nevellan Napisano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2020 Cześć, Mam połączony wzmaczniacz Cambridge CXA81 do tv za pomocą kabla optycznego.Czasami w losowych odstępach słyszę przerywanie dźwięku. Co może być przyczyną? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2020 Cześć, Słyszysz to na wszystkich źródłach? TC, aplikacje sieciowe w tv? Jeśli tak to w pierwszej kolejności sprawdź kabel. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevellan Napisano 28 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2020 Tak. Słyszę to w różnych aplikacjach sieciowych. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2020 Najprościej będzie zacząć od kabla. Jeśli tylko masz możliwość to pożycz kabel optyczny od znajomego i sprawdź czy problem w dalszym ciągu występuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DudasDudek Napisano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2020 A co to za model TV? W nowszych modelach Samsunga oraz LG to typowe, że przy oglądaniu telewizji ten problem występuje, natomiast nie dotyczy to aplikacji jak YouTube czy Netflix. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevellan Napisano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2020 LG E9 - to jednak najprawdopodobniej wina kabla. Podłączyłem inny i póki co nie tnie. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2020 W takim przypadku nie pozostaje nic innego jak tylko wymienić kabel. Działamy w tej kwestii Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevellan Napisano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2020 LG E9 - to jednak najprawdopodobniej wina kabla. Podłączyłem inny i póki co nie tnie. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu TapatalkaEh, jednak to nie kabel. Już sam nie wiem. Wczoraj wieczorem na drugim kablu zadnych przycięć. Dziś wymieniłem kabel na nowy i znowu dzwięk zaczął ciąć. Podłączyłem więc kabel na którym dzwiek był w porzadku i tym razem niestety przycięcia się pojawiły. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2020 Oczywiście, że to nie wina przewodu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevellan Napisano 30 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2020 To teraz juz nie wiem. Podłaczyłem optykiem PS4 z CXA81. Przycięć nie było. Wychodzi, że to tv jest przyczyną, ewntualnie instalacja elektryczna u mnie w domu.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2020 A czemu niby instalacja elektryczna miałaby mieć jakiś wpływ? Gdyby to właśnie ona miałaby mieć jakiś wpływ, to byłby to problem ogólnoświatowy, bo u mnie też się tak dzieje. Można by spróbować połączyć CXA z innym źródłem posiadającym wyjście optyczne. Jak podłączę CXN do CXA, to nic nie przerywa. W telewizorze (Samsung) nie znalazłem żadnych ustawień, które mogłyby coś zmienić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevellan Napisano 30 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2020 A czemu niby instalacja elektryczna miałaby mieć jakiś wpływ? Gdyby to właśnie ona miałaby mieć jakiś wpływ, to byłby to problem ogólnoświatowy, bo u mnie też się tak dzieje. Można by spróbować połączyć CXA z innym źródłem posiadającym wyjście optyczne. Jak podłączę CXN do CXA, to nic nie przerywa. W telewizorze (Samsung) nie znalazłem żadnych ustawień, które mogłyby coś zmienić. Myślę, że to nie jest kwestia wzmaczniacza. Gdy podłączyłem PS4 bezposrednio do CXA to nic nie cięło. Jak często to u Pana sie zdarza? Czy jak podlaczy Pan tv do CXN rowniez występują przycięcia? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2020 U mnie ten problem występuje nieregularnie. Myślę, że jest to problem po stronie TV. W swoim znalazłem jakieś ustawienie „opóźnienie dźwięku„. Przy najbliższej okazji spróbuję to poprzestawiać. CXN + CXA połaczone przewodem optycznym i gra bez problemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaaart Napisano 1 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2021 Cześć, zapytam tak z ciekawości czy komuś udało się znaleźć przyczynę przerywającego dźwięku z telewizora po optycznym? Mam podobny problem, jak podłącze tv LG po optycznym do mojego daca audiolab mdac to przerywa, sprawdziłem różne przewody na każdym jest tak samo. Inne źródła podpięte do tegoż daca optykiem działają bez problemowo postawiłbym w 100% na problem z TV gdyby nie fakt, że ten sam tv podpięty do taniego daca fiio działa bez zarzutu. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego problemu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DudasDudek Napisano 2 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2021 Też ten problem występuje u mnie w TV Samsung od samego początku. Gdy mam podłączony DacMagic 100. Problem występuje tylko podczas oglądania telewizji, w aplikacjach YT czy Netflix problemu nie ma. Również zmiana kabli nic nie dała. Znajomy ta sama sytuacja w TV ale LG. Po podłączeniu do amplitunera również po optyku. Po HDMI, nic nie przerywa. Według mnie to wina telewizorów. Na stronie Samsunga nawet ktoś ten temat poruszył, ale po serwisie i wymianie płyty głównej nadal miał przerywanie. Więc póki co, odpuściłem temat, bo nie mam już na to siły. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevellan Napisano 9 stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 stycznia 2021 (edytowany) Dnia 1.01.2021 o 12:48, Czaaart napisał: Cześć, zapytam tak z ciekawości czy komuś udało się znaleźć przyczynę przerywającego dźwięku z telewizora po optycznym? Mam podobny problem, jak podłącze tv LG po optycznym do mojego daca audiolab mdac to przerywa, sprawdziłem różne przewody na każdym jest tak samo. Inne źródła podpięte do tegoż daca optykiem działają bez problemowo postawiłbym w 100% na problem z TV gdyby nie fakt, że ten sam tv podpięty do taniego daca fiio działa bez zarzutu. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego problemu? Udało się - jest to kwestia firmware'u samego wzmacniacza (Cambridge CXA81). Po aktualizacji nic mi nie przerywa. Edytowano 9 stycznia 2021 przez nevellan Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nmarcin Napisano 16 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 16 stycznia 2021 Część , potwierdza ktoś jeszcze czy ta aktualizacja pomaga ? Wybieramy wzmacniacz i ten jest jednym z faworytów . Ma grać głównie z TV i Bluetooth Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goliatpol Napisano 22 listopada 2021 Udostępnij Napisano 22 listopada 2021 Trzeba wprowadzić zmianę w ustawieniach wzmacniacza (cxa81). Kiedy jest na stand buy przytrzymaj przycisk A/B do momentu kiedy zacznie migać. Przyciski A1 i A4 będą świecić na niebiesko a A2 i A3 nie. Wciśnij A2. Zapali się na niebiesko następnie wciśnij A/B aby zapisać zmiany. Kabel optyczny podłącz pod D2. I będzie działać jak trzeba. Pozdro Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.