carlosuk Napisano 24 listopada 2020 Udostępnij Napisano 24 listopada 2020 Witam A wiec mam pewien problem z moim Marantz st7007,mozliwe ze cos przetoczyłem w ustawieniach ale od początku. Jakiś czas temu oglądałem filmy z Netfliks na tv Samsung - KD z wejściem ARC i wszystko śmigało jak powinno,dzisiaj załączyłem sobie filmik i jak na złość nie mam dźwięku poprzez system KD lecz tyko szum. Wspomnę ze cały sprzęt mam podłączony do Marantz (Satka,Playstation i Blu-ray) a z Marantz do TV poprzez ARC i tylko brak mi dźwięku z Netflixa Zastanawia mnie co jest nie tak,albo dzieci cos przełączyły bo używają KD do gier na PS4 albo cos zaniemogło. Będę wdzięczny za podpowiedzi co gdzie i jak Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 25 listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 Jeśli masz szum. To sprawdź czy ktoś nie zmienił ścieżki dźwiękowej na Netflixie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 25 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 KurKrucze raczej to nie będzie w ustawieniach netflix bo na samym tv typu youtube i innych apek mama to samo,zauważyłem ze tam gdzie na tv w menu szybkiego dostępu zmieniałem rodzaj głośników (wyjscie głośników tv,hdmi i optyczne) teraz mam tylko tv albo optyczne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 Samsungi mają coś skopane z ARC/eARC. U mnie co jakiś czas pojawia się komunikat żebym podłączył amplituner (Denon AVR-X1500H) pod HDMI z eARC , mimo że jest tam podłączony. A wg TV jest podłączony do portu bez ARC. Po czym po jakimś czasie(losowym) jakby nigdy nic pojawia się dźwięk na amplitunerze. Mam wrażenie że TV tej firmy są mocno przereklamowane ( mają też sporo innych ogromnie irytujących mankmentów). Spróbuj może zrobić reset do ustawień fabrycznych (TV) i wtedy zobaczysz co będzie się działo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 25 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 Siemka robiłem reste godzinę temu i lipa, zostaje mi optyk, Powiem szczerze ze to nie pierwsza taka akcja z ARC,w poprzednim modelu (poszedł na reklamacje tez takie cudo mi się stało ale po odłączeniu na czas malowania pokoju) wiec u nich to standard. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 Hmm , nie pocieszyłeś mnie. Mam Samsunga (TU8502) od 3 miesięcy, jeszcze jest na gwarancji. Chyba trzeba będzie zacząć drążyć temat. Tylko jak znam życie to serwis Samsunga będzie wykręcał się jak tylko się da. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 25 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 1 godzinę temu, Iron napisał: Hmm , nie pocieszyłeś mnie. Mam Samsunga (TU8502) od 3 miesięcy, jeszcze jest na gwarancji. Chyba trzeba będzie zacząć drążyć temat. Tylko jak znam życie to serwis Samsunga będzie wykręcał się jak tylko się da. U mnie w UK Samsung spisał się na medal,po 13 miesiącach a miesiąc po gwarancji pojawiły mi się białe jasne kropki, punkty na dole ekranu i juz miałem go ubezpieczać i poszedł by jako z usterka ale zadzwoniłem do Samsunga UK powiedzieli ze serwisant się ze mną skontaktuje. Po kilku dniach gostek do mnie dzwoni ze nowy ekran to ponad 200 F plus robocizna,wiec razem wyszło by około 400 Podziękowałem panu mówiąc ze troszkę dołożę i mam następny TV Po 2 dniach odezwał się Samsung ze maja do mnie nowy tv 3 modele do wyboru (2 plaski i 1 półokrągły który posiadałem) Oczywiście wybrałem sobie taki sam ale nowy model, a teraz najlepsze gostek co odbierał stare tv i przywiózł nowy mówil ze to standard ze wystarczy jak ktoś gdzies lekko upuści karton z TV albo jak sie na pace przewróci. Osobiście nie kupie 2 raz Samsunga 1 to zbyt delikatny a 2 to wadliwe podzespoły jak ARC a kto wie czym mnie jeszcze zaskoczy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 25 listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 1 godzinę temu, carlosuk napisał: Osobiście nie kupie 2 raz Samsunga 1 to zbyt delikatny a 2 to wadliwe podzespoły jak ARC a kto wie czym mnie jeszcze zaskoczy. No widzisz,u mnie grają od paru lat dwa Samsungi ,trzeci starszy model oddałem teściom i też działa nadal bez zarzutu, więc ja ,nie mogę złego słowa powiedzieć na te tv,a mam teraz jeszcze Sony i tu earc też płata czasem figle. 4 godziny temu, carlosuk napisał: Siemka robiłem reste godzinę temu i lipa, zostaje mi optyk, Reset samego amplitunera,czy tv też? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 25 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 52 minuty temu, maverick2005 napisał: Reset samego amplitunera,czy tv też? Tylko tv ale amplitunera sadze ze tez zrobię Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Może była jakaś aktualizacja? Warto skontaktować się z serwisem Samsunga. Dość dobrze i szybko działają. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 19 godzin temu, carlosuk napisał: Tylko tv ale amplitunera sadze ze tez zrobię Daj znać czy pomogło Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 (edytowany) 15 minut temu, JaZz napisał: No to mamy już dwie takie firmy. Sony i Samsung Ciekawe jak w TV innych firm wygląda sprawa z ARC/eARC ( bo głównie mi o to chodzi, choć ma jeszcze kilka innych mankamentów, ale np. obraz jest bardzo OK) . Czy wszystkie są takie kapryśne? Może niech się wypowiedzą użytkownicy pozostałych marek TV Edytowano 26 listopada 2020 przez Iron Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz8370 Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 (edytowany) Miałem podobnie, rozwiazanie znalazłem na na forum "Audio Stereo". Tam uzytkownik Markol6074 napisał "Problem rozwiązany trzeba było włączyć film na netflix, następnie wejść w ustawienia dźwięku w tv i na wyjściu optycznym ustawic pcm." Właśnie doczytałem, że nie w tym problem. Sorry. Edytowano 26 listopada 2020 przez grzegorz8370 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz8370 Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 (edytowany) Na niemieckim forum doczytałem, ze problem rozwiazała aktualizacja firmware telewizora. Edytowano 26 listopada 2020 przez grzegorz8370 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 27 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 listopada 2020 13 godzin temu, grzegorz8370 napisał: Na niemieckim forum doczytałem, ze problem rozwiazała aktualizacja firmware telewizora. Niestety sprawdzałem nic nie mam nowego. Dnia 26.11.2020 o 06:42, S4Home napisał: Może była jakaś aktualizacja? Warto skontaktować się z serwisem Samsunga. Dość dobrze i szybko działają. Piotr Piotrze będę dzisiaj się z nimi kontaktował zaraz tylko gdy wrócę z zakupów a jak to nie pomoże zrobię reset KD Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 27 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 listopada 2020 Znalazłem w necie i myślę ze szkoda mojego czasu na szukanie rozwiązania,kontaktowałem się dzisiaj z Samsung ale stwierdzili ze są dzisiaj bardzo zajęci zobaczymy jutro-zapraszam do lektury HDMI-ARC https://us.community.samsung.com/t5/4k-8k-and-Other-TVs/HDMI-CEC-Not-Working-and-HDMI-ARC-Not-Listed-As-An-Audio-Option/td-p/74601 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 27 listopada 2020 Udostępnij Napisano 27 listopada 2020 1 godzinę temu, JaZz napisał: Jaja to są co się dzieje w świecie technologicznym Dokładnie, pakują różne ustrojstwa do tych sprzętów,aby tylko klienta zainteresować,a później okazuje się że większość sprzętów ma problemy z tą super technologią, dla mnie to jest śmieszne,XXI wiek,arc przecież długo jest już w urządzeniach,a dalej są z tym problemy😬 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 4 grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 grudnia 2020 A wiec był reset TV do ustawień fabrycznych nie pomogło ....... Byl reset Marantz do ustawień fabrycznych i nie pomogło ............ Męczyłem serwis Samsung ale jak słyszą ARC to od razu są bardzo zajęci ............. w nagrodę przez miesiąc nie dam im żyć Załączyłem stary dobry optyk i działa ........ brawo ja Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 21 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 21 grudnia 2020 (edytowany) Dnia 25.11.2020 o 16:10, Iron napisał: Samsungi mają coś skopane z ARC/eARC. U mnie co jakiś czas pojawia się komunikat żebym podłączył amplituner (Denon AVR-X1500H) pod HDMI z eARC , mimo że jest tam podłączony. A wg TV jest podłączony do portu bez ARC. Po czym po jakimś czasie(losowym) jakby nigdy nic pojawia się dźwięk na amplitunerze. Mam wrażenie że TV tej firmy są mocno przereklamowane ( mają też sporo innych ogromnie irytujących mankmentów). Spróbuj może zrobić reset do ustawień fabrycznych (TV) i wtedy zobaczysz co będzie się działo Chyba niechcący znalazłem rozwiązanie problemu "zaginionego sygnału ARC" 🙂. Otóż TV podczas pierwszego uruchomienia sklasyfikował ampli Denona jako Cyfrowy Polsat. Po konfiguracji pilota do obsługi kina domowego Denona i usunięciu CP jako źródła podłączonego do HDMI z ARC problem nie występuje ( przynajmniej od miesiąca). Prawdopodobnie występował konflikt , pilot chciał sterować CP a miał podłączony amplituner kina domowego. Wygląda na to, że ARC jest ściśle powiązane ze sterowaniem HDMI (CEC) Edytowano 21 grudnia 2020 przez Iron Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosuk Napisano 26 grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 grudnia 2020 Dnia 21.12.2020 o 16:06, Iron napisał: Chyba niechcący znalazłem rozwiązanie problemu "zaginionego sygnału ARC" 🙂. Otóż TV podczas pierwszego uruchomienia sklasyfikował ampli Denona jako Cyfrowy Polsat. Po konfiguracji pilota do obsługi kina domowego Denona i usunięciu CP jako źródła podłączonego do HDMI z ARC problem nie występuje ( przynajmniej od miesiąca). Prawdopodobnie występował konflikt , pilot chciał sterować CP a miał podłączony amplituner kina domowego. Wygląda na to, że ARC jest ściśle powiązane ze sterowaniem HDMI (CEC) Jutro będę testował u mnie i napisze co i jak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.