Skocz do zawartości
Anna Gosia Turska

Kino domowe pod choinkę do 2 tys. Kobieta prosi o pomoc :P

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich melomanów :D

Chciała bym sprawić mężowi przyjemność i pod gwiazdkę zafundować mu kino domowe . Mój budżet to ok 2 tys. Bardzo proszę o pomoc bo pomimo usilnych prób zapoznania się ze specyfiką sprzętów. Wiem teraz że nic nie wiem :PSprzęt miałby być użytkowany na 17 m2 do filmów gier i muzyki. Dodam jeszcze że mąż jest dość wymagający co do dźwięku. Myślałam nawet się go zapytać jednak mój prezent straci wtedy swoją wyjątkowość czyli NIESPODZIANKĘ .

Edytowano przez Anna Gosia Turska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie będzie to miało nic wspólnego z jakością dźwięku. A skoro mąż jest choć w najmniejszym stopniu wymagający, to te wynalazki na pewno nie spełnią oczekiwań.

Fajny pomysł, miły gest, ale nie ten budżet :)  więc zgadzam się z kolegą Kubakk. Będą to pieniądze niepotrzebnie wywalone w błoto.

Chyba, że w tej kwocie zakupisz w prezencie sam ampli KD, a sprowokowany do działania mąż dobierze całą resztę. Może to by miało sens?!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok to jaki byś polecił? Albo odwrotnie może jakiś fajny zestaw głośników a amplituner sobie sam wybierze. Czy to tez za mały budżet ?

 

 

I drugie pytanie za jaką kwotę trzeba kupić kino domowe by uzyskać  przyjemny dźwięk ?

Edytowano przez Anna Gosia Turska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myślę, że w budżecie powinny się zmieścić np. Yamaha 485, Onkyo 686, Denon x2400/x2500.

Kolumny vs. ampli. Wydaje mi się, że z ampli jest dużo mniejsze ryzyko przestrzelenia wymagań/oczekiwań, niż z kolumnami.

Moim zdaniem absolutnym min. to jest 6-8k na całość, żeby mówić już o jakiejś sensownej jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku bedzie mile zaskoczony. Ale po dluzszej refleksji stwierdzi, ze kupilby co innego i zapyta sie czy masz paragon i czy w sklepie przyjmuja zwroty - to na 95% a jak jest zielony i mu przeryba co dostanie to bedzie okej. To musisz mu cos sama znalezc. Ewent. To co inni tu pisza. 

Ps. Ja jestem bardzo wymagajacy. Oprocz skarpetek nie ma osoby, ktora trafila by w moj gust na prezent. A skarpety tez musza byc bezuciskowe ?

Edytowano przez modelarz01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za 2 tysie można kupić po rabacie np. onkyo 686 , ew. jakiś fajny subwoofer , ale na całe kino domowe to 8-12tysi by było "wrażenie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za mała kwota.

Tylko sprzęt używany a tego przed świętami nie wybierzesz.

Sensowny sprzęt dobiorę ci i wyrobie się z terminem w cenie 4k. Około.

Daj znać

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tymi kinami z pierwszego linka to możesz spróbować. Jednak nie wybrałaś w ceneo od popularności największej.  Poszukaj jeszcze najbardziej popularne i może spróbuj coś wybrać.

Druga uwaga to do czego będzie podłączone? do telewizora ? do xboxa do komputera ? Jeśli tak to lepiej głośniczki komputerowe 5.1.  A jeśli będzie podłączał kilka urządzeń no to już niestety ale amplituner potrzebny. Jak już coś upatrzysz to koniecznie zapytaj się czy możesz zwrócić do sklepu. I napisz jaką podjęłaś decyzję i oczywiście opisz wrażenia męża po otrzymaniu prezentu ok? :)

ps. nie zapominaj o gabarytach i wadze.  Czy przypadkiem masz gdzie to schować? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, modelarz01 napisał:

Druga uwaga to do czego będzie podłączone? do telewizora ? do xboxa do komputera ? Jeśli tak to lepiej głośniczki komputerowe 5.1

E no dlaczego życzysz koleżance tak źle przed świętami.

Lepiej poczekać dozbierać a nie kupować byle czego. Byle jaki prezent jest gorszy niż żaden.

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, S4Home napisał:
11 godzin temu, S4Home napisał:

Za mała kwota.

Tylko sprzęt używany a tego przed świętami nie wybierzesz.

Sensowny sprzęt dobiorę ci i wyrobie się z terminem w cenie 4k. Około.

Daj znać

Piotr

Dzięki za zrozumienie a nie sarkazmy. :D Proszę zaproponuj coś za 4, jeżeli oczywiście masz czas i ochotę.

 

 

http://www.rtvmax.pl/Sklep/TAV-606-v-3,2,0,355,3944.htm

http://www.rtvmax.pl/Sklep/TAV-606-v-3,2,0,355,3944.htm

czy taki zestaw jest ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Anna Gosia Turska napisał:

Hej,

jezeli mogę cos zasugerować: to co przed Świetami wydaje sie sensowne, po opadnięciu gorączki zakupów moze okaże sie niestety nietrafione...

Sama wspomniałas, ze maz jest wymagający co do dzwieku. 

A nie lepiej dac mu w ładnej kopercie „czek” na te kwotę z przeznaczeniem na zakup wymarzonego kina domowego lub jakis system bonowy ze sklepu RTV ?

unikniesz wpadki ewentualnego niezadowolenia kupując co na szybkiego teraz juz, a mężowi zostawisz decyzje zakupu. Jak cos ponarzeka sam na siebie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Anna Gosia Turska napisał:

Myślałam nawet się go zapytać jednak mój prezent straci wtedy swoją wyjątkowość czyli NIESPODZIANKĘ .

Cześć Gosiu,

Niesmiało chciałbym napomknąć, że nie każda niespodzianka dobrze się kończy. Z mojego doświadczenia wiem, że w tej dziedzinie poszukiwania, dokonywanie próbnych odsłuchów, konfrontowanie z innymi audiofilami (czyli "gonienie króliczka") jest nie mniej ważna jak już samo posiadanie sprzętu. Jeżeli kupisz coś co mu nie przypasuje.... , to tak jak on by kupił bardzo drogą sukienke Tobie na prezent a zupełnie Ci nie pasującą.

Proponuje w prezencie ładnie zrobiona kartkę "Akceptacja na zakup sprzętu audio in blanco" :)

Gwarantuje banana na twarzy i spokój z chłopem przez pół roku :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłam coś takiego:

https://allegro.pl/onkyo-tx-nr686-taga-606-v3-gratis-hdmi-raty-0-i7101745557.html

https://allegro.pl/oferta/zestaw-onkyo-tx-nr686-taga-harmony-tav-506-v2-7617061803

https://allegro.pl/onkyo-tx-nr474-eltax-shine-hcp-i7533024588.html

https://allegro.pl/oferta/onkyo-tx-nr474-taga-harmony-tav-606-se-kino-lukow-7539479622

https://allegro.pl/oferta/onkyo-tx-nr474-taga-harmony-tav-506-7532540498

który?

proszę o opinie Panowie! :D

no dobra. Dziękuje za pomoc Panowie. WESOŁYCH ŚWIĄT!!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okej rozumiem cie. Chcesz cos kupic i koniec kropka. Dzis do 12.00 najlepiej podejmij decyzje zeby kurier z firmy mogl odebrac towar i masz 70% szansy, ze dojdzie do piatku. Wybierz cos sama. Najlepszy uniwersalny amplitunera cena/jakosc najczesciej kupywany do kina onkyo 686. Drugi po nim to yamaha 685 lub denon x2500. Glosniki taga czesto sa polecane do zestawu wraz z amplitunerem onkyo. Kup mu zestaw 5.0 suba sam dobierze

Z tego pospiechu niezapomnij zadzwonic i zapytac sie na kiedy przesylka moze dojsc i czy wysla dziaiaj. Oraz czy jest możliwość zwrotu. Zaplanuj rowniez gdzie te ciezary ma wniesc kurier i ewent je masz przechowac. Lepiej zeby to nie byl bud. Gospodarczy gdzie jest zimno. Owiarz calosc wstazkami jakies baloniki z mikolajami i moze nagraj fimik jak maz odbiera sprzet. Bedzie jazda! :)) 

Edytowano przez modelarz01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Anna Gosia Turska napisał:

To wszystko jest badziew , jak ser seropodobny , czy czekolada czekopodobna , ja bym się mocno "zdenerwował" gdybym taki prezent otrzymał od Mikołaja :D

Każdy zaprawiony w audio powie ,że wolałby dostać pieniądze (by samemu coś wymyślić) niż takie dziadostwo :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kobiecina chce kupic i co zrobisz. Kobiety sa uparte. Inaczej pewne rzeczy widza niz mezczyzni. Najwyzej kolumny wymieni. Mozna w sklepie zapytac czy ewnt. Wymienia na cos lepszego.  Amplituner kup taki jak napisalem

Zadzwon jeszcze do sklepu q21, S4Home cos zaproponuja zeby to mialo rece i nogi. Taniej niz na allegro. Tylko nie wiem czy na sklepie beda teraz mielk cos ciekawego

Edytowano przez modelarz01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, modelarz01 napisał:

Kobiecina chce kupic i co zrobisz. Kobiety sa uparte. Inaczej pewne rzeczy widza niz mezczyzni.

Kolego po co te złośliwości? To nie dla Ciebie prezent to się tak nie napinaj. Wesołych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybka decyzja? Pytanie tylko czy dostaniesz na czas, ale niespodzianka jest. W razie czego wymienić mozna. 

Brakuje subwoofera w zestawie, ale to zawsze mozna dokupić. 

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...