Johan #1 Napisano 31 października 2019 Witam !! Czy miał ktoś z Was kłopot z aplikacją music cast od Yamahy. Od wczorajszego dnia mam problemy z kontem Tidala i Dezeera, a także z radiem internetowym. Połączenie aplikacji działa tylko w zakresie właczyć-wyłaczyć. Pozdrawiam Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T Z6 #2 Napisano 31 października 2019 Od dzis w RN803D to samo.Nic nie dziala ani radio internetowe ani Tidal. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #3 Napisano 31 października 2019 ok. Dzięki za podpowiedź Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T Z6 #4 Napisano 31 października 2019 Moze mamy uszkodzone amplitunery..... Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #5 Napisano 31 października 2019 Nie, myślę, ze to wina aplikacji, bywały już z nią różne problemy. Ja mam 602-kę od 2016 roku i nigdy awaria nie trwała długo. Może zgłoszą się kolejne osoby w tej sprawie. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T Z6 #6 Napisano 31 października 2019 Pozyjemy zobaczymy. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #7 Napisano 31 października 2019 aplikacja deezera działa bez problemu, podejrzewam, że Tidala też. Problem dotyczy tylko music castu, a wiec właściwie całości . Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T Z6 #8 Napisano 31 października 2019 U mnie juz dziala😁 Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #9 Napisano 31 października 2019 U mnie lipa. Będę sprawdzał Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T Z6 #10 Napisano 31 października 2019 Ale dziala tylko net radio.Tidal nie dziala.Moze naprawia to niebawem.Poczekajmy. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #11 Napisano 31 października 2019 U mnie to samo. Pojawiło się radio internetowe, ale nie działają serwisy muzyczne Dawno nie oglądałem tej części aplikacji, ale wydaje mi się, że się trochę rozrosła Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T Z6 #12 Napisano 31 października 2019 Moze poprostu cos dzialaja by poprawic to i owo.Cos ala aktualizacja.MusicCast bywa kaprysny i moze wkoncu sie za to wzieli😁. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #13 Napisano 31 października 2019 pewnie tak, tym bardziej, że większość użytkowników nie ma o aplikacji pozytywnych skojarzeń. U mnie działa raczej szybko i bezawaryjnie, no, ale ważne jak to "chodzi" u większości Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #14 Napisano 31 października 2019 u mnie awaria trwa nadal. Nie ma dostępu do serwisów muzycznych. Działa tylko radio Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Payek #15 Napisano 31 października 2019 (edytowany) U mnie również były dziś po południu problemy z MC, ale myślałem, że to w ramach moich experentów z Tidalem. Problem objawiał się komunikatem o przetwarzaniu danych logowania do Tidala. Restart MC i telefonu + wyłączenie przycisku power na ampli pomogło i w tej chwili działa normalnie. Oczywiście może to jedynie zbieg okoliczności , a nie związek przyczynowo-skutkowy 😀, ale spróbować nie zaszkodzi. Generalnie w moim przypadku MC działa szybko i stabilnie i nie mam z aplikacją problemów. Edytowano 31 października 2019 przez Payek Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Johan #16 Napisano 1 listopada 2019 9 godzin temu, Payek napisał: U mnie również były dziś po południu problemy z MC, ale myślałem, że to w ramach moich experentów z Tidalem. Problem objawiał się komunikatem o przetwarzaniu danych logowania do Tidala. Restart MC i telefonu + wyłączenie przycisku power na ampli pomogło i w tej chwili działa normalnie. Oczywiście może to jedynie zbieg okoliczności , a nie związek przyczynowo-skutkowy 😀, ale spróbować nie zaszkodzi. Generalnie w moim przypadku MC działa szybko i stabilnie i nie mam z aplikacją problemów. Udało się! Po kilku restartach udało się. W końcu wszystko jest w porządku. Dziękuję za info i pozdrawiam Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #17 Napisano 4 listopada 2019 Faktycznie w przypadku Yamahy takie coś miało miejsce już wcześniej. Wypuszczają aktualizacje częściowa albo nie przetestowana. I to nie jest problem. Ważne że pracują nad polepszaniem działania. Jednak nie rozumiem dlaczego nie potrafią wówczas zamieścić komunikatu na głównej stronie. Na prawdę tak niewiele a tyle może zmienić. Bose ostatnio też zrobiło nie korzystna aktualizacje. Ale od razu poinformowali o tym na stronie oraz za pomocą mediów branżowych. Jeden gest a tyle zmienia. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach