Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam wszystkich na wstępnie zaznaczam ze co do dźwięku jestem totalnym laikiem, ale postanowiłem zainwestować w coś więcej niż sam dźwięk z telewizora. Dostępne mam około 4 tys zł. Tutaj pojawia się pytanie czy wziąć Soundbar JBL 9.1 DOLBY ATMOS czy celować w jakiś zestaw? Kolumny + wzmacniacz prawdopodobnie. Co do rzeczy które są odtwarzane to w 80% jest to netflix/mecze reszta to jakaś muzyka+ konsola.Niestety nie znam się kompletnie wiec nie wiem jak to i z czym połączyć. Pomieszczenie około 27 m2 kwadratowe.

Dziekuję za cenne rady i pomoc, życzę miłego wieczoru.  

Napisano

Soundbar z dolby Atmos? A coś to za wynalazek.

9.1 i Atmos? Oni chyba sami już nie widzą co napisać na tych broszurkach.

Widać ingerencję Samsunga

Kolego kino! tylko kino

Yamah 485 + Quadral 6500 LE albo Taga 606V3 + Magnat Sub 302A i masz system na lata.

Napisano

Cześć,
Soundbary z Dolby Atmos to niestety wynalazek i nie brzmią tak jak byśmy mogli tego oczekiwać. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłoby klasyczne kino domowe. W takiej kategorii cenowej masz Yamahę RXV485/htr4072 + Quadral 6500LE + Fyne Audio F3.8. 
Wyższą jakość brzmienia względem belki uzyskasz na monitorach aktywnych takich jak Klipsch the Fives, które potrafią zaskoczyć dynamiką, przestrzenią i mocnym basem. 

Zapraszam do kontaktu w sprawie wyceny. 

Napisano

Przejrzałem kilka ofert i zastanowił mnie jeszcze Denon 1600X tylko co tutaj doświadczeni koledzy o nim sądzą. Dodatkowo mam pytanie czy celować w tylko W 2 kolumny między telewizorem czy jeszcze dorzucić tak jak jest w Quadralach mniejsze głośniki obok sofy. Gniazda głośnikowe w tym wypadku coś pomogą? I pytanie czy do Quadrali potrzebny jest jeszcze subwoofer czy bez niego będzie wystarczająco dobrze to wszystko chodziło? 

+ czy we Wrocławiu jest jakiś profesjonalny sklep, który pomoże w cztery oczy i jest polecany przez forum ? 

Napisano

Jak mawia klasyk, kino bez sub'a, to ch** nie kino ;)