pawelos211pl Napisano 2 lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 lutego 2020 Witam jako że jestem zielony w sprawach kina domowego chciałem skorzystać z waszych opini . Jakiś czas temu wylicytowałem zestaw kina domowego Yamaha YHT-4940 (HTR-4071 + NS-P40) czy można pod ten amplituner podłączyć jakieś lepsze głośniki i sub ?Chodzi mi przede wszystkim o uniwersalność głośników (muzyka ,film) nie jestem zbyt wymagający ale lubię trochę więcej basu . Czy trzeba zestaw wymienić na zupełnie co innego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaliGdynia Napisano 2 lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 lutego 2020 Możesz przednie monitory zastąpić dużymi kolumnami. A czy po za kupię zrobiłeś kalibrację systemu? Bo może zostały stare ustawienia gdzie u Ciebie mogą się nie sprawdzać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelos211pl Napisano 2 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 lutego 2020 Zestaw był nowy ,nie używany.Kalibracji nie przeprowadzałem,ale jest system automatycznej kalibracji YPAO .Myślisz żeby z niego skorzystać? Zestaw ustawiałem w opcjach amplitunera .Jeśli chodzi o te kolumny to jakiej firmy i model polecacie ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaliGdynia Napisano 2 lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 lutego 2020 No zawsze trzeba kalibrację przeprowadzić względem miejsca odsłuchowego, po to ona jest by pomóc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz38 Napisano 2 lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 lutego 2020 Z tyłu masz wyjście - pre out subwoofer tam podłączasz subwoofer aktywny (z wbudowanym wzmacniaczem) z nim potem trzeba przeprowadzić autokalibrację YAPAO Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...