jnko Napisano 17 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2021 Co myślicie o zestawie wymienionym w tytule? Wzmaczniacz i głośniki, szukam jakiegoś zestawu do 3000zł, na top hi-fi wymieniony kosztuje około 2,500zl, czy lepiej osobno kupic wzmacniacz i znalezc lepsze glosniki? Nie znam się za bardzo, chciałbym mieć sprzęt na lata bo trochę na to zbierałem, zważając na to że jestem biednym studencikiem hahaha, pozdrawiam! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 17 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2021 35 minut temu, jnko napisał: Co myślicie o zestawie wymienionym w tytule? Wzmaczniacz i głośniki, szukam jakiegoś zestawu do 3000zł, na top hi-fi wymieniony kosztuje około 2,500zl, czy lepiej osobno kupic wzmacniacz i znalezc lepsze glosniki? Nie znam się za bardzo, chciałbym mieć sprzęt na lata bo trochę na to zbierałem, zważając na to że jestem biednym studencikiem hahaha, pozdrawiam! Witaj Zestaw, który wybrałeś. Jest "szyty na miarę". Z budżetowych propozycji dość często proponujemy taką kombinację. Inwestycja w droższe głośniki niewiele zmieni. Proponuję Ci posłuchać tej konfiguracji oraz równie ciekawych monitorów marki Indiana Line Tesi 261 https://www.tophifi.pl/glosniki/glosniki-podstawkowe/indiana-line-tesi-261.html Zapraszamy do kontaktu z naszymi salonami THF. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 18 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 18 kwietnia 2021 @jnko Podaj powierzchnię pomieszczenia w którym ma to grać? Co będzie źródłem bo nic o tym nie napisałeś? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jnko Napisano 18 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 kwietnia 2021 @lysyrafal pokój bardzo mały 9m2 gramofon = technics sl-b3 wkładka = technics 270c Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...