Skocz do zawartości

Kino domowe


Recommended Posts

Cześć, poszukuje porady odnośnie wyboru sprzętu. Przy zmianie TV pomyślałem, że miło by było usłyszeć dźwięk przestrzenny. Do tej pory głośniki wbudowane w TV :)

Nie mam dużych oczekiwań. 100% to filmy. Netflix/HBO/Komp. Myślę nad systemem 5.1. Początkowo wpadł mi oko zestaw Sony , ale pochłonąłem kilkanaście tematów, w których piszecie, że to marketowe plastikówki. Pytanie czy one by mi czasem nie wystarczyły. Zainteresowałem się kolumnami TAGA 606 v3. i myślę, że więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Nie jestem audiofilcem.

Do tego rozumiem potrzebny jest wzmacniacz/amplituner. Nie mam kompletnie pojęcia co i jak. Chcę po prostu oglądać filmy z dźwiękiem przestrzennym. Proszę o pomoc. Jako, że jestem laikiem i chyba wszystko co będzie miało lepszy dźwięk niż te wbudowane w TV mnie zadowoli to chciałbym wydać niezbędne minimum aby to zagrało.

 

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Audiofilc to taki specjalny filc który się podkłada pod wzmacniacze albo kolumny ewentualnie w ostateczności pod kablem aby lepiej brzmiało.

:P

Koniec dowcipkowania. Rozumiem że nie jesteś Audiofilem?

Ale różnice pomiędzy wspomnianą Taga a zestawem Sony poczujesz. Zaryzykuje że osoba z wadą słuchu poczuje.

Propozycja:

Yamaha 485 + Taga 606V3 + Sub Magnat Sub 302A

I masz gotowy system.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
W Twoim przypadku nawet system stereo spowodowałby uśmiech na twarzy ale jeśli masz warunki na zestaw kina domowego to warto z tego skorzystać. Rozwiązania widzę 3: Yamaha RXV485 + Taga Harmony 606set lub Yamaha RXV485 + Pylon Audio Pearl 25 set lub Yamaha RXV485 + Polk Audio T531. 
W przyszłości możesz pomyśleć o dodatkowym subwooferze, który w kinie robi robotę.

Zapraszam do kontaktu w sprawie wyceny. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation