Maaathie Napisano 15 września 2020 Udostępnij Napisano 15 września 2020 Witam wszystkich na wstępnie zaznaczam ze co do dźwięku jestem totalnym laikiem, ale postanowiłem zainwestować w coś więcej niż sam dźwięk z telewizora. Dostępne mam około 4 tys zł. Tutaj pojawia się pytanie czy wziąć Soundbar JBL 9.1 DOLBY ATMOS czy celować w jakiś zestaw? Kolumny + wzmacniacz prawdopodobnie. Co do rzeczy które są odtwarzane to w 80% jest to netflix/mecze reszta to jakaś muzyka+ konsola.Niestety nie znam się kompletnie wiec nie wiem jak to i z czym połączyć. Pomieszczenie około 27 m2 kwadratowe. Dziekuję za cenne rady i pomoc, życzę miłego wieczoru. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 września 2020 Udostępnij Napisano 16 września 2020 Soundbar z dolby Atmos? A coś to za wynalazek. 9.1 i Atmos? Oni chyba sami już nie widzą co napisać na tych broszurkach. Widać ingerencję Samsunga Kolego kino! tylko kino Yamah 485 + Quadral 6500 LE albo Taga 606V3 + Magnat Sub 302A i masz system na lata. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 września 2020 Udostępnij Napisano 16 września 2020 Cześć, Soundbary z Dolby Atmos to niestety wynalazek i nie brzmią tak jak byśmy mogli tego oczekiwać. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłoby klasyczne kino domowe. W takiej kategorii cenowej masz Yamahę RXV485/htr4072 + Quadral 6500LE + Fyne Audio F3.8. Wyższą jakość brzmienia względem belki uzyskasz na monitorach aktywnych takich jak Klipsch the Fives, które potrafią zaskoczyć dynamiką, przestrzenią i mocnym basem. Zapraszam do kontaktu w sprawie wyceny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...