doktorant Napisano 1 listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 Cześć, Trafiam z powrotem na to forum z pewnym problemem. Od ponad roku (dzięki poleceniom tutaj i na prawdę jestem zadowolony) posiadam Onkyo 686 wraz z Taga Harmony 606 oraz subem Magnata. Do wczoraj wszystko śmigało super. Jednak po resecie do ustawień fabrycznych i ponownej kalibracji, nie mam dźwięku z telewizora. TV to Samsung 65MU7042. Posiada on ARC. Pomyślałem, ze to wina kabla, więc podłączyłem jeszcze dwa inne. Z drugiej strony jak wszystko grało, to dlaczego to miała by być wina kabla. Dodatkowo do ampli podłączony jest xbox one x i tutaj wszystko śmiga. Głos i obraz po 4k. Zauważyłem dwie dziwne sprawy. Po pierwsze w trakcie kalibracji, jako ostani krok jest wyszukanie ARC, czego nie robi i wywala error (tak z dnia an dzień?). Po drugie pojawia się tekst amp speaker, ale wszystko sprawdzałem i wszystkie głośniki dobrze grają. Pozdrawiam, Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 1 listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 @doktorant jak dla mnie problem z amplitunerem. Spróbuj jeszcze zresetować TV, poszukaj czy jest opcja jakiegoś "głębokiego restartu ampa". Jak nadal nie zadziała to jeżeli możesz, reklamuj produkt. Niestety ARC ma swoje fochy i różnie z tym bywa. Podobno przy eARC się sporo poprawiło, na pewno dużo mniej osób raportuje jakieś dziwne zachowania ale z drugiej strony jest też mniej ludzi którzy eARC posiadają. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 1 listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 lolekdrugi ma rację arc a swoje fochy, mało tego Onkyo ma swoje,u mnie po resecie też była identyczna sytuacja z ampli Onkyo rz830 z dnia na dzień przestał dogadywać się z resztą sprzętu,mi pomogło reset również tv do ustawień fabrycznych. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doktorant Napisano 1 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 Zrobiłem reset Onkyo poprzez kombinację klawiszy standby + SAT. Wzbraniam się przed resetem TV, bo mam poustawiane profile, ale jak nie będzie innego wyjścia, to cóż. Dodam, ze optykiem próbowałem i nic. Poczytałem trochę o padających końcówkach HDMI w Onkyo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 1 listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 4 godziny temu, doktorant napisał: Poczytałem trochę o padających końcówkach HDMI w Onkyo. nie w tych rocznikach Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 1 listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 4 godziny temu, doktorant napisał: Dodam, ze optykiem próbowałem i nic. Tu jak dobrze pamiętam, powinieneś w ustawieniach audio ampli przestawić na optyczny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 1 listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 w jakich warunkach trzymałeś ten ampli KD? Jeżeli wciśnięty gdzieś w szafkę RTV, bez zapewnienia wymaganej wentylacji, to padnięcie HDMI jest jak najbardziej realne. Poza tym pełna zgoda, że ARC potrafi stroić fochy dlatego ja omijam szerokim łukiem takie rozwiązania Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 listopada 2020 Tutaj HDMI jest ok. Zrób jeszcze jeden reset. Czy ARC może w opcjach jest wyłączone gdzieś? Przy resecie musisz to wszystko ponownie ustawiać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doktorant Napisano 2 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 listopada 2020 9 godzin temu, Markcox napisał: w jakich warunkach trzymałeś ten ampli KD? Jeżeli wciśnięty gdzieś w szafkę RTV, bez zapewnienia wymaganej wentylacji, to padnięcie HDMI jest jak najbardziej realne. Poza tym pełna zgoda, że ARC potrafi stroić fochy dlatego ja omijam szerokim łukiem takie rozwiązania Nie no po lekturze forum, niemożliwe, żebym trzymał w dziupli. Był dobrze wentylowany No właśnie chyba zrobię jeszcze jeden rest, a do tego reset telewizora. Tak. Starałem się wszystko poustawiać w ampli, żeby było zgodne. Czyli najpierw ustawiłem na ARC. Później jak nie było dźwięku, to ustawiałem na optyka. Postaram się dziś zrobić zrobić reset obu jednostek i dam znać co i jak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doktorant Napisano 3 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 listopada 2020 Poddałem się. Siedziałem dziś w nocy i resetowałem a to jeden a to drugi sprzęt. Czy to możliwe, żeby np. Kabel HDMI odmówił posłuszeństwa? Testowałem też inny i to samo. Z tym, ze to nie są jakieś markowe. Może powinienem kupić inny kabel? Zadziwia mnie to, że zwykły reset amplitunera doprowadził do czegoś takiego. Jest jeszcze jedna kwestia. Jak w ustawieniach ampli przestawiam na optyka i chcę na telewizorze przełączyć na optyka, to wyskakuje mi na amplitunerze "AMP Speaker" i dzwięk się mutuje. Sądziłem, że to wina kabli np. gdzieś stykają z obudową amplitunera, ale po ponownym podłączeniu wszystkich końcówek i po podpięciu xboxa wszystko śmiga. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 listopada 2020 Kabel może i tak. ale to się dziwnie zbiegło z resetem amplitunera co sam zauważyłeś. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doktorant Napisano 28 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 listopada 2020 Kupiłem lepsze kable 2.1, ale już za późno. Wysłałem do Amazona tego Onkyo na reklamację. Amazon zwrócił kasę, zatem zostałem bez amplitunera. Widzę, że ceny poszły mocno w górę i chyba ciężko będę miał upolować coś pokroju 686. Dzięki za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.