wszędzie śmiga. Nie wiem już o co chodzi. Teraz i tak nie zawiozę na serwis bo do Wrocka 150 km mam a sytuacja jest jaka jest heh.

Spróbuję jeszcze udostępnić Wifi  z tel i połączyć z Yamahą i sterować innym urządzeniem...

  • 1 month later...
Napisano

Kupiłem Piano Crafta n470d w grudniu 2019. Jest maj 2020, od 2 tygodni używam Spotify'a - niestety problem jest i u mnie. Trochę podziała - i stop. Nie zrywa połączenia - po prostu przestaje grać a na ekranie tabletu/telefonu widnieje jeden z pierwszych kawałków które leciały. Zaktualizowałem wszytsko co się da (i apki i soft w Yamaszce)

Na Tidalu wszystko śmigało.

Napisano

Gdy jeszcze miałem R-N602 to zdarzało się,że Spotify zrywało. Ale bardzo,bardzo rzadko, po kilkugodzinnym słuchaniu i na kilkadziesiąt sekund. 

Też próbowałem aktualizacji i mimo wszystko raz na jakiś czas mnie "zawieszało".

Teraz na WXC-50 jeszcze mnie to nie dopadło. Ale może dlatego,że głównie słucham radia internetowego, choć Spotify też się co jakiś czas pojawia.

Napisano
10 godzin temu, darmisz napisał:

Kupiłem Piano Crafta n470d w grudniu 2019. Jest maj 2020, od 2 tygodni używam Spotify'a - niestety problem jest i u mnie. Trochę podziała - i stop. Nie zrywa połączenia - po prostu przestaje grać a na ekranie tabletu/telefonu widnieje jeden z pierwszych kawałków które leciały. Zaktualizowałem wszytsko co się da (i apki i soft w Yamaszce)

Na Tidalu wszystko śmigało.

Przestaje grać po którymś kawałku? Nie zrywa Ci połączenia w trakcie?

Tak?

To jest to kwestia ustawienia. Korzystasz z natywnej apki spotify?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...