Skocz do zawartości
marioosh09

Onkyo TX-8270

Recommended Posts

No dziwne. Ale możesz go zanieść do sklepu gdzie kupiłeś niech go szybko sprawdza. Szkoda już serwisować jeśli to kwestia ustawień rutera.

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A możesz napisać jakich? Bo wszyscy piszą o ustawieniach a nikt nie powie jakie. 
Zrobiłem ustawienia fabryczne i chromecast powrócił. Zobaczymy na jak długo. 
Ciekawe jest to, że mam w domu 2 inne chromecasty i działają jak złoto. 
 

Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@Solo bo nikt tak naprawdę nie ma pojęcia co u Ciebie szwankuje, może być uszkodzony moduł sieciowy w Onkyo ( nie obstawiam) , może być też tak ze kanał Wi fi jaki wykorzystuje ten konkretny Chromecat jest przepełniony, zakłócenia z innych sieci Wifi. Z Audio CI nie pomogę bo się na tym nie znam, wiem natomiast że wielu moich znajomych miało problemy z różnymi urządzeniami i też wszyscy psioczyli na różne sprzęty. Raczej mało kto bierze pod uwagę że sprzętów łączących się z siecią ciągle nam przybywa a większość z nas dostaje router od operatora, wpina do sieci i zapomina o czymś takim jak konfiguracja. Należy też dodać że routery operatorów ani mocą, ani wydajnością, ani możliwościami konfiguracyjnymi nie grzeszą.

Jaki standard Wifi masz w swoim routerze, na jakich kanałach pracują poszczególne urządzenia, jakie częstotliwości oferuje Twój router, ile masz urządzeń łączących się z  Twoją siecią. Nikt nie ma magicznej kuli i CI nie wywróży! Chromecast oraz Airplay wykorzystują sieć wifi do przesyłania treści multimedialnych i Twoje Onkyo podłączone kablem jest odbiornikiem ( bardzo dobrze że podłączonym kablem) ale nadajnik ( telefon, tablet) dalej korzysta z sieci wifi. Piszesz że internet masz 150 Mbps ale sprawdzałeś, czy wierzysz operatorowi? Moim prywatnym zdaniem, ogarnij sobie najpierw sieć w Twoim domu, albo poproś kogoś kumatego aby Ci to zrobił. Powodzenia!

Edytowano przez wlochaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok. Ale z jednym nie masz racji. Chromecast w Onkyo nie łączy się przez Wi-Fi z internetem (no chyba ze amplituner jest połączony przez Wi-Fi) kiedy puszcza muzykę. Przez Wi-Fi może łączyć się mój telefon do sterowania muzyką. Sam streaming leci przez łącze z jakiego korzysta ampli. Czyli w moim przypadku kabel.
Co do argumentu że sieć jest zakłócana na którymś kanale, to też nie do końca, bo wszystkie chromecasty korzystają z tego samego kanału nadanego przez router.  Wiec one by tez kulały. 
Dlatego obstawiam ten konkretny moduł. Wczoraj przed restartem nie widziałem w ogóle Chromecasta z Onkyo, inne były dostępne. Natomiast z i Phona poszło. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@Solo Masz racje, chromecast służy do sterowania, mój błąd, przepraszam. Nie korzystam z Chromecast tylko z Airplay! 

"........wszystkie chromecasty korzystają z tego samego kanału nadanego przez router......." jak dla mnie, to może sprawiać problemy, ja ustawiłbym na sztywno każdego chromecasta na innym kanale.

Edytowano przez wlochaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, wlochaty napisał:

jak dla mnie, to może sprawiać problemy, ja ustawiłbym na sztywno każdego chromecasta na innym kanale.

Przecież kanał ustawiasz dla SSID sieci. Nie da się w 1 sieci ustawić różnych kanałów dla różnych urządzeń. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę by było, gdybym musiał zmieniać w telefonie sieć, chcąc sterować wybranym urządzeniem. 
Zresztą mój router w zajętości od zajętości kanałów sam wybiera najlepszy kanał. 
No cóż. Trza go zabrać do serwisu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

usługi sieciowe Onkyo są po prostu SŁABE. wmawianie przez 'znafcuf', że jak komuś coś nie działa to powinien sobie ogarnąć sieć, bo przecież nie może być to wina Onkyo jest też słabe.  Na weekend zmieniam całą sieć domową i mam nadzieję, że sprosta wymaganiom Onkyo, bo po prostu nie mam ochoty miesiąc po wyciągnięciu z pudełka wkładać go tam z powrotem w celu wysłania do serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@krupism słabe to są Twoje argumenty, mógłbym jeszcze bardziej kąśliwie odpowiedzieć na Twój post, ale się powstrzymam.   

@ Solo nic nie musiałbyś zmieniać bo byłbyś w tej samej sieci, inny SID nie oznacza innej sieci. Sam mam 2 podsieci 2.4 GHz, 2 5Ghz oraz odseparowana sieć goscinna oraz dwie na automatykę domowa oraz multimedia. Ale to takie moje troszkę zboczenie zawodowe.

Panowie macie problemy ze sprzętem? Oddać do sprzedawcy, tylko zastanówcie się czy powołać się na gwarancje czy na rękojmie. Ja staram się wymacać, odsłuchać w sklepie a i tak negocjuje cenę     i kupuje (czasem nawet będąc jeszcze w tym samym sklepie) przez internet aby mieć możliwość zwrotu bez bawienia się w naprawy lub zwroty.

 

@krupism piszesz że Onkyo ma słabe moduły sieciowe, to takie samo nadużycie jak bym napisał że Onkyo ma moduły sieciowe porównywalne do modułów sieciowych w 5 krotnie droższych produktach. U mnie tak Onkyo jak i Moon nie sprawiają żadnych problemów sieciowych! Mógłbym nawet napisać  że Onkyo  jest bardziej otwarte na usługi sieciowe bo obsługuje Spotyfy a Moon nie.

Powodzenia w rozwiązaniu Waszych problemów z Onkyo.

Edytowano przez wlochaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie wiem co u ciebie szwankuje i musiccast i Onkyo działały orzyestach bez problemu na domyślnych ustawieniach.

Dlatego mówię zanieś go do sklepu gdzie kupiłeś niech sprawdza. Będzie kwestia uszkodzenia amoli to zareklamujesz.

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@wlochaty sorry jeżeli odebrałeś to personalnie. Jestem poirytowany, bo wydałem nie mało pieniędzy i po urządzeniu sieciowym w XXI wieku oczekuję, że będzie plug&play - szczególnie jeżeli wszystko inne podłączone do sieci działa prawidłowo. W poniedziałek dam znać czy zmiana środowiska sieciowego rozwiązała problem, czy jednak zamawiam kuriera z serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@krupism ale ja Was rozumiem, to że u mnie działa to też nie znaczy że u Was musi działać, inne modele, inna konfiguracja! Ja tylko napisałem co ja bym sprawdził i jak postąpił.

Sam psioczę na marketingowy bełkot, wciskanie niedopracowanego sprzętu/oprogramowania, traktowania klientów jak beta testerów i wmawiania nam rzeczy które są wyrwane z kosmosu. Czasami się zastanawiam co Oni wszyscy w tych Corpomolochach palą/biorą? Wiem natomiast jedno, trzymałbym się tego dilera, ma świetny towar!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmiana sieci poprawiła jedynie moje samopoczucie. reset do ustawień fabrycznych rozwiązał problem. stopniowo ustawiam wszystko na nowo sprawdzając po każdej zmianie czy nadal jest ok. przy okazji zauważyłem ciekawą rzecz - spotify łączy się z urządzeniem nawet jeżeli nie są w jednej sieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To błąd Spotify. Też to widziałem kiedyś. Jeśli rządzenia były kiedyś ze sobą sparowane to zdarza się sporadycznie że łączą się mimo innej sieci.

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...