Tenfilip Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 Hej, Po czym poznać zarąbisty głośnik centralny, jak go przetestować i jakie byście chcieli mieć u siebie w systemie? Kiedyś się napaliłem na Tannoy D750, ale się przestraszyłem rozmiaru i tego, że mi się rozleci ze starości:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 Mam dosyć fajny głośnik KefXQ2C ale z chęcią bym go zamienił na ten: https://allegro.pl/oferta/kef-reference-4c-kolumna-centralna-piano-black-8535227288 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 Mam już końcówkę mocy do centrala, czekam jeszcze na dostawę samego głośnika, ale myślę że R2c powered by Purifi 1ET400A będzie brzmiał przyzwoicie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 20 lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 lutego 2021 Na pewno. Ale wolałbym starszy XQ2C taki jak mój. Ma większe przetworniki, jest większy, ma szersze pasmo przenoszenia, wyższą czułość. I można je czasami jeszcze trafić. No i dodatkowy supertweeter. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 lutego 2021 Ok, powiedzmy, ze dostajemy do testu taki centralny w cenie mojego samochodu i jak go testowac? Intensywne linie dialogowe? Puszczenie calej sciezki przez niego? Puszczenie muzyki? Z subem czy bez? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 20 lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 lutego 2021 Tak testować jak go będziesz używał. W takiej właśnie konfiguracji.I wtedy będziesz wiedział czy u Ciebie zmiana jest korzystna i co wniosła do systemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Moim zdaniem dobry centralny pokazuje w idealny sposob to co jest na ekranie. I jak to sprawdzić? Tylko pdoczas testu. Ja mam swój sposób. Oglądam film, czy dwa z wypiętymi frontami. Po prostu. Sub i tyły są a frontów nie. I przy filmach z kacją, mam ją nadal czuć, być obecnym w filmie. Sprawdzam też w ten sposób jego dynamikę , wokal. Polecam taki test. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 22 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 17 minut temu, JaZz napisał: Czasem nieświadomie robię taki test jak zapomnę końcówkę włączyć Polecam liste master slave - ja mam tak, że jak odpalę ampli, to od razu odpalają się 2 końcówki, shield i pewnie coś tam jescze o czym nie pamiętam https://www.amazon.de/-/pl/dp/B07RW78NLT/ref=sr_1_2?__mk_pl_PL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=brennenstuhl%2Bmaster&qid=1613993593&quartzVehicle=93-283&replacementKeywords=brennenstuhl&sr=8-2&th=1 Warto brać taką lepsiejszą, bo przy zalączaniu się zasilaczy impuslowych potrafi pójść dość duży prąd i te przełącznik musza być kozackie. @S4home: dzięki za inspirację:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 22 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 1 godzinę temu, JaZz napisał: Na Amazonie akurat niedostępna, ale i tak bym nie kupił A-bo-że-czemu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Filip a nie taniej uruchamiać wszystko sygnałem 12V? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 (edytowany) 20 godzin temu, JaZz napisał: A no inne wydatki i chyba na razie nie ten poziom filstwa u mnie żeby listwy za taką kasę kupować. Może kiedyś dojdę do tego Możesz kupić mniejszą, chyba już od 160 zł coś tam jest. Ja kupiłem taką, bo mi taka potrzebna. 20 godzin temu, TomekN napisał: Filip a nie taniej uruchamiać wszystko sygnałem 12V? Może i taniej, ale pierwsze żadne z moich sprzętów które mam na tej listwie tego nie obsluguje (Monitor pomocniczny, 2 końcówki mocy, shield), a po drugie i tak musisz przecież czymś to zasilić. Więc tutaj nieco "przy okazji" mam ten master slave. Tam są tez jakieś zabezpieczenia, kondycjonery czy coś takiego. Jak za takie bydle, to nie jest duża cena raczej. Edytowano 23 lutego 2021 przez Tenfilip Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 (edytowany) Cena spoko ale wyjaśnij mi łopatologicznie jak to działa? Sprzęty muszą być cały czas w stand-by? Czy dla elektroniki taką włączanie ,, do gniazdka'' nie włącznikiem na obudowie tylko po kablu nie ma znaczenia? Edytowano 23 lutego 2021 przez HQ150 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 (edytowany) 38 minut temu, HQ150 napisał: Cena spoko ale wyjaśnij mi łopatologicznie jak to działa? Sprzęty muszą być cały czas w stand-by? Czy dla elektroniki taką włączanie ,, do gniazdka'' nie włącznikiem na obudowie tylko po kablu nie ma znaczenia? To działa tak, że urządzenie mierzy pobór prądu na gniazdku master. Jeśli przekroczy zaprogramowany przez Ciebie pobór, przekaźnik załącza gniazdka slave. Jak spadnie poniżej tego progu, rozłącza te gniazdka. Nie zauważyłem negatywnego wpływu, a używam różnych listw tego typu już z 10 lat - a to do kompa, a to do chłodzenia projektora (ząłącza i rozłącza się wraz ze startem projektora), a to do TV (i wtedy mam tam podpięty chromecast, hdmi splitter, dac i jakieś aktywne głośniczki proste). Bardzo fajnie to działa, bo jak sie chromecast czy android zawiesi, to wystarczy wylaczyc i wlaczyc tv i mamy reboot. Sprawdzi się tez do kompa i wtedy podpinamy monitory, nagłośnienie, aktywne huby etc. U mnie jest problem, bo używam dwóch kompów na przemian, czasem razem, z czego jeden pobiera zasilanie tylko czasem (laptop z baterią), więc byłoby trudno to ogarnać taką listwą, ale to specyficzny case. W kuchni mam z kolei tak,ze jak wlacze okap, to zalacza sie dodatkowy wentylator w innym miejscu - ale tutaj uzylem smart gniazdek, zamiast smart listwy. Edytowano 23 lutego 2021 przez Tenfilip Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 (edytowany) 1 godzinę temu, Tenfilip napisał: Może i taniej, ale pierwsze żadne z moich sprzętów które mam na tej listwie tego nie obsluguje (Monitor pomocniczny, 2 końcówki mocy, shield), a po drugie i tak musisz przecież czymś to zasilić. Więc tutaj nieco "przy okazji" mam ten master slave. Tam są tez jakieś zabezpieczenia, kondycjonery czy coś takiego. Jak za takie bydle, to nie jest duża cena raczej. Ok, rozumiem. Ja mam chyba jednak bardziej zawiłe - Denon AVR 12V trigger out --> NAD c298 trigger in, trigger out --> Sub1 trigger in (Sub 2ma auto-sense) - Smart plug --> Emotiva ET-3 == (3 kable trigger) ==> trzy inne końcówki mocy klasy D Wszystkim steruje Harmony Hub, który włącza AVR do muzyki (co automatycznie włącza wzmacniacz dla frontów i suby), w aktywności Netflix dodatkowo włącza TV oraz smart pluga, który przez 12V włącza wzmacniacze dla pozostałych kanałów, a w aktywności TV dodatkowo włącza dekoder i extender HDMI na kolejnym smartplugu 🙈😁😁 Ostatnio policzyłem, że używam pod telewizorem 12 gniazdek 230V, 3 USB i 5 sieciowych. Masakra 🤦♂️😁 A tak BTW, tu jest taki diwajs, dzięki któremu można kontrolować przez 12 urządzenia "nietriggerowalne":https://www.audiophonics.fr/en/power-supply-kits/audiophonics-trigger-12v-230v-slave-power-supply-device-p-10661.html Edytowano 23 lutego 2021 przez TomekN Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 (edytowany) 7 minut temu, TomekN napisał: Ok, rozumiem. Ja mam chyba jednak bardziej zawiłe - Denon AVR 12V trigger out --> NAD c298 trigger in, trigger out --> Sub1 trigger in (Sub 2ma auto-sense) - Smart plug --> Emotiva ET-3 == (3 kable trigger) ==> trzy inne końcówki mocy klasy D Wszystkim steruje Harmony Hub, który włącza AVR do muzyki (co automatycznie włącza wzmacniacz dla frontów i suby), w aktywności Netflix dodatkowo włącza TV oraz smart pluga, który przez 12V włącza wzmacniacze dla pozostałych kanałów, a w aktywności TV dodatkowo włącza dekoder i extender HDMI na kolejnym smartplugu 🙈😁😁 A tak BTW, tu jest taki diwajs, dzięki któremu można kontrolować przez 12 urządzenia "nietriggerowalne":https://www.audiophonics.fr/en/power-supply-kits/audiophonics-trigger-12v-230v-slave-power-supply-device-p-10661.html Ciekawy device, pewnie by się przydał do nieco "mądrzejszych" ustawień. Z drugiej strony, te listwy są naprawdę na maksa łopatologiczne, działają z każdą wtyczką i można je wykorzystać tam, gdzie nic nie ma 12 v. Dobrze wiedzieć o obu i użyć w zależności od potrzeby Gbybym miał nowszą generację moich końcowek (ktora ma 12v trigger), pewnie bym sie bawil w 12v, ale tak, to zostaje przy sprawdzonej listwie Edytowano 23 lutego 2021 przez Tenfilip Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.