KuklaB Napisano 24 maja 2021 Udostępnij Napisano 24 maja 2021 Cześć. Nowy sprzęt Yamaha n670d. Próbuję zalogować się w aplikacji musiccast do Tidal. Działa do momentu kiedy chce wybrać utwór. Wszystkie piosenki są wyszarzone i nie ma możliwości ich odtwarzania. Na telefonie działa ok, przez Bluetooth ok. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić. Konto premium (promocja rok tidal w plusie). Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafau Napisano 24 maja 2021 Udostępnij Napisano 24 maja 2021 Sprawdź czy nie ma jakiejś aktualizacji MusicCast dla twojego telefonu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eman alta Napisano 24 maja 2021 Udostępnij Napisano 24 maja 2021 3 godziny temu, KuklaB napisał: Cześć. Nowy sprzęt Yamaha n670d. Próbuję zalogować się w aplikacji musiccast do Tidal. Działa do momentu kiedy chce wybrać utwór. Wszystkie piosenki są wyszarzone i nie ma możliwości ich odtwarzania. Na telefonie działa ok, przez Bluetooth ok. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić. Konto premium (promocja rok tidal w plusie). Pozdrawiam Ja uważam że może aktualizacja coś zadziała, jeżeli jest oczywiście. Alternatywnie możesz zrobić reinstall aplikacji, czasem w tym tkwi problem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 24 maja 2021 Udostępnij Napisano 24 maja 2021 4 godziny temu, KuklaB napisał: Cześć. Nowy sprzęt Yamaha n670d. Próbuję zalogować się w aplikacji musiccast do Tidal. Działa do momentu kiedy chce wybrać utwór. Wszystkie piosenki są wyszarzone i nie ma możliwości ich odtwarzania. Na telefonie działa ok, przez Bluetooth ok. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić. Konto premium (promocja rok tidal w plusie). Pozdrawiam W tej sytuacji jest gdzieś problem z softem. Ciężko jest zdalnie powiedzieć gdzie jest problem. Sugeruję odłączyć odtwarzacz od prądu na 10 minut i ponownie zainstalować aplikację. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 25 maja 2021 Udostępnij Napisano 25 maja 2021 Ewidentnie coś z softem, ponieważ nie powinno zrywać połączenia. Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne i tak jak pisze Top Hi-Fi odłącz od prądu Yamahę. Skonfiguruj jeszcze raz i sprawdź czy problem w dalszym ciągu występuje. Spróbuj jeszcze połączyć się za pomocą aplikacji mConnect. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 26 maja 2021 Udostępnij Napisano 26 maja 2021 Stawiałbym na aktualizacje, jak nie w ustawieniach Musiccasta jest jeszcze opcja "pozwól na korzystanie z serwisów streamingowych". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.