Johan Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Hej Od godziny 12-tej mam przerwy w działaniu musicast na Yamaha r-n 602 . W związku z powyższym ( raczej wykluczając działanie samego wzmacniacza) proszę o uwagi n/t innych użytkowników. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 U mnie tez przestalo wszystko dzialac.Radio tidal itd.Pewnie cos kombinuja albo jakas awaria. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neoheresy Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 (edytowany) To samo u mnie. Problemu pojawiały się już wczoraj, głównie przy słuchaniu streamów radiowych. Na szczęście mam komputer podpięty po optyku do amplitunera, więc chwilowo Tidal leci u mnie z komputera. Edytowano 2 stycznia 2020 przez neoheresy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 hej niewiem jak u Was, ale u mnie (aplikacja Deezer) działa bez problemu na słuchawkach więc myślę, że to wina Musiccast. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 dzięki za odpowiedzi. myślałem, że coś u mnie "nie halo" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 To sie czesto nie dzieje ale jak widac czasem tak.Music cast topornie chodzi.Aplikacja kreci czesto koleczkiem😄.Trzeba to zaakceptowac albo zmienic na cos bardziej stabilnego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Nie mam jak sprawdzić jestem daleko od najbliższego urzadzenia Yamahy. Mogę sprawdzić koło 17. Z sama apka coś jest czy z strimingiem urządzenia? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 (edytowany) To jest problem music casta.Wywala np z tidala.Brak polaczenia z radiem internetowym.Sama apka dziala. Edytowano 2 stycznia 2020 przez T Z6 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 ok. mam nadzieję, że problem wkrótce się rozwiąże. zobaczymy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Payek Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 (edytowany) Wydaje mi się, że problem jest głębszy niż MusicCast i dotyczy połączenia samego urządzenia z netem. Moja 803 nie łączy się z netem niezależnie czy używam MC, czy z panelu urządzenia (Tidal, radio NET). Natomiast sam MC działa (od około 1200 miał zawiechę, ale obecnie znów działa i bez problemu można grać pliki lokalne (pen USB). Edytowano 2 stycznia 2020 przez Payek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Jesli dziala air play a u mnie dziala np polaczenie itunes z yamaha to raczej to nie wina laczenia sie urzadzenia z internetem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 dla mnie to nowy temat ponieważ jak pamiętam ( jestem posiadaczem R-N 602 od 2016 r) wszystko było ok dlatego próbuję uzbroić się w cierpliwość i czkam na rozwiązanie problemu. Jak dotąd próbowałem zaktualizować oprogramowanie, ale nic to nie pomogło. Kilkakrotnie udało mi się przywrócić wymagane funkcje poprzez kasację pokoju więc spróbuję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 A moze juz stracilismy wsparcie?😂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 14 minut temu, T Z6 napisał: To jest problem music casta.Wywala np z tidala.Brak polaczenia z radiem internetowym.Sama apka dziala. Dokładnie tak i u mnie to wygląda. Skoro jest to błąd musiccasta to nie pomogą żadne zaklęcia , ani też resety. Trzeba poczekać Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Dokladnie tak.Trzeba poczekac. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 mam oto wielką prośbę, a mianowicie jeśli u kogoś z forum problem się rozwiąże to proszę o informację. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Jest ciekawostką, że mam do testowania otwarty Qobuz i on działa, natomiast ani radio ani deezer nie startują. Nadal pustka Działa bez problemu aplikacja deezer i mogę słuchać na słuchawki. To ewidentna blokada pochodzi z MusicCast Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Trwa to juz dosc dlugo.Mamy nowy rok wiec moze wprowadzono jakies zmiany o ktorych nie raczono nas poinformowac.Kiedys cos wyczytalem o mozliwosci wprowadzenia oplat za korzystanie bodajze z radia internetowego.Ale nie pamietam juz tego dokladnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 ruszyło. Niewiem czy to przeinstalowanie sprzętu czy czas, ale ruszyło. na razie sprawdzam radio Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 U mnie tez juz dziala. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Problem jest chyba powazny bo znowu przestalo dzialac. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 ruszyło na razie jednak tak niemrawo. W momencie kiedy próbuję coś znaleźć jest dobrze, a za chwilkę kółeczko i tak bez końca. Niestety nie mogę się zalogować do Deezera ponieważ nie przyjmuje hasła ani loginu. Ponowne zainstalowanie aplikacji MusicCast nic nie daje. Trzeba jednak czakać Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 (edytowany) Mnie juz ta Yamaha denerwuje.To straszne gowno jest.Czas chyba zmienic na cos bardziej stabilnego. Tak sobie mysle zeby kupic jakiegos np chrombooka i dac spokoj z tym radiem od music cast i bajerami typu tidal.Zaczalem uzywac aplikacji itunes i mozna to przesylac na amplituner.Czesciej slucham muzy z pendrive niz z tidal itp.Tu itunes moze okazac sie byc fajnym docelowym rozwiazaniem.Mam tylko kompa stacjonarnego i to troche przeszkadza.Taki maly laptop mysle bylby w sam raz.Aby tylko mial wifi i mozliwosc instalowania itunes i mysle ze ta cala music cast moglaby przejsc u mnie na emeryture.A radio internetowe....w sumie mam jeszcze chromecasta wiec zaden problem jakby mi sie zachcialo tego tez posluchac.Taki amplituner...niby kombajn....ale zeby to chcialo normalnie dzialac....A tak to wielka dupa nic wiecej. Edytowano 2 stycznia 2020 przez T Z6 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 Szczerze mówiąc od czasu zakupu przeze mnie amplitunera nie wydarzyło się nic złego. Owszem, były potknięcia, ale naprawdę to wszystko działało super do dnia dzisiejszego. Sorry, była jeszcze zmiana przy zmianie radia internetowego, ale trwało to chwilkę i po sprawie. Mam nadzieję, ze nie potrwa to już długo i wrócimy do słuchania muzyki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2020 (edytowany) 3 godziny temu, T Z6 napisał: To straszne gowno jest.Czas chyba zmienic na cos bardziej stabilnego. Cześć Panowie. Wyobrażam sobie jaki stres macie wszyscy użytkownicy MusicCast w dniu dzisiejszym, więc nie chcę jeszcze bardziej Was denerwować. Powiem tylko, że też byłem posiadaczem 803D i męczyłem się z tym niemal rok, po czym stwierdziłem, że to nie ma sensu i sprzedałem. Wiecznie widziałem to samo kręcące się kółeczko, albo niektóre tytuły w Tidal "wyblaknięte" i niemożliwe do odtworzenia (do dziś nie wiem co to wyblaknięcie oznaczało). Praktycznie nie było dnia z jakimś mniejszym lub większym problemem. Dość dawno to było, minął kolejny rok i w tym czasie (z tego co dość często czytam na forum) nic się nie poprawiło z tym MusicCast. Sam pomysł Yamahy może fajny, 803D sprzedaje się jak bułeczki - ale ta apka MusicCast to szczerze straszny bubel jest. Co z tego, że coś fajnie gra jeśli nie można tego używać swobodnie bo co chwilę coś nie działa? Dla mnie MusicCast jest całkowicie nie do przyjęcia! Już lepszym streamerem jest tani Chromecast - ten przynajmniej mi działa bez zarzutów. Oczywiście nikogo nie namawiam do sprzedaży swoich klocków bo to nie moja sprawa co kto ma. Jednak kiedy czasem widzę, że ktoś się waha czy kupić coś z MusicCast to zawsze odradzam bo szkoda mi nic niewiedzących ludzi. - Czasem przez to moje odradzanie mam obawy czy ktoś z forumowych posiadaczy jakiejś Yamahy nie poczuje się tym dotknięty i powie mi "coś mocniej". Żaden sprzedawca w sklepie nikomu przecież nie powie - "panie, nie kupuj pan bo to marnie działa". W ogóle mało mówi się o niezawodności i jakości obsługi wszelkich streamerów - a to też każdy powinien wiedzieć przed zakupem bo nie sam dzwięk i wygląd się liczy. Jedynie użytkownicy mogą zweryfikować sprzęt i coś wzajemnie doradzić. MusicCast oceniam bardzo nisko i nie sądzę aby to się kiedykolwiek poprawiło bo już spory czas jest w sprzedaży a problemy jak były tak są. Mnie już problem nie dotyczy bo mam inne niezawodnie działające streamery i jestem z nich zadowolony. Na koniec, życzę Wam aby to szybko zaczęło działać jak trzeba. Natomiast potencjalnym nowym nabywcom MusicCast radzę aby porządnie rozważyli czy warto się pakować w coś takiego. Edytowano 2 stycznia 2020 przez Gość Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.