Bobo Napisano 9 maja 2020 Udostępnij Napisano 9 maja 2020 (edytowany) Hej. Zaznaczam, że jestem początkujący jeżeli chodzi o nagłośnienie.jest to mój pierwszy zestaw. Posiadam zestaw stereo amplituner, konkretnie Onkyo TX-8250 i kolumny Polk Audio T50 i zastanawiam się nad subwooferem. Na brak basu w muzyce nie narzekam ale w grach na konsoli i filmach mi go brakuję. czy sub tu pomorze i jaki byście polecili.pomieszczenie 20m2. Poki co mam na oku suby: Rel t0i Rel t5i Klipsch R-120SW Klipsch R-100SW lub jakiś inny? pytanie do was ktory zagra z moim stereo najlepiej. Edytowano 9 maja 2020 przez Bobo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GleNinja Napisano 9 maja 2020 Udostępnij Napisano 9 maja 2020 zwykła R12 klipsch - spokojnie ci wystarczy 1500zł i bedziesz zadowolony - a nawet więcej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobo Napisano 9 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 maja 2020 bede to ta najlepsza opcja do mojego stereo. zagraje to dobrym basem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 10 maja 2020 Udostępnij Napisano 10 maja 2020 Spójrz na Klipsch R-12SW, będzie to dla Ciebie najlepsza opcja, w dodatku bardzo atrakcyjna finansowo. Zapraszam serdecznie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobo Napisano 10 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 maja 2020 Trochę boję się odruchu basowego (ten otwór z tyłu subwoofera) Klipsch R-12SW, sub będzie pod ścianą, nie mam dużo miejsca, aby przesunąć go do przodu ,lub to nie robi różnicy Mam opcję zakupu rel t5i za 1800 zł. da też dobre kopnięcie jak Klipsch R-12SW. Nie chcę żałować zakupu, chcę uzyskać co najlepszy sprzęt Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...