perun89 Napisano 30 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 30 czerwca 2021 Witajcie, Jako że wreszcie wprowadziłem się do swojego nowego mieszkania to czas zająć się kolejnym małym marzeniem, zawsze chciałem mieć dobry zestaw stereo. To czego wymagam to bluetooth do puszczania muzyki z telefonu i takie standardy jak podłączenie amplitunera do telewizora. Niestety jestem laikiem w tym temacie, nie zależy mi żeby sprzęt był nowy (chyba, że znajdzie się jakiś fajny zestaw do 2tys) może być nawet OLX, byle by jakaś dobra dusza znająca się na temacie pomogła mi coś wybrać. Z góry dziękuję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 30 czerwca 2021 Witam Jako że brakuje paru informacji uzupełnij je 😉 Wielkość pomieszczenia (plan, zdjęcia) posiadasz jakiś sprzęt audio, rodzaj słuchanej muzyki, twój TV jakie ma wyjścia/złącza, domyślam się że ten TV będzie też źródłem dźwięku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perun89 Napisano 30 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 czerwca 2021 26 minut temu, RLC napisał: Witam Jako że brakuje paru informacji uzupełnij je 😉 Wielkość pomieszczenia (plan, zdjęcia) posiadasz jakiś sprzęt audio, rodzaj słuchanej muzyki, twój TV jakie ma wyjścia/złącza, domyślam się że ten TV będzie też źródłem dźwięku. A więc salon ma około 27m2, telewizor dopiero będę kupował. Muzyki słucham bardzo różnej, od Vocal trance przez rap po vocal house. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...