Black Nyga Napisano 19 października 2020 Udostępnij Napisano 19 października 2020 Witam, zakupiłem amplituner Yamaha R-N602 i podczas próby podłączenia go do TV Samsunga zorientowałem się, że nie posiada on wyjścia RCA. Stąd moje pytanie, jaki sposób na podłączenie go będzie najlepszy? Amplituner posiada: wi-fi, bluetooth, rca, gniazdo cyfrowe optyczne. Tv posiada: -Wi-fi (Ale po próbie dodania głośników wi-fi, TV nie widzi wzmacniacza (podejrzewam, że jest to kompatybilne tylko z głośnikami samsunga lub ja robię coś źle)). -Bluetooth (Straszna jakość- nie wchodzi w grę), -Gniazdo cyfrowe optyczne -Hdmi (eARC). Podsumowując: 1. Czy da się połączyć te 2 sprzęty poprzez wi-fi i jaka będzie tego jakość. 2. Czy przejściówka z hdmi na RCA zadziała, jeżeli tak to co będzie najlepszym wyborem nie tracąc na jakości dźwięku? Wi-fi, kabel optyczny toslink czy przejsciowka z hdmi na chinche(RCA)? Jestem totalnym laikiem w tych sprawach, dlatego proszę o wyrozumiałość i z góry dziękuję za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DudasDudek Napisano 19 października 2020 Udostępnij Napisano 19 października 2020 HDMI to sygnał cyfrowy. Wzmacniacz z wejściem RCA wymaga sygnału analogowego. Taka przejściówka nie ma sensu. Najłatwiej połączyć po prostu te urządzenia za pomocą przewodu optycznego Toslink. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Nyga Napisano 19 października 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 października 2020 Czy podłączenie za pomocą przewodu optycznego Toslink różni się jakoś znacząco jakościowo od RCA? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...