Maciej Maroń Napisano 20 lipca 2020 Udostępnij Napisano 20 lipca 2020 Witam, jestem zielony w temacie ,proszę więc o radę .Posiadam kolumny stx electrino 150 i amplituner denonn AVR-X520BT ale gra to moim zdaniem trochę za słabo , planuję zmienić kolumny na stx electrino 250, ale mam dylemat ponieważ u znajomego słuchałem kolumn Yamaha ns 555 i grają pięknie , co byście polecili ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fosge Napisano 20 lipca 2020 Udostępnij Napisano 20 lipca 2020 Ja bym polecił zmienić ten bardzo podstawowy ampli KD na wzmacniacz stereo wtedy wymiana kolumn nie będzie konieczna... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Maroń Napisano 20 lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 lipca 2020 Czy jest aż tak ogromna różnica między Ampli a wzmacniaczem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 20 lipca 2020 Udostępnij Napisano 20 lipca 2020 Wzmacniacz najczęściej brzmi lepiej. Pytanie też, co porównujemy. STX to dobra, tania marka. Ale w modelu Yamahy NS 555 jest dobra obudowa i same przetworniki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Maroń Napisano 20 lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 lipca 2020 (edytowany) Niewiem jak mam to rozumieć to dobrze że ma te przetworniki czy nie ? ( jestem prawdziwym laikiem ) , twoim zdaniem które kolumny są lepsze electrino 250 czy yamaha ns 555. Dodam. Jeszcze że amplituner wybrałem ze względu na wygląd wizualny , a wzmacniacze w tej kwocie wyglądają jak z epoki "kamienia łupanego". Czy ten amplituner jest aż tak tragiczny? Edytowano 20 lipca 2020 przez Maciej Maroń Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...