ThCcr Napisano 10 października 2019 Udostępnij Napisano 10 października 2019 Cześć, Ostatnio postanowiłem kupić zestaw kina domowego. Zaopatrzyłem się w amplituner Denon AVR-S950H oraz zestaw głośników Dali Spektor 6/1/vokal. Teraz nadszedł czas na dokupienie subwoofera. Jestem zielony w temacie. Zastanawiałem się nad KLIPSCH R-120SW. Budżet max 2500 zł. Pokój w którym stoi zestaw ma 15m2. Dodam że mieszkam w bloku i nie chciałbym denerwować sąsiadów. Jaki subwoofer polecacie kupić aby uzupełnić ww. zestaw? Pozdrawiam, Grzegorz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 października 2019 Udostępnij Napisano 15 października 2019 2x magnat 302a. Zgniecie tego klipscha w pył. Dwa suby zapewnia ci znakomity bas przy niskim poziomie głośności. Jeśli jeden to dobra opcja to heco sub od linii Aurora albo tannoy ze swoim świetnym modelem ts 2.12. ten będzie także dobry w stereo. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...