greg grajdżel Napisano 1 marca 2018 Udostępnij Napisano 1 marca 2018 Cześć, jakiś czas temu dostałem zestaw 4 głośników audio pro jednak bez żadnego osprzętu. Jestem laikiem w tym temacie , a chciałbym podłączyć te głośniki pod telewizor bądź komputer . Co powinienem dokupić aby wszystko działało prawidłowo? greg Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 1 marca 2018 Udostępnij Napisano 1 marca 2018 Możesz z tym dobytkiem zrobić dwie rzeczy. Pierwsza to dokupienie kolumny centralnej i zrobienie kina domowego 5.0 (lub z subwooferem 5.1). Druga to zrobienie dwóch zestawów stereo, jeden do telewizora, drugi np w sypialni lub w innym pokoju do komputera lub radia. Który wariant Cię interesuje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 1 marca 2018 Udostępnij Napisano 1 marca 2018 Chyba stereo to na tym nie zbuduje. To typowy set kinowy. Musisz dokupić używany amplituner AV. To koszt ok 600 zł. Oraz suba. Tu ok 500 zł. Ale nie będzie biały, raczej.... Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg grajdżel Napisano 2 marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 marca 2018 W zasadzie chciałbym zrobić z tego jeden zestaw kinowy , z możliwością współpracy z projektorem bądź tv. O subie myślałem i chce go dokupić , kolumnę centralną mogę dołożyć również. największy problem , który się pojawia to wzmacniacz / amplituner . Nie mam pojęcia jak go dobrać ,żeby wszystko chodziło sprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 2 marca 2018 Udostępnij Napisano 2 marca 2018 musisz zatem uśmiechnąć się w kierunku amplitunera kina domowego. A Jak go dobrać? Zależy, czy i czego, poza "wydawaniem dźwięków" oczekujesz i jaki masz na to budżet Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...